15. decembra 2012

Magazíny a diáre 2013

Ak rovnako ako ja patríte k tým, ktoré nevyhodia 10-20€ za diár len preto, aby bol ten ich výnimočný, jedinečný a jediný v okolí, potom vás možno poteší dnešný článok. Diáre sa ku mne dostávajú väčšinou prostredníctvom časopisov - Emma, Eva, Elle... je to jedno. Aj tak si polovicu povinnosti nikdy nezapíšem do diára, tak prečo potom utrácať za drahý značkový diár, keď mi stejne leží v šuplíku? Zmapovala som pre vás trafiku a prinášam vám článok na tému DIÁRE 2013! V ktorom časopise je ukrytý najkrajší diár? Čítajte ďalej a dozviete sa to!


Časopis Žena a život december 2012 + diár 2013


Ako prvý vám chcem ukázať diár, ktorý si pre nás pripravili tvorcovia českého časopisu Žena a život. Design diáru je viac než pekný. Kvety a motýle - čo viac ženskejšie si dokážete predstaviť? Diár je špirálový, pohodlne sa v ňom listuje a bezproblémovo si doň zaznačíte všetky udalosti kľudne aj na kolene. Doplnený je ako inak o horoskop s krásnymi fotografiami modeliek. Diár je vybavený stužkovou záložkou a gumičkou. Je malý, tenký a šikovný. Na môj vkus však možno až príliš tenký. Cena časopisu Žena a život  s diárom je 1,80€ / 39 Kč. 

Krásne fotografie a dostatok miesta pre všetky poznámky - to nájdete v diári Žena a život
Slovenský časopis Eva a diáre 2013
Slovenský časopis Eva nás minulý rok očaril perfektným diárom s výborným dizajnom. A tento rok? Pre mňa je diár 2013 od Evy sklamaním. Myslím po dizajnovej stránke. Je totiž jednofarebný (fialová, žltá alebo tyrkysová). Pokiaľ však ide o funkčnosť, tak je výborný. Ten minuloročný som využívala asi zo všetkých najviac! Opäť ide o špirálový diár s gumičkou. Tento rok som si však Evu nekúpila a to vyslovene kvôli tomu, že ma diár vôbec neoslovil. Siahla som radšej po inom časopise. Po ktorom?

Predsa po slovenskej Emme! V tej vás čakajú krásne diáre v troch dizajnoch - a každý z nich je krásny! Ale to nie je všetko, Emma sa rozhodla urobiť nám mini-Vianoce a k časopisu okrem diáru pribalila aj ceruzku, aby ste si mohli hneď všetko dôležité do diára zaznačiť a malé zrkadielko, aby ste si skontrolovali, či ste stále tak krásne, ako ste sa ráno zobudili.

Emma január 2013 + diár 2013

Keďže Emma tento rok spolupracovala so značkou Vinea, diár aj ostatné darčeky sú ladené práve do troch farieb Vinei - zelená, vínovo červená a ružová. Stretla som sa s baleniami, v ktorých boli ceruzka a zrkadielko v rovnakej farbe ako diár, ale takisto som našla aj mix farieb. Ja som siahla po Emme, ktorá ponúkala  zelený diár aj ceruzku a vínovo červené zrkadielko. Z diára sa na mňa usmieva krásna ryšavá žena. Musím však podotknúť, že ani ostatné modelky nie sú škaredé! Vybrať si ten najkrajší diár z Emmy mi teda dalo poriadne zabrať.

