26. septembra 2018

Vlasoví kúzelníci z edície Løvender od 2 sis cosmetics

Zdravím vás, moje milé!

Už dlhší čas vám sľubujem recenziu na vlasové produkty LØVENDER z dielne slovenského výrobcu prírodnej kozmetiky 2SIS a dnes konečne nadišiel ten deň, kedy svoj záväzok splním. Na úvod by som sa, ako to už býva zvykom, rada poďakovala Linde z eko-shopu Naturlove.sk, ktorá mi poskytla na testovanie kondicionér na vlasy z tejto voňavej levanduľovej línie. No a tiež sa chcem poďakovať sama sebe za to, že som taký maniak na kozmetiku a že som si ku kondicionéru musela ešte narýchlo dokúpiť tuhý šampón z rovnakej edície, pretože prečo nie, však?!

Ale teraz vážne, aj vy to tak máte, že si najradšej kupujete všetko z rovnakej línie produktov? Ja naozaj nemám rada ak mi šampón vonia povedzme po ovocí, ale balzám či kondicionér voňajú ako žuvačka. Do toho ešte telové mlieko s treťou vôňou a nedajbože aj odlišný parfém a človek potom viac smrdí ako vonia. Ďakujem, neprosím...



No ale teraz už k veci. Pre tie z vás, ktoré ste na mojom blogu nové, len zopakujem, že mám vlasy stredne dlhé, farbené 100% hennou a so sklonom k rýchlejšiemu masteniu. A práve preto je pre mňa extra dôležité nájsť si také produkty, ktoré nebudú moju korunu krásy zbytočne zaťažovať, no zároveň také, ktoré sa o ňu čo najlepšie postarajú. 


TUHÝ ŠAMPÓN LØVENDER OD 2SIS COSMETICS
Začnime od základu a tým je šampónovanie. Tuhý šampón od 2SIS cosmetics ma lákal už dlhšiu dobu, no priznám sa, že sa mi v porovnaní s inými značkami vždy zdal trocha pridrahý a to aj napriek tomu, že má vyššiu hmotnosť než jeho kolegovia od iných výrobcov - konkrétne za 85g šampuk od 2SIS zaplatíte 9,50€. Bože, aká som len bola hlúpa! Len čo som ho doma vytiahla na svetlo sveta a uvidela aký je obrovský (áno, stále je reč o šampuku, vy nezbednice!), neľutovala som ani jeden cent. Síce sa rozpaky znova dostavili vo chvíli, keď som si na obale prečítala, že by mal vydržať len 45 umytí (čo je v mojom prípade približne rovnaký počet umytí ako pri o polovicu lacnejšom a menšom šampuku od Soaphorie či šampúchu od Ponia), no aj po vyše mesiaci používania musím povedať, že to číslo použití LOVENDER šampuku bude omnoho omnoho vyššie, takže investícia sa predsalen oplatila. Navyše tá vôňa, ach tá vôňa...


Ale späť k tomu najdôležitejšiemu. Oproti konkurenčným značkám musím kočky z 2SIS cosmetics pochváliť za perfektný tvar ich šampuku. Aj vďaka svojej veľkosti perfektne padne do dlane a tak nemám pocit, že si o vlasy šúcham viac ruku než samotný šampuk. Navyše ho je možné použiť dvoma spôsobmi - buď budete prechádzať šampukom priamo po vlasoch alebo si ho stačí napeniť v dlaniach a vzniknutú penu naniesť do vlasov - mimochodom pena je naozaj bohatá už po pár ťahoch, takže spotreba šampuku je fakt že minimálna - po 2 mesiacoch používania som minula cca 1/4 tohto tuhého šampónu. Oba spôsoby mi vyhovujú rovnako a pri oboch pozorujem rovnako dobré účinky, takže za mňa paráda. Pri použití samotného šampuku vlasy ostávajú krásne jemné, nemotajú sa a dlho vydržia svieže - na tretí deň je ale potreba ich znova umyť. Za maličké mínus by som označila to, že vôňa je síce pri akte umývania dosť výrazná, no po pár hodinách z vlasov predsalen vyprchá, čož je podľa mňa naozaj škoda. Ale nebojte sa, aj to sa dá  hravo zmeniť a hneď vám aj prezradím ako! ;-)



KONDICIONÉR LØVENDER OD 2SIS COSMETICS
A teraz chcem opäť poďakovať Linduške za to, že zohľadnila všetky moje potreby, resp. potreby mojich vlasov a na testovanie mi zaslala práve už spomínaný kondicionér na mastné vlasy z edície LOVENDER, ktorý je najlepším kamarátom môjho levanduľového šampuku.

Vďaka tomuto levanduľovému kombu som sa totižto naučila naozaj ale naozaj pravidelne používať kondicionér. Až donedávna som ho totižto používala skôr sporadicky, podľa toho, či som mala alebo nemala chuť byť v sprche o pár minút dlhšie. Lenže akonáhle som po prvýkrát ucítila tú nebeskú vôňu levandule (je vôbec v nebi levanduľa?!), vedela som, že budem mať čo robiť, aby sa zo mňa nestal kozmetický feťák. A práve to je môj voňavý trik. Ak chcete, aby vaše vlasy voňali levanduľou naozaj po celý deň, používajte okrem šampuku aj tento báječný kondicionér...


