15. augusta 2012

Kids with the pumped up kicks

Toto leto bolo vážne skvelé. A vôbec, celý rok mal niečo do seba. Spoznala som ohromné množstvo zaujímavých ľudí, ktorí obohatili môj život, zúčastnila som sa skvelých koncertov, osláv a párty, kúpila som si nového psa, našla si nového, vážne úžasného priateľa, zmenila som pohľad na svet, prestavala si izbu, urobila poriadok v papierovačkach, pretriedila som šatník a celkovo zlepšila svoj život o 100%. Dobre, tak možno nie o sto, ale o 90% určite! A to je podstatné. Som spokojná, až nadmieru. Ďakujem všetkým priateľom, ktorí mi umožnili všetko toto zažiť a ktorí ma stále posúvajú vpred. Ďakujem z celého srdca.




Mimochodom, fotka je z festivalu, na ktorom vystúpila aj jedna z mojich obľúbených slovenských kapiel Smola a hrušky. Na fotke som s trubkárom Matúšom a jeho fľašou vína, z ktorého si počas koncertu poctivo usrkoval..


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)