1. novembra 2019

Zinková tyčinka na akné a herpes od Navie

Krásny večer, dievky moje!

Po dnešnom vyhodnotení mojej súťaže o zero waste odlíčovacie tampóny si opäť sadám k počítaču, aby som sa s vami podelila o nejaké tie novinky. Vlastne tentokrát iba o jednu a aj to rozmýšľam, či tento produkt vôbec ešte môžem nazvať novinkou, keďže je v predaji už nejaký ten piatok. Ale čo, mnohé z vás o ňom zaiste ešte nepočuli a tak sa dobrovoľne staviam do pozície akéhosi nositeľa informácií, ktorý vám produkt pekne krásne predstaví do najmenších detailov...

Tentokrát pôjde o produkt celkom výnimočný a dozaista veľmi potrebný. Hlavne teda pre tie z nás, ktoré trápia rôzne nedokonalosti pleti. Dnes si totižto spolu otestujeme na vlastnej koži SOS zinkovú tyčinku STOP Akné na vyrážky a herpesy od Navie.



Značku Navia ste už mohli niekoľkokrát vidieť aj na mojom instagrame. Prvýkrát som ju mala možnosť vyskúšať vďaka Linde z eshopu Naturlove.sk, ktorá mi v rámci našej milej spolupráce venovala Navia šípkový peeling pre problematickú pleť. Nuž a od tej doby stále objavujem nové a nové poklady tohto slovenského výrobcu prírodnej kozmetiky.

Konkrétne táto SOS zinková tyčinka na akné bola súčasťou jarnej edície Navia beauty boxu a musím povedať, že ma nesmierne potešila. Vlastne aby som povedala pravdu, pôvodne som si ju chcela objednať samostatne, ale mala som takú tú vnútornú intuíciu, ktorá mi našepkávala, že tyčinka by mohla byť aj súčasťou spomínaného boxíku. A veruže bola a od tých čias sme nerozlučná dvojka. Ono totižto pomocníkov v boji s nedokonalosťami nikdy nie je dosť. Prakticky okamžite po otvorení jarnej krabičky krásy som sa teda pustila do používania tejto tyčinky a s napätím čakala čo to bude alebo nebude robiť. A ono robilo! A nie len tak hocičo!

Zinková SOS tyčinka sa ihneď pustila do boja s nepeknými vyrážkami a už o pár dní bolo vidieť nečakané výsledky. Moja tvár bola v omnoho lepšom stave, začervenanie okolo vyrážok vymizlo prakticky v priebehu nasledujúceho dňa a samotné akné sa úplne zahojilo asi na tretí deň. Silnejším vyrážkam to síce trvalo o pár hodín dlhšie, ale môžem spokojne vyhlásiť, že do piatich dní som už zase bola vo svojej koži - pochopiteľne tým myslím tú zdravú, nie tú škaredú vyrážkovú, ktorá ma trápi zakaždým, keď sa blížia moje dni...


A čomu táto nenápadne vyzerajúca tyčinka STOP AKNÉ vďačí za svoje superschopnosti? Nuž, nie je to nič záhadné. Ide o kombináciu účinných látok, ktoré sú pre Naviu tak typické. V tomto prípade je to predovšetkým jedinečný nimbový olej, ktorý sa skamarátil s oxidom zinočnatým a veľmi obľúbeným organickým a nerafinovaným bambuckým maslom. Priznám sa, že to bambucké maslo v zložení ma naozaj prekvapilo, pretože výrobky obsahujúce túto látku mi obvykle na pleti dosť prekážajú, avšak v tomto produkte ho ani necítim. Tým chcem povedať, že pleť po aplikovaní tyčinky nie je vôbec mastná ani nijako zaťažená, práve naopak. Koľkokrát som skoro s počmáranou bielou tvárou (pretože produkt pokožku zafarbí mierne nabielo) vyliezla na verejnosť venčiť psov, ale našťastie pri vyberaní kabáta zo šatníkovej skrine som sa vždy včas zbadala v zrkadle a produkt rozotrela dostratena :-)

To som ale už odbočila. Pokračujem teda vo vymenovávaní prírodných zázrakov, ktoré robia tento produkt tak výnimočným. Okrem vyššie spomenutých surovín táto čarovná tyčinka obsahuje ešte niekoľko olejov, konkrétne dobre známy čajovníkový olej, ale tiež olej eukalyptový či levanduľový esenciálny olej. Zastúpenie tú má i bergamot a pačuli. Vďaka všetkým týmto šikovným pomocníkom má SOS tyčinka antibakteriálne a antivírusové účinky. Výrobca tiež uvádza, že po tejto tyčinke môžete siahnuť aj ak vás trápi začínajúci herpes, takže zas raz ide o produkt, ktorý sa dá využiť na viacero spôsobov a to ma na týchto prírodných zázrakoch baví hádam najviac. A ako teda hodnotím tohto bielo-zeleného fešáka? No samozrejme, že najlepšie ako sa len dá. Do budúcna si plánujem zaobstarať aj ďalšie balenie, aby som tohto zinkového záchrancu mala vždy po ruke. Och a ozaj, zabudla som spomenúť, že ide o 100% vegansky výrobok, ktorý nebol testovaný na zvieratách. Cena Navia zinkovej tyčinky STOP Akné je 4,50€ za 5ml produktu. Produkt vydrží pri pravidelnom používaní zhruba pol roka, takže sa naozaj oplatí.


Hodnotenie - 1* alebo môj svätý grál

6 komentárov:

  1. Skoda toho zafarbenia do biela. Najst produkt zo zinkom, ktory by nefarbil nie je prave lahke.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No našťastie pri tejto tyčinke je to naozaj len slabučké, skoro až neviditeľné, len ja si vždy dávam trošku väščiu vrstvu produktu, tak to potom už vidím. Ale ak si pretrieš dané miesto iba raz-dvakrát tak biele stopy nehrozia :-)

      Odstrániť
    2. Ano, no predsa len je lepsie ak nefarbi vobec. Z toho vsetkeho, co som uz vyskusala sa mi naviac osvedcil stary dobry Acnecolor (ktory je vsak teraz dlhodobo nedostupny) a potom Vitela Ictamo (ta tiez ale farbi do biela).

      Odstrániť
    3. Aknecolor som nikdy nemala, ale pamätám si, že spolužiačky na základnej škole ho používali.

      Odstrániť
  2. Podobné tyčinky si pamätám ešte z detstva, vtedy to veľmi letelo :D Každopádne, vyzerá to fajn a je skvelé, že si vie tak dobre poradiť s vyrážkami :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si pamätám hlavne klasické mastičky zinkové, ale toto je pre mňa osobne viac skladnejšie :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)