14. októbra 2012

Oddych v prírode


Keď mi kamarátka povie: "Dnes si urobím deň voľna - budem relaxovať, kúpim si nové topánky a zájdem ku kaderníčke", chytá ma panika. Takto vyzerá deň voľna, pohody a relaxu? Tlačiť sa v preplnenom nákupnom centre s tisíckou ďalších ľudí, ktorí sa o vás obtierajú ako pri masových orgiách, stráviť tri hodiny v kabínke skúšaním vecí, ktoré si aj tak nekúpite, lebo na to, aby ste boli šik musíte najprv zhodiť aspoň 5 kíl a nakoniec zájsť ku kaderníčke, ktorá vám síce vyčarí dokonalý účes, ale len čo sa na druhý deň zobudíte, zistíte, že vy sama v domácich podmienkach sa nikdy nezvládnete k podobnému (tobôž ešte rovnakému) účesu ani len priblížiť?! Nakoniec sa po takomto dni aj tak bez mihnutia oka (o odličení ani nehovoriac) zvalíte polomŕtva do postele. A vraj deň plný relaxu... Pff!







To ja som presný opak mojej kamarátky. Počas voľných dní zásadne vypínam budík na mobile a zapínam tichý profil. Vstávam kedy chcem a je mi jedno, že je to hoc aj o pol jedenástej - MÁM PREDSA VOĽNO! Keď sa mi konečne podarí vyliezť z postele a prejsť rannou hygienou, doprajem si kráľovské raňajky, ktoré som si musela celý týždeň kvôli časovému zhonu odopierať. Pomaranč, čaj, káva, čerstvé pečivo, syr a vajíčko uvarené na tvrdo - tak to mám rada. A obed? Ako vždy, volím obľúbenú reštauráciu v meste! Nech ma obskakujú, nech mi nosia na stôl krásne upravené taniere a riady nech umyje za mňa niekto iný.


Poobede si prečítam časopis, prípadne skočím s priateľmi na výlet niekam do prírody. Milujem zvieratá, je jedno aké - kone, psy, mačky, prasiatka aj somáriky.. Všetko sú to úžasné tvory, ktoré vám dokážu dodať neskutočnú energiu a radosť o akej sa vám ani nesnívalo. Skúste schmatnúť priateľa za ruku a vybehnite aj vy na  najbližšiu farmu alebo si choďte spoločne zašportovať.. Skúste odtrhnúť oči od nablýskaných sklenených výkladov - topánky, kabelky a iné čačky-mačky si kúpime keď na to budeme mať náladu a nech je to kľudne aj v stredu o siedmej večer.



1 komentár:

  1. presne :D priznavam, ze som mala tiez fazu, ked som sa vyzivala v nakupnych centrach alebo v Ikea :D teraz je pre mna najvacsim relaxom ked sa nemusim nikde ponahlat, v pyzame mozem byt aj cely den, ked sa trosku rozmaznam kupelom a maskou, jedlo skor z donasky (ked sa mi absolutne nechce nikam chystat), ked sa pohrabem v mojich haraburdach a nieco zbastlujem a potom vecer daky film bez reklamy :D
    telku nemam, takze som usetrena farmy a podobnych skvostov :))) ktovie, mozno ma raz chyti aj turisticka alebo zvieracia faza :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)