2. novembra 2012

Tea tree oil cream

Asi pred dvoma mesiacmi som vstúpila do lekárne a hľadala som dobrý, nie príliš drahý krém na každodenné použitie, ktorý by ma zbavil problémov s pleťou. Lekárnička mi odporučila krém Tea Tree Oil od značky Dr. Muller Pharma. Vraj ho používa aj ona sama a kupuje ho aj svojmu synovi, ktorý je práve v pubertálnom veku. Podľa nej výborná vecička za slušnú cenu. Okey, rozhodla som sa, že ho kúpim keďže viem, že čajovník je veľmi dobrý pomocník pri boji proti akné.





Aj popis na krabičke vyzerá celkom sľubne: "Krém na pravidelnú starostlivosť o pleť so sklonom k dermatologickým problémom a k akné. Obsahuje makadamový, jojobový a avokádový olej, čo dodáva pleti výživu a udržuje jej pružnosť a vláčnosť. Olej čajovníka austrálskeho účinne obmedzuje prejavy akné a preventívne pôsobí proti ich vzniku. Krém s olejom čajovníka austrálskeho priaznivo pôsobí na normálnu a zmiešanú problematickú pleť, proti prejavom akné, na upokojenie podráždenej a svrbiacej pokožky a pri poštípaní hmyzom." Tak si hovorím - super, to by mohlo fungovať. Po ôsmych týždňoch používania sa s vami musím podeliť o moje sklamanie.

Som sklamaná hneď z niekoľkých dôvodov:
1. Krém necháva pleť veľmi, ale skutočne veľmi mastnú. Síce sa to dalo čakať pri obsahu viacerých olejov, ale čo je veľa, to je veľa..
2. Nepozorovala som žiadne, respektíve len minimálne zlepšenie pleti hoci  trpím len veľmi slabou formou akné
3. Hoci obsah balenia je 30ml, krém sa míňal podozrivo rýchlo, takže treba počítať s častým dopĺňaním zásob tohoto krému (ak si ho aj po predchádzajúcich negatívach chcete kúpiť)

Za seba by som tento krém hodnotila ako úplne zbytočnú útratu peňazí, hoci jeho cena bola len 5,50€. Aj napriek tomu, že je krém z lekárne a odporučila mi ho lekárnička na základe vlastnej skúsenosti, nemôžem povedať, že by mi krém Tea Tree Oil od Dr. Muller Pharma nejako pomohol. Nabudúce rozhodne siahnem po inom výrobku a tomuto sa budem oblúkom vyhýbať.

Máte aj vy skúsenosti s týmto krémom? Boli ste milo prekvapené alebo naopak veľmi sklamané ako ja?

2 komentáre:

  1. Ooooh, to je vždy velké zklamání, když na nějaký produkt opravdu spoléháš :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím.. Zamrzelo ma to, pretože mi špeciálne tento produkt odporučila lekárnička so slovami, že ho sama používa a aj jej syn je s ním spokojný.. :-/

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)