Časopis Emma s diárom 2013

Na rozdiel od tých predošlých, tento diár nie je špirálový a preto sa do neho o čosi horšie píše. Nie je to však žiadna katastrofa. Na úvodných stranách diáru nájdete informácie o štátnych sviatkoch susedných krajín (Česko, Maďarsko, Poľsko a Rakúsko), takisto naše slovenské štátne sviatky a dni pracovného pokoja, prehľad prázdnin, dôležité telefónne čísla, zoznam webov, ktoré sa venujú kráse, móde, cestovaniu, dizajnu, nakupovaniu, zdraviu a kuchyni. A ak máte problém s veľkosťami odevov, pomôže vám tabuľka s porovnaním medzinárodných mier konfekcie.  Na ďalších stránkach diáru nájdete podrobný horoskop na celý rok. Poteší aj mini-telefónny zoznam na začiatku diára, do ktorého si môžete zaznačiť až 10 čísel. Ak vám je to málo, mám pre vás dobrú správu - na konci diára sa nachádza veľký šesť-stranový adresár, za ktorým nasleduje 5 strán určených pre vaše poznámky. Vráťme sa ale na úvod, kde sa nachádza priestor pre dôležité údaje o vašej rodine, priateľoch, práci... A aby toho nebolo málo, Emma pridala aj zoznam meninových oslávencov zoradený podľa abecedy. Nestačí? Tento diár krášli niekoľko fotografií krásnych dievčat, ktorými sú víťazky súťaže Vinea Identify. Každá z týchto žien so sebou prináša aj test osobnosti, ktorým si môžete krátiť obednú prestávku v práci či škole.

Emma diár 2013

Stále málo? Tak sa pozerajte! Na poslednej strane diára nájdete samolepky, ktorými si môžete označiť jednotlivé dni podľa toho, čo vás čaká, alebo čo ste v ten deň prežili. Nálepky sú rozdelené podľa farieb Vinei a ponúkajú tieto možnosti: babská jazda, dobrodružstvo, šport, drink, romantika, relax, shopping, káva, sex, umenie, tanec a víno.


Neviem ako pre vás, ale pre mňa sa najlepším diárom roka 2013 stal diár z časopisu Emma. Za cenu 2,40€ alebo 63 Kč je to ten najlepší diár na svete! A nezabúdajte na pribalené zrkadielko a ceruzku!


10 komentárov:

  1. ten z emmy sa mi najviac pozdáva,musím si nejaký kúpiť,asi ten z tej evy,mne sa také jednoduché diáre páčia :) skvelý článok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu, snažila som sa. Myslím, že by tento článok mohol pomôcť čitateľkám, ktoré rovnaké ako ja a nemajú zvyšných 10-20€ na značkový diár a stačia im úplne tieto magazínové diáriky :-)

      Odstrániť
  2. Mne sa najviac páči môj :D Je z Elle a je jednoduchý čierny z nápisom Elle . Diár z Elle mám každoročne, a to hlavne preto lebo si myslím, že za tú cenu a kvalitu sa naozaj oplatí a väčšinou je aj najkrajší :) Minulý rok sa mi páčil aj ten, ktorý bol v JOY a mala som aj ten z Emmy, ktorý je podobný tohtoročnému. Super nápad na post :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.. Ja som sa k Elle ani k Joy tohto roku ešte nedostala, takže neviem ako vyzerajú ich diáre, ale ten minuloročný z Elle ma neoslovil. Každej z nás sa však páči niečo iné a niečo iné nám vyhovuje, takže vôbec nevravím, že ten z Emmy je pre všetky baby číslo jeden, pre mňa však rozhodne je. Len som chcela ponúknuť prehľad niektorých diárov, aby baby zbytočne nekupovali hneď prvý časopis, ktorý uvidia v trafike, ale aby mali prehľad čo kde je a aby si možno vybrali v pohodlí domova a išli na nákupy s jasnou predstavou čo chcú a čo hľadajú. Predídu tak možnému sklamaniu. :-)

      Odstrániť
  3. Mne sa páči najviac diár z Evy ten z Emmy má pekné nalepky ale to je všetko na celý rok by mi asi nevydržal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa paci ten aj ten od Evy, obal sa mi paci a vnutro mi vyhovovalo aj minuly rok, milo ma vsak prekvapili nalepky v EMME:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som si dnes kúpila Evu a som spokojná. Má podobný štýl ako minulý rok len tento rok je medzi mesiacmi info o značkách a ich historií :) napr. Converse, Ray ban atď.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám z Evy aj z Emmy. Viac sa mi páči vždy z Evy, má ho praktickejší. Emma má také uzke kolonky, do ktorých sa skoro nič nevojde napisat.
    Inak pozývam ta aj na moju giveaway, ak máš záujem:
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám diár z Evy...len som si ho prerobila na taký funky štýl...:D takže sa mi páči...:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)