1. augusta 2018

Megaprekvapenie z eco-shopu NaturLove.sk

Krásny slnečný deň, dámy :)
Ak ste si nedajbože mysleli, že s nádielkou prírodnej kozmetiky bol po mojom minulom článku koniec, ste na omyle. Práve naopak, minulým článkom to len začalo. Dnes by som vám rada predstavila ďalšiu várku zaujímavých produktov, ktoré som zaradila do mojej letnej kozmetickej rutiny.




Zo všetkého najskôr musím za túto krásnu nádielku prírodnej kozmetiky poďakovať Linde z e-shopu NaturLove.sk. S Lindou sa poznáme už niekoľko dlhých rokov, dokopy nás spojila láska ku kozmetike a ja som veľmi hrdá na to, že nás tento spoločný koníček drží aj naďalej a že my obe máme slabosť pre prírodné produkty. Preto sa nemôžete čudovať, že keď ma Linda oslovila na túto spoluprácu, bola som okamžite nadšená a zapálená pre vec. No a moje nadšenie ešte viac vzrástlo v momente, keď poštárka zazvonila pri našich dverách a v rukách držala takéto obrovské prekvapenie. Nielen, že bol balíček od Lindy nádherne zabalený, navyše vďaka pridaným lupienkom ruží a vonnej tyčinke voňal priam božsky.

A čože sa to vlastne v tej tajomnej zásielke z obchodíku NaturLove.sk nachádzalo? Ako prvé som z balíčku neveriacky vytiahla dva produkty značky 2SIS. Ak neviete, ide o našu slovenskú značku, ktorá robí fakt bláznivú farebnú kozmetiku s naozaj dievčenským dizajnom. Asi vás neprekvapí, že ich výrobky chcem vyskúšať už od samotného vzniku tejto značky a z ničoho nič ich držím v rukách - hmm, žeby telepatia?! Prvým produktom od 2SIS je CUCU sprchové želé, ktoré má tvar malej bábovičky (pri pohľade zvrchu vyzerá nežne ako kvetinka) a je naozaj ťažké mu odolať. Popravde, sprchové želé som si svojho času skúšala vyrobiť aj doma, ale moc dobre to nedopadlo a tak som rada, že mám možnosť vyskúšať na vlastnej koži ako chutí želé od profíkov. Druhým sesterským produktom je levanduľový kondicionér na mastné vlasy. S kondicionérmi a maskami na vlasy som mala odjakživa problém, pretože väčšina tých konvenčných mi vlasy zaťažila a ešte viac zamastila. Preto som naozaj rada, že dievčatá z 2SIS vymysleli prírodnú alternatívu špeciálne na mastné vlasy. Moja zvedavosť sa však rozšírila aj ďalej, takže aby som túto levanduľovú líniu vlasových produktov otestovala tak ako sa patrí, dokúpila som si ku kondicionéru aj tuhý šampón z rovnakej edície.

Druhou značkou, ktorá si vďaka tejto spolupráci našla miesto na mojej kozmetickej poličke, je slovenská Navia. Túto značku vídavam všade navôkol, no zatiaľ som sa nedostala k tomu, aby som ju tiež vyskúšala. Našťastie podprahové impulzy opäť zafungovali, pretože Linda pre mňa na testovanie vybrala aj produkt tohto výrobcu. Konkrétne mi na moju problematickú pleť doporučila jemný šípkový peeling, ktorý sa má používať raz týždenne. Už pri prvom použití mi bolo nad slnko jasné, že do tohto produktu sa zamilujem. Bola som prekvapená, ako málo ho stačí použiť a aký veľký efekt na mojej pleti urobí. No čo vám budem hovoriť - proste detská prdelka. Ale viac o ňom si budete môcť prečítať v samostatnej recenzii naň.

Treťou značkou, ktorá sa vďaka e(co)shopu NaturLove.sk postará o moju pleť, je pre mňa doposiaľ neznáma značka Ancient Wisdom. Kvetinová voda Ylang Ylang  by mala mojej mastnej pleti pomôcť udržať sa v pohode a regulovať tvorbu mazu. Táto kvetová voda sa dá použiť samostatne ako tonikum alebo je možné pridať ju do iných kozmetických produktov.


Zástupcom telovej kozmetiky, resp. kozmetiky, ktorá nám má priniesť predovšetkým radosť, je NaturLove šumivé srdiečko do kúpeľa s kvetmi levandule. Musím sa priznať, že kúpeľové balistiky sú moja láska a naozaj rada s nimi (nielen) počas víkendu relaxujem. Levanduľa navyše upokojuje a tak zbohom stres z práce a vitaj pohoda :-)

No a aby som tej voňavej terapie nemala náhodou málo, do balíčku mi Linda prihodila aj vonnú tyčinku, ktorá dodala celému balíčku šmrnc. Pamätám si, ako sme takéto vonné tyčinky pálili ešte počas mojich detských čias...

Posledným produktom, ktorým ma Linda prekvapila, bola moja vysnívaná sieťovka. Už som vám asi tak miliónkrát spomínala, že sa snažím vniesť trocha toho zero waste života do našej domácnosti a sieťovka je jedna z vecí, ktoré sme doma ešte nemali. Za tých pár dní čo ju doma mám som s ňou stihla obehnúť už niekoľko obchodov a aj tu musím povedať, že to bola láska na prvé použitie. Doteraz som si so sebou vždy nosila plátenú tašku, keďže igelitky už pekných pár rokov v mojom živote nemajú miesto, no sieťovka je celkom iná. Ani neviem povedať prečo, ale proste je to taký ten závan časov minulých a keď sa v nej objavil čerstvý chlebík a k tomu pekné červené jabĺčko... no čo vám budem hovoriť, nejeden zákazník v obchode mi ju isto závidel ;-)

V závere článku by som ešte raz chcela od srdca poďakovať Linde z e-shopu NaturLove.sk za toto fakt milé prekvapenie, no a vy moji drahí, vy sa môžete už čoskoro tešiť na poctivé recenzie všetkých týchto produktov.

2 komentáre:

  1. Tento eshop som doteraz nepoznala, ale určite sa mrknem :) šípkový peeling od Navia som mala a bol super a najnovšie som si už aj ja zadovážila svoju sieťovku! :)

    Igelitku si neprosím / Facebooková stránka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, ten peeling je famózny! Neviem či som vôbec niekedy mala lepší. :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)