8. augusta 2018

Vyšumená láska

Dobrý večer, dámy!
Aj vy už idete zošalieť z tohto tepla? Poviem vám, že som po dovolenke ešte len pár dní, no v práci každý deň makám ako fretka a keby to bolo možné, najradšej by som si vzala ďalšie voľno. Človek si tak ľahko zvykne, že je celý deň uvoľnený, nemusí nič riešiť a potom príde znova do práce a tá prokrastinácia mu ale že fakt veľmi chýba. No čo vám budem hovoriť, určite to poznáte tiež... 



Nevadí, aspoň že tie dva týždne ničnerobenia som si užila ako sa patrí. Nevyhnutnosťou mojej dovolenkovej terapie bol predovšetkým poriadny relax, ktorého súčasťou bol aj tento upokojujúci levanduľový kúpeľ. Vďaka šumivému levanduľovému srdiečku som si užila hodinku pohodového kúpeľa - žiaden stres, žiadna práca, len ja a môj voňavý kúpeľ. Nie nadarmo sa hovorí, že má levanduľa antistresové účinky. Aj keď som v mojom pubertálnom období nebola zrovna faninkou tejto vône, v posledných rokoch patrí k mojim najobľúbenejším. A ja sa čas od času naozaj začudujem, ako som bez nej mohla toľké roky žiť. Dnes jedinečné účinky levandule priam vyhľadávam a tak niet divu, že sa môj levanduľový kozmetický arzenál za posledné mesiace fakt rozrástol.

Aby som ale nechodila okolo horúcej kaše, povedzme si rovno ako táto levanduľová šumivá bomba v tvare srdca uspela v mojom testovaní. Srdiečko je naozaj veľké, takže pokojne ho môžete použiť na viackrát, ak ale nechcete trochárčiť, šup s ním rovno do vody! Šumivé srdiečko obsahuje kúsky levanduľových kvetov, ktoré len podškrtnú už tak príjemnú atmosféru. Je to taká tá čerešnička na torte, ktorá tam síce byť nemusí, ale výrobca vás chcel potešiť a tak prihodil niečo navyše. Samotné srdiečko vyšumí rovnomerne behom pár minút a vode dodá romantický modrastý nádych, pričom vaše zmysli opantá ohromná kvetinová vôňa. Nie je nijako vtieravá, naopak, pôsobí veľmi jemne a prirodzene.

A ak si  chcete túto šumivú bombu do kúpeľa užiť naozaj naplno, odporúčam vám naniesť na pleť vašu obľúbenú pleťovú masku, zavrieť oči aspoň na 10 minút, zhlboka dýchať a vnímať tlkot vášho srdca. Skrátka - urobte si svoje vlastné domáce kúpele, neoľutujete! 

Alebo ešte lepšie, urobte si romantický večer so svojou drahou polovičkou. Ja viem, že sa chlapi vždy tvária ako najväčší drsňaci na svete, ale viete čo? Aj oni dokážu oceniť príjemný kúpeľ po náročnom dni v práci ;-)

A kdeže tento láskyplný upokojujúci poklad zoženiete? Predsa v Lindinom milučkom obchodíku s prírodnou kozmetikou a ekologickými doplnkami, ktorý nájdete na adrese NaturLove.sk, a vďaka ktorému som mala možnosť zažiť tento modručký kúsok lásky na vlastnej koži.


2 komentáre:

  1. Šumivé bomby do kúpeľa mám veľmi rada a takým malým snom je pre mňa vyskúšať tie od Lushu :) Vždy som bola ten šťastlivec, ktorý mal doma vaňu, ale keďže sa do mesiaca sťahujem, budem tak trochu smútiť v sprchovom kúte... :D Naturlove ma inak fakt zaujal, pravdepodobne z neho čoskoro objednám ak budem potrebovať nejaké ďalšie vecičky :)

    Igelitku si neprosím / Facebooková stránka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tomu rozumiem, LUSH je snom asi každej milovníčky kúpeľových balistík :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)