26. augusta 2018

Nevinnosť - Organický krémový deodorant od Soaphorie, ktorý naozaj funguje

Ahojte, krásky moje!

Aký ste mali víkend? Ten môj bol fakt čarovný, pretože som ho strávila s rodinkou a mojimi štvornohými priateľmi obklopená prírodou, ktorú milujem zo všetkého najviac. A keď už sme pri tej prírode, dnes som sa rozhodla, že vám bližšie predstavím môjho milovaného parťáka na každý deň. Nie je ním nik iný, než organický krémový deodorant od Soaphorie, o ktorom som vám už čo-to našepkala v aprílovom článku Miláčikovia (môjho) kozmetického sveta - Slovenský špeciálTakže sa pekne usaďte a ja vám vyrozprávam celý príbeh o tom, ako sme sa k sebe dostali a prečo sme spolu až doteraz...



Písal sa rok 2014 a ja ešte ako mladé žieňa som začala experimentovať s prírodnou kozmetikou. Túto vášeň vo mne vzbudila Barborka so svojim obchodíkom BioBeauty.sk, ktorý vám snáď ani nemusím predstavovať. V tom čase som si objednala svoju prvú krabičku krásy a v nej som našla maličký kalíšok so vzorkou prírodného krémového deodorantu s názvom Nevinnosť. Netrvalo dlho a do tohto produktu som sa až po uši zamilovala, takže som si pri najbližšom nákupe prírodných pokladov prihodila do košíka plné balenie voňavého pokladu.

Čoskoro mi môj nevinný organický krémový deodorant robil spoločnosť každý deň a mne bolo jasné, že táto láska bude trvať ešte poriadne dlho. Lenže ako sa hovorí človek mieni a pánboh mení a tak som sa v rámci spolupráce s eshopom BioNatural.sk dostala do pozície testovateľky anglického minerálneho deodorantu Salt of the Earth. A tak čas plynul a plynul a ja som používala mnoho všakovakých produktov z tejto oblasti a na moju Soaphoriu som nanešťastie zabudla. Ale nie, nebojte, všetko to dobre dopadlo, pretože som sa nakoniec úplnou náhodou opäť dostala k mojej prvej veľkej deo láske, ktorú som opäť používala v nedávnych chladných mesiacoch. A tak sa, moje milé, dostávam k písaniu tejto recenzie, pretože práve opätovné používanie organického krémového deodorantu od Soaphorie ma utvrdilo v tom, že známe príslovie stará láska nehrdzavie, platí aj vo svete kozmetiky.


Akonáhle sa mi už po tretí raz dostal do rúk krémový deodorant Nevinnosť, cítila som sa krásne nostalgicky. Tá elegantná kvetinová vôňa, tá jemná konzistencia, ten príjemný pocit pri nanášaní, to všetko som tak dôverne poznala. Užívala som si každé ráno, kedy som naniesla tento malý kúsok nehy na svoje podpazušie. Vedela som, že sa naňho môžem spoľahnúť v každej situácii. Že ma narozdiel od iných produktov nesklame. Že ma skrátka podrží keď to budem najviac potrebovať a že ani v tie najťažšie dni mi nehrozia znechutené pohľady v preplnenej MHD.

Organický krémový deodorant Nevinnosť od našej slovenskej Soaphorie je pre mňa vďaka svojej nezameniteľnej vôni a obdivuhodnej jemnosti synonymom ženskosti. Strávil so mnou už niekoľko rokov, boli sme dlhú dobu odlúčení, no znova sme si k sebe našli cestu a ja som sa ho znova nemohla nabažiť. Pokiaľ ide o voňavý svet pazušiek, tak tento ručne robený maz(n)áčik je pre mňa jednoducho tým pravým orechovým a hoci opäť skúšam niečo nepoznané, som si istá, že sa k sebe jedného dňa znova vrátime, pretože toto je, krásky moje, láska na celý život :-)

Hodnotenie produktu - 1* alebo môj svätý grál


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)