3. novembra 2012

Nivea visage all in one vs. Dr. Scheller waschgel


V dnešnom článku by som sa chcela zamerať na dva produkty z radu čistiacej pleťovej kozmetiky, ktoré používam už niekoľko týždňov. Rozhodla som sa vzájomne porovnať klasickú kozmetiku s kozmetikou prírodnou, pretože tá sa čoraz viac dostáva do popredia. Aký je teda môj vzťah k prírodnej kozmetike a čo si o nej myslím? 

vľavo Nivea visage All in one, vpravo prírodná kozmetika Dr. Scheller Mildes waschgel granatapfel




Skôr než začnem hodnotiť samotný produkt značky Dr. Scheller, musím vám povedať, že mám doma niekoľko kúskov z radu prírodnej kozmetiky rôznych značiek. S niektorými som spokojná, s inými už menej. Bohužiaľ mám však viac negatívnych skúsenosti, než tých pozitívnych a teda sa rozhodne nemôžem považovať za zástancu prírodnej kozmetiky a celkovo BIO produktov ako takých. Predovšetkým od značky Alverde som očakávala viac, ale to už je téma na iný článok..

Prejdem teda k samotnému upokojujúcemu umývaciemu gélu s granátovým jablkom, ktorý vyrába značka Dr. Scheller. Najskôr by bolo dobré popísať, o aký výrobok sa vlastne jedná. Na etikete sa dočítate: "Upokojujúci umývací gél s výťažkom z granátového jablka jemne a dôkladne odstráni make-up, prebytočný maz a nečistoty z pleti. Gél upokojuje a regeneruje pleť, chráni ju pred vysušovaním a predchádza podráždeniu. Pleť je viditeľne žiarivejšia, dodáva pocit sviežosti a jemnosti." Ako už bolo spomenuté, jedná sa o prírodnú kozmetiku, čo potvrdzuje aj upozornenie na zadnej strane výrobku: "Na výrobu produktov Dr. Scheller sa používajú výlučne prírodné oleje a prírodné suroviny, ktoré majú certifikovaný organický pôvod." Toľko slová výrobcu. Moje hodnotenie je, ako som už naznačila v úvode, bohužiaľ negatívne. Nie žeby mi na tomto výrobku vyslovene niečo vadilo, to povedať nemôžem, no pripadá mi, akoby moja pleť ostala taká, ako vlastne celý čas predtým. Tento umývací gél som už z 95% spotrebovala a skutočne mi ostáva už len malé množstvo asi na 2-3 použitia a teda si dovolím tvrdiť, že moje negatívne hodnotenie je opodstatnené. Obsah balenia je 125ml, takže pri pravidelnom používaní vám gél vydrží zhruba na mesiac-mesiac a pol. Gél má príjemnú vôňu a klasickú konzistenciu, na akú sme pri čistiacich géloch zvyknuté - nie je príliš riedky ani príliš hustý. Čo je potešujúce, netreba používať nejako prehnane veľké množstvo prípravku, gél sa už klasicky nanáša na navlhčenú tvár a masážnymi pohybmi sa rozotiera po tvári až do vytvorenia peny. Tu sa musím zastaviť, pretože nech som prstami po tvári krúžila akokoľvek dlho, pena sa vytvorila len v skutočne malom množstve a popravde to ani nebola pena v pravom slovazmysle - skôr išlo o akýsi biely film, ktorý v nesúvislej vrstve pokryl tvár. Po vytvorení peny som pleť opláchla a usušila jemným prikladaním uteráku na tvár. Spočiatku som cítila, že pleť je zbavená mastnoty, no tento pocit netrval tak dlho, ako som zvyknutá pri iných značkách. Dovolím si tvrdiť, že zhruba po dvoch hodinách sa na mojej pleti znovu objavila mastnota a práve to je to, čo mi najviac prekáža. Keď si pleť vyčistím, tak očakávam, že aspoň 5-6 hodín vydrží bez zvýšenej mastnoty. Na tento štandard som zvyknutá od iných značiek a bohužiaľ prírodná kozmetika Dr. Scheller ma v tomto smere sklamala. A to je ten dôvod, prečo si výrobok Mildes waschgel granatapfel od značky Dr. Scheller viac nekúpim. Aby som sa vyjadrila aj k sľubovanému pocitu sviežosti, jemnosti a žiarivejšej pleti, tak tú som nepozorovala ani náhodou. Za mňa tento výrobok hodnotím slovami: "CELÉ ZLE"..

