26. októbra 2019

Bratislava sa teší z nového zeleného obchodíku - ako to vyzeralo na otváračke obchodíku Prírodno?

Krásny večer, moje milé!

Po týždňovej pauze sa opäť hlásim o slovo a prinášam vám čerstvé správy o tom, čo nového som zažila a aký jedinečný deň sa mi podarilo úplne neplánovane prežiť v uplynulom týždni :-)

Z môjho instagramu ste už mohli vyčítať, že som v rámci svojej pracovnej cesty opäť zavítala do mesta môjho detstva, do Pezinka. Áno je to tak, v tomto prekrásnom meste som spravila svoje prvé kroky v živote, vyriekla svoje prvé slová a na vlastnej koži zažívala neuveriteľné historky, o ktorých doteraz moja mama tak rada rozpráva. Ku Pezinku ma teda viaže množstvo spomienok a ja som nesmierne rada, že moje kroky doňho smerujú opäť, aj keď už nie iba kvôli priateľom, ktorých tu mám a kvôli zábave, ktorú si vždy užijeme, ale predovšetkým kvôli práci. To však neznamená, že si po skončení školenia nenájdem kúsok času na to túlať sa po Pezinku a jeho blízkom okolí. Inak tomu nebolo ani v utorok popoludní, kedy sme spolu s mojimi skvelými kolegyňami vyrazili na výlet do Bratislavy a užili si nekonečné možnosti shoppovania v Eurovei. Ono keď príde východniar do "Bratisky" tak si ozaj pripadá ako v inom svete. To ale nie je ten hlavný dôvod, pre ktorý teraz píšem tieto riadky...

NaturLove + Plantizia = Prírodno


Úplnou náhodou som sa totižto ešte v utorok dozvedela, že sa moja milovaná Linda (to je to milé žieňa na fotke nižšie) z eko-shopu Naturlove.sk pustila do ďalšieho projektu a že v spolupráci s obchodíkom Plantizia.com sa chystá otvorenie ďalšej (doslova) zelenej predajničky a to priamo v srdci Bratislavy. Nový obchod sa mal otvárať v stredu, takže plán na dané popoludnie bol viac než jasný. Držte si klobúky, vyrážame na výlet!


Na naše potešenie sa stredajšie školenie skončilo asi o dve hodiny skôr než sme predpokladali, takže času na potulky Bratislavou sme mali habadej. Cesta vlakom vďaka úžasnej spoločnosti zbehla ako voda a my sme sa v okamihu ocitli na Hlavnej vlakovej stanici. Ani som nečakala, že sa z otváračky obchodníku, ktorý nesie názov Prírodno, budem až tak tešiť, ale ako sa hovorí, najlepšie výlety sú tie spontánne. Po vystúpení z električky nás delilo už len zopár krokov od Štúrovej číslo 4, kde obchodík sídli. Ulicu už dôverne poznám, keďže neďaleko sa nachádza naša firemná centrála, a teda o to istejším krokom kráčam priamo ku vchodu do zeleného neba.


Teraz vám už zaiste môžem prezradiť, prečo je tento obchod doslova zelený. Hneď po vstupe doň sa totiž ocitnete vo voňavej ríši prírodnej kozmetiky. Zastúpenie tu našli naše slovenské poklady, ale i zopár zahraničných značiek. Z tých známejších lokálnych producentov spomeniem azda pezinskú značku Savon, zvolenské Ponio, humenskú Naviu, prievidzský MusK, bratislavskú Dulciu Natural či Mylo z Bernolákova. Nájdete tu toho ale omnoho viac, stačí sa poriadne poobzerať a do očí vám padne napríklad taká drogéria pre čistú domácnosť s názvom Chistee. Či už teda hľadáte niečo pre svoju pleť, potrebujete skrotiť svoje vlasy alebo chcete svojej drsnejšej polovičke ukázať, že aj chlapi môžu voňať čistotou, ste na správnej adrese! A ak má váš najlepší priateľ štyri labky a huňatý kožúšok, určite objavíte nejaké tie prírodné poklady aj pre neho ;-)


Druhá polovica predajne vzdáva hold ohromným zeleným rastlinám, ktoré obývajú (nielen) veselé črepníky, ale aj veľmi obľúbené terária. Je to akási džungľa v meste, do ktorej budete chcieť uniknúť po hektickom dni. Nájdete tu hromadu najrôznejších druhov od nenápadných izbových rastlín, cez mnou milované mäsožravé potvory až po unikátne japonské riasogule plávajúce v akváriách. 


Nebudem vám klamať, chvíľami naozaj ani neviete, kam sa máte dívať skôr. Všetko je tu tak čarovné, všetko si máte chuť vziať domov a urobiť si vlastný čarovný svet. Neviem či je to tým spojením kvetov a kozmetiky, alebo je to tou pokorou a vášňou k svojmu poslaniu, ktorú v celej predajni cítiť, no až tu pochopíte, že nie je obchod s kvetinami ako obchod s kvetinami. Kam sa na to hrabe nejaké anonymné záhradné centrum! Toto je život, toto je láska! No čo vám budem hovoriť, musíte to skrátka zažiť. 


Takže milé moje, teraz keď už viete, že niet nad čím váhať, sadnite aj vy na vlak do hlavného mesta, na stanici prestúpte na eM-Há-Dečku a odvezte sa na Štúrovu 4. PRÍRODNO si určite zamilujete!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)