7. decembra 2012

Essence nail art stampy set a stampy designs

To by sme neboli na Slovensku, keby sa k nám nedostala ani polovica výrobkov, ktoré ponúkajú zahraniční výrobcovia. O sade Stampy set z radu Nail Art od Essence snívam už niekoľko mesiacov. V podstate od chvíle, čo som videla video k tejto súpravičke. Prešla som každú DM drogériu, ktorá mi prišla pod ruku a nikde som Stampy set a Stampy designs nenašla. Až nakoniec sa na mňa usmialo šťastie a pred pár týždňami sa na mňa z regálu v nitrianskom Tescu usmievala súpravička stierača a pečiatky. Bol to jediný kus, takže som ho bez váhania hodila do košíka. 

Základné balenie Stampy set obsahuje 1x stierač, 1x pečiatku a 1x šablónu s 9 vzormi




O čo vlastne ide? Stampy set je súprava na rýchlu dekoráciu nechtov. Nechty môžete ozdobiť najrôznejšími vzormi od hviezdičiek, srdiečok, bubliniek cez leopardie škvrny až po elegantné ornamenty. Stačí na vybraný vzor zo šablóny naniesť lak, prebytočnú vrstvu laku zotrieť stieračom (plochá vecička pripomínajúca žiletku) a následne vzor otlačiť na pečiatku, pomocou ktorej ho prenesiete na necht.

Essence Nail art - Stampy set a Stampy designs

V ponuke Essence sú aj samostatné šablónky Stampy designs, z ktorých každá ponúka 9 vzorov. Na fotkách si môžete všimnúť, že vzory sú buď ako malé obrázky, ktoré môžte umiestniť kdekoľvek na necht, alebo sú to vzory na celú plochu nechtu, prípadne nimi môžete ozdobiť len špičky nechtov.

Stampy designs od Essence - každá šablónka obsahuje 9 vzorov
Pred prvým použitím nezabudnite zo šabloniek odlepiť ochrannú fóliu! 

14 komentárov:

  1. zboznujem stampy set!
    Nezabudni sa zapojiť do mojej predvianočnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherne je to :) a pekný blog, sledujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super, jsme to neviděla ještě, tak se půjdu po tom podívat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. razítka jsou skvělá a na nehtech to vypadá kouzelně)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tou prvou vetou si to hned vystihla... :)
    Tin.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žiaľbohu áno.. A už ma to pomaly začína pekne štvať, pretože keď čítam české blogy a vidím čo všetko sa predáva tam, tak mám sto chutí odtiaľto vypadnúť! :-/

      Odstrániť
  6. tento razítkovač mám aj ja. zo začiatku ma to hrozne bavilo, ale teraz to leží v skrini:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 10 měsíců chodím okolo tohoto setu v drogériích a nikdy se nerozhodnu jestli koupit nebo ne. Zatím jsem ho tam vždy nechala a tak to asi zůstane, mé "choutky" na crazy nehty mě už přešly a tím pádem to ani nepotřebuji :-)

    Galaxy giveaway !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak skutočne, ak ťa to nezaujalo hneď, tak nemá zmysel si to kupovať :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)