26. novembra 2017

Jagodowa muffinka - telový peeling pre náročných

Jagodowa muffinka - aký milý názov, všakže?
Jagodowa muffinka od Perfecta SPA je cukrový peeling s vôňou čučoriedkového muffinu. Áno správne, čučoriedkového! Lebo čučoriedky sa po poľsky povedia jagody, čo môže znieť Slovákovi trocha ako nezmysel, keďže by prirodzene očakával, že jagody budú jahody. Ale nie, nie sú. Sú to čučoriedky. Toľko z jazykového okienka slečny Sue Diamond :-)




A teraz už k samotnému produktu...
Tento cukrový peeling som dostala od mojej milovanej maminky a musím povedať, že sa mi naozaj trafila do vkusu. Telové peelingy nadovšetko zbožňujem a ani tento nie je výnimkou. Obrovské balenie v sebe ukrýva až 225g produktu, ktoré budete spotrebúvať hádam aj pol roka, čo je mimochodom trvácnosť tohto výrobku po jeho otvorení. Jagodowu muffinku vyrába firma Dax Cosmetics a nájdete ju v línii produktov Perfecta SPA. O tom, že naozaj ide o perfektný relax pre vaše telo, svedčia aj moje skúsenosti s týmto produktom.

Telový cukrový píling s vôňou čučoriedkového muffinu je naozaj O-K-U-Z-Ľ-U-J-Ú-C-I! Má dievčensky ružovú farbu, v ktorej sa nachádzajú modré pílingové zrniečka. Sú však plastové, takže zástancovia EKO peelingov si tentokrát neprídu na svoje. Napriek tomu tento telový peeling považujem za to najlepšie, čo som doposiaľ vyskúšala. Jeho vôňa je neopísateľná, vždy keď otvorím balenie tohto produktu, cítim sa akoby som stála uprostred candy shopu. Výrazná vôňa tohto produktu nie je príliš prirodzená, ale je očarujúca, rozhodne sa nedá zrovnávať s ničím, čo som doposiaľ používala. Fakt krása!

Cukrový telový peeling Perfecta SPA obsahuje orechový a argánový olej, vďaka ktorým je pokožka po použití úžasne hebká a premastená. Zatiaľ čo arašidový olej spolu s olejom z kráľovských orechov zlepšuje stav a elasticitu pokožky tela, ich argánový parťák ju pomáha regenerovať, spevňovať a omladzovať. Okrem nich v zložení nájdete aj ricínový olej či sójový olej. Viditeľné výsledky zaručené! Hneď po použití tohto telového pílingu ostáva pokožka krásne hebká a lesklá, nie však mastná, čo je pre mňa najdôležitejší faktor pri tomto type produktu.

Čo viac si priať? Tento telový cukrový píling považujem za naozaj vydarený produkt a určite by som si v budúcnosti vyskúšala aj ďalšie jeho verzie. Čo som tak pátrala po internete, jeho cena sa pohybuje okolo 5€. Ak vezmeme v úvahu kvalitu produktu, veľkosť a výdrž balenia, jeho cena je až smiešne nízka. Tento produkt rozhodne nesmie chýbať vo vašej kúpeľni!

6 komentárov:

  1. Tak ten vypadá opravdu dokonale, ráda bych k němu přivoněla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú vôňu si nevieš ani predstaviť. Ja mám neustálu potrebu ho ovoniavať, už sa cítim ako feťák :D

      Odstrániť
  2. To som netušila o tých jazykových rozdieloch. Peeling vyzerá dobre a ani mi nepríde nejako extra drahý. Ja telové peelingy veľmi nepoužívam hlavne preto, že som ešte nenašla taký, ktorý by pokožku zbytočne nevysušoval. Väčšinou som mala také tie z drogérie a tie vysušovali dosť. Asi musím pozrieť iné značky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento musíš rozhodne vyskúšať, ak na neho niekde narazíš. Ozaj skvelý a vďaka olejom vôbec nevysušuje, práve naopak, pokožka je po ňom úžasná! :)

      Odstrániť
  3. Wau, ani si nechcem predstaviť, ako vonia. Určite by som bojovala s tým ho ochutnať :D :D :D ❀

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)