11. marca 2016

Rose gold is the answer

Vitajte pri novom článku!

Posledný týždeň bol pre mňa maximálne hektický. Behám po pracovných pohovoroch, začínam chodiť do autoškoly, mám rozbehnutých milión vecí a do toho sa ešte snažím vyliečiť z choroby. Chce si to so mnou niekto vymeniť? Nie? Myslela som si... :-( 

Aj keď nemám vôbec času nazvyš, sadla som si dnes k počítaču aby som pre vás pripravila ďalší článok plný módnych, kozmetických a doplnkových inšpirácii. Uplynulé mesiace sa do popredia dostáva nádherný odtieň ružového zlata, ktorý môžeme nájsť doslova na všetkom. Či už kupujete slúchadlá, šperky, módne doplnky, obuv, dekoratívnu kozmetiku alebo doplnky pre váš počítač či tablet, na túto farbu skrátka narazíte či to chcete, alebo nie. Ja osobne som do rose gold záležitostí bola zamilovaná v priebehu pár sekúnd a dnes vám prinášam môj malý výber produktov, ktoré mi učarovali. Do budúcna mám v pláne zaobstarať si nejaké hodinky z ružového zlata, ale žiadne konkrétne zatiaľ vyhliadnuté nemám, takže ak by ste vedeli o eshope, v ktorom majú fajn kúsky, určite mi dajte vedieť. Máte aj vy tak pozitívny vzťah k ružovému zlatu, alebo som doň blázon len ja?






12 komentárov:

  1. Rose gold jsem si zamilovala, rose gold iPhone je pro mě teď takovej sen :)
    eL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa priznám, že na iPhony nejako neletím, ale ak už by som si vyberala, tak jedine Rose Gold :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Moja druhá najobľúbenejšia, hneď po modrej ;-)

      Odstrániť
    2. U mňa hneď po čiernej a bielej.. ak by som mohla, jednoznačne je u mňa každý doplnok v tejto farbe :D Škoda že aj MacBooky niesu rose gold :/ :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Tak to som rada, že nie som jediná, koho ešte stále táto farba drží.. :-)

      Odstrániť
  4. Ano ano, pro rose gold hlasuji i já! :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiez som momentalne zamilovana do tohto odtiena :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)