Nebudem klamať, spočiatku som s ním dosť bojovala, pretože mi chvíľu trvalo kým som prišla na to, aké množstvo kondicionéru bude mojim vlasom vyhovovať najviac, alebo ako dlho ho mám vo vlasoch nechať pôsobiť, či od akej dĺžky ho je najlepšie nanášať atď. atď. a vlastne ma aj dosť sralo mrzelo, že som žiaden návod na použitie či odporúčanie nenašla ani na obale kondicionéru, ani na samotných webových stránkach 2SIS cosmetics, ale ako sa vraví - človek sa najlepšie učí na vlastných chybách, takže čo... Prvých pár dní som si zanadávala, že mám po tomto fialovkastom čude vlasy takmer okamžite mastné, alebo že sú spľasnuté a ja vyzerám ako Glum z LOTR, alebo že milión iných vecí... A pritom chyba nebola v ňom, ale vo mne. A vlastne do veľkej mieri aj v tých neznesiteľných augustových horúčavách, kvôli ktorým sa mi hlava potila už od ôsmej rána, takže niet divu, že som vlasy mala ešte v ten večer mastné a to aj napriek tomu, že zrovna táto línia je paradoxne určená pre mastné vlasy... 


Nič to, nakoniec som predsalen našla zlatú strednú cestu a vychytala všetky muchy, takže som môj LOVENDER kondicionér po pár nevydarených pokusoch používala už naozaj s radosťou. Asi zo všetkého najviac mi učarovala jeho vôňa, ktorá prevoňala nielen moju hrivu, ale celú kúpeľňu a vlastne aj celé poschodie nášho domu, takže už po prvom použití za mnou dobehla mamina čo to mám že to tak parádne vonia a že aj ona chce. Nuž, bol to tento fešák. Vlastne ak mám byť úprimná, tak aj keby bol tento kondicionér po všetkých ostatných stránkach totálnym prepadákom, tak už len kvôli tej jeho vôni by som si ho asi kupovala aj naďalej. Ono sa ale ukázalo, že vlastne vôbec nejde o prepadák. Vďaka LØVENDER kondicionéru sú moje vlasy po pár týždňoch používania v lepšej kondícii než predtým. Na dotyk sú úžasne príjemné, žiadna slama, dokonca pozorujem že sú lesklejšie a vôbec celkovo vyzerajú akosi zdravšie a aj o kuštik menej vypadávajú. Asi to má na svedomí práve tá kombinácia liečivej levandule, kôry z vŕby a výťažku zo žihľavy, ktoré sa v tomto produkte nachádzajú, plus svoje zaiste spravili aj tie výťažky z morských rias, ktoré sú ukryté v šampuku. A ja som hlavne rada, že som si našla svoj spôsob akým ho používať - keby ste chceli vedieť tak je to nanášanie len od polovice dĺžky vlasov, nechať pôsobiť max. 2-3 minútky a naozaj poriadne vypláchnuť. A teraz keď už nie sú vonku ani tie neznesiteľné horúčavy, tak si vlasy pri použití kondicionéru umývam len každý druhý deň, resp. každý tretí deň ak kondicionér úplne vynechám. A tak sa z produktu, o ktorom som si myslela, že bude len ďalším drahým (zato ale imidžovým) prepadákom, nakoniec vykľul fakt skvelý pomocník. Mimochodom za cenu 12,50€ dostanete rovných 200ml tohto pokladu.


Takže aby som to celé zhrnula, ak ste doteraz váhali nad kúpou tuhého šampónu a kondicionéru LØVEnder od slovenských šikovníc, ktoré stoja za značkou 2SIS, tak teraz už môžete pokojne zahodiť všetky obavy. Oba produkty nielen že sú výborné, ale sú vhodné aj pre vegetariánov a vegánov. Sú takisto 100% prírodné, neobsahujú ani ten fujtajbl palmový olej a aby sa potešili aj zelenáči, tak ich obal je separovateľný, u tuhého šampónu taktiež kompostovateľný a v prípade kondicionéru dokonca aj vratný. No nie je to super?


6 komentárov:

  1. Mala som možnosť vyskúšať pár produktov od 2sis a tuhý šampón mi moc nesadol, nemala som po ňom pocit pekných vlasov, možno to bolo aj nezvykom tak som ostala pri klasických šampónoch ale napríklad také telové maslo majú skvelé! A tento kondicionér vyzerá tiež super :) ja som mala vôňu citrus mix a to bola topka!
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tuhými šampónmi je to ozaj trošku iné, chvíľu to trvá kým človek nájde ten pravý, ale stojí to za to. Ja sa občas zasa pozabudnem, automaticky vleziem do sprchového kútu a keď som už celá mokrá, uvedomím si, že som si svoj tuhý šampón nechala na vani a tak v stave núdze (a lenivosti vyliezť zo sprchového kútu) siaham po mamčinom bežnom tekutom šampóne a práve mne zase vadí ten pocit vlasov po tom obyčajnom šampóne a hlavne sa mi z obyčajných šampónov začali robiť lupiny, s ktorými som nikdy predtým problém nemala. Na tieto prírodné šampuky som už tak naviazaná, že čokoľvek iné mi skrátka nevyhovuje, aj keď som to donedávna používala dá sa povedať denne :-D

      Odstrániť
  2. 2SIS kozmetiku mám rada. Skúšala som aj ich šampón a dosť mi vyhovoval. Len som mala verziu CUCU.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. CUCU líniu by som chcela tiež vyskúšať, snáď sa k tomu dostanem, ale v zásobe mám ešte MUSK a PONIO :-)

      Odstrániť
  3. Krásný článek a krásný blog ❤️

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)