Dr. Scheller das naturkonzept, Mildes waschgel - granatapfel
Druhým výrobkom, ktorý by som dnes chcela zhodnotiť je produkt Nivea Visage All-in-1 pre extra hĺbkové čistenie. Popravde značku Nivea som si už dlhší čas nekúpila, no keď sa mi do rúk dostal zľavový kupón práve na tento výrobok, rozhodla som sa ho vyskúšať. A dobre som urobila! Najskôr si však povieme, čo vlastne znamená ono "all in one". Z popisu výrobcu: "Nivea Visage All in 1 pre extra hĺbkové čistenie obsahuje výťažky z magnólie a ponúka 5 účinkov v 1 kroku:
1. Unikátny hĺbkovo čistiaci komplex odstraňuje z pleti nečistoty
2. Antibakteriálne zloženie pomáha eliminovať baktérie, ktoré spôsobujú vznik pupienkov
3. Peelingové čiastočky uvoľňujú póry a odstraňujú čierne bodky
4. Účinné, ale jemné zloženie nedráždi pleť
5. Ak sa nechá na tvári niekoľko minút, pôsobí ako pleťová maska, ktorá dlhodobo zmatňuje pleť.

Výrobok je nekomedogénny, teda neupcháva póry, je dermatologický testovaný a schválený. Keďže sa jedná o niekoľko-účinkový výrobok, prejdem jednotlivé body krok za krokom. Pleť je po použití tohto výrobku skutočne odmastená, je čistejšia a vzdušnejšia. Na rozdiel od predošlého výrobku, sa pleť nezačne mastiť ani po štyroch hodinách, čo je pre mňa veľmi dôležité. Pocit sviežej a čistej pleti tak trvá aj po niekoľkých hodinách - paráda! Akné mi až tak problém nerobí, hoci niekedy v dôsledku stresu moja pleť trpí nejakou tou nedokonalosťou a vtedy pozorujem, že pri používaní tohto výrobku sa pleť rýchlejšie hojí a začervenané miesta sa skôr dostávajú do normálu. Takže za toto má odo mňa Nivea ďalšie plus. Čierne bodky ma trápili ešte pred pár rokmi a skúšala som na ne viacero výrobkov. Niektoré boli dobré, iné nie. Za tie roky som sa však čiernych bodiek zbavila a teraz sú skôr len výnimočnou záležitosťou - na nose ich mám veľmi slabunké ale musím povedať, že Nivea All in 1 mi aj tie stopy po čiernych bodkách pomohla skryť. Slová, že nedráždi pleť neberiem ako účinok výrobku, je to jednoducho len jeho vlastnosť a preto nerozumiem, prečo to výrobca uvádza ako štvrtú schopnosť výrobku. V dnešnej dobe by malo byť samozrejmosťou, že výrobky nedráždia pleť, takže kľudne by výrobok mohol byť označený ako 4in1, ale budiš, takto to chcel výrobca.. Ja len môžem potvrdiť, že skutočne je výrobok príjemný a pleť nijako nedráždi. Ako pleťovú masku používam tento produkt raz týždenne, pleť je potom pekná a svieža, pôsobí oddýchnuto a je príjemná na pohľad, neleskne sa. Ako vidíte s týmto výrobkom som po všetkých stránkach spokojná. Skutočne u mňa splnil to, čo sľúbil a to je na nezaplatenie. Výrobok mi vydržal zhruba dva mesiace, jeho objem je 150ml. Rozhodne ho odporúčam aj vám a určite po ňom niekedy v budúcnosti siahnem znova. Dúfam, že s ním budete rovnako spokojné ako som ja a že vám prinesie želané výsledky.

Nivea Visage pure effect, All-in-1 extra deep cleansing with active mangolia extract
Na záver však musím obom výrobkom vytknúť balenie produktu. Takéto tuby mi trocha nevyhovujú, pretože keď vám produkt pomaly dochádza, je problém ho klasicky vytlačiť z tuby a vy musíte obal rozstrihnúť. Často krát vtedy zistíte, že sa v ňom nachádza ešte pomerne veľké množstvo čistiaceho gélu, ktoré využijete ešte tak na 5 čistení. Pri značke Dr. Scheller to zase až tak nevadí ak ho necháte otvorený, pretože ostane stále krásne tekutý, no Nivea a jej podobné výrobky (rozumej tie, ktoré slúžia zároveň aj ako peeling a maska) majú tendenciu na vzduchu tvrdnúť a to aj keď ju aspoň provizórne uzavriete zastrčením jednej časti obalu do druhej. Túto vlastnosť vnímam trocha negatívne, no v prípade Nivei prižmúrim oko, keďže produkt ako taký mi veľmi vyhovuje.


A čo vy, máte skúsenosti s niektorým z týchto produktov? Aký je váš obľúbený čistiaci gél? Používate jednu značku pravidelne alebo sa snažíte výrobky striedať?


2 komentáre:

  1. Niveu mam moc rada...a Dr.Scheller urcite vyzkousim.
    Ja ma vyborne zkusenosti s cisticimi prostredky Biotherm a Nuxe:)

    CHIC SICILY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. all-in-1 od nivei som mala, ale nejak som nepocitovala daky pozitivny zvrat na mojej pleti...neublizil, ale ani nepomohol...cierne bodky mam stale :(
    momentalne ficim na bioderme a zatial najhorsie moja plet reagovala na garnier odlicovac aj pletovu vodu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)