14. februára 2019

Giveaway na oslavu môjho návratu na blogoscénu

Ahojte, moje milé!

Mám pre vás skvelú novinku a síce, že sa po dlhých mesiacoch odlúčenia vraciam späť na blog :-)
Áno je to tak! Konečne by som mala mať viac času na svoje dlhoročné hobby a tak už teraz premýšľam, o čom všetkom vám chcem porozprávať, čo všetko chcem s blogom podniknúť, ako vás navnadiť na nové články. Musím povedať, že hoci som v poslednom období bola príliš zaneprázdnená, vždy som si našla aspoň maličkú chvíľku na vás a vaše blogy. Asi by sa patrilo povedať, že aj napriek môjmu príležitostnému sledovaniu blogosféry, ste mi predsalen nesmierne chýbali a samozrejme mi chýbalo aj to prispievanie svojimi článkami do týchto kútov internetov, takže niet divu, že chcem svoj návrat na blogoscénu osláviť malou giveaway.



Ja viem, ja viem, najrôznejších valentínskych súťaží bude teraz na každom kroku požehnane a tiež viem, že Valentín je už pre mnohých ľudí otrepaným klišé, no ja ho tento rok predsalen vnímam ako príležitosť poďakovať vám za vašu vernosť a možnosť ako vám dať najavo, že si nesmierne vážim, že ste na mňa nezabudli a ako sa teším, že nadviažeme náš kontakt tam, kde sme prestali... 

Takže o čo si zasúťažíme? Nuž, tentokrát som zostavila dva výherné balíčky - ružový a zlatý, spomedzi ktorých si samozrejme budete môcť vybrať. Vašou úlohou bude napísať mi, keď už máme toho Valentína, aké bolo vaše najkrajšie rande v živote?! Samozrejme nezabudnite mi v komentári zanechať aj kontakt, na ktorý vám budem môcť v prípade výhry napísať. Za každé sledovanie môjho profilu na sociálnych sietiach môžete pripísať ďalší komentár, takže svoju šancu na výhru môžete znásobiť - Google Friend Connect, Facebook, Instagram.

Ružový balíček obsahuje:
- citrusové prírodné mydielko slovenskej značky Soaphoria
- krém pre nežné ruky značky BioAqua
- dlhotrvácny tekutý rúž Apocalips od Rimmel London (mimochodom je môj obľúbený ;-) )
- luxusné náušnice, s ktorými rozhodne zažiarite
- elegantný šál
- prstienky


Zlatý balíček obsahuje:
- obľúbený balzám na pery Baby Lips od Maybelline New York
- krém pre hebké ruky značky BioAqua
- set dievčensky nežných náušníc na každú príležitosť
- náhrdelník s nápisom LOVE zdobený perličkou
- prstienky
- zamilovaný prívesok na kľúče zdobený dúhovými diamantikmi


Šťastných výhercov vyhlásim 1.4.2019 na svojej facebookovej stránke.