7. decembra 2012

Stojan na doplnky z Jysku

Na blogu u Mii ste zhruba  pred mesiacom mohli naraziť na jej NEW IN článok z nedeľných nákupov v Jysku. V článku okrem iného ukázala svoj nový stojan na bižutériu, do ktorého som sa aj ja na prvý pohľad zaľúbila.






Básnila som o tomto stojane na bižutériu pred mojim mužom ostošesť a tajne dúfala, že mi ho Ježiško prinesie.. Ježiško by aj chcel, ale keď ho môj priateľ nechal pre mňa v Jysku odložiť, stala sa nemilá vec. Pôvodne mu odloženie stojana potvrdili, vraj si preňho môže kedykoľvek prísť, no keď sa tak skutočne stalo, môjho priateľa čakali nepríjemné slová - "Prepáčte, tento produkt je vypredaný". Priateľ a samozrejme aj ja sme boli veľmi sklamaní. Ako môžu predať VÁŠ produkt, ktorý ste si nechali odložiť??? Toto je hádam možné len na Slovensku. Nuž, nič sa nedalo robiť. Pri mojich vianočných nákupoch som zašla poobzerať nitriansky Jysk a narazila som na posledný kus tohto stojanu na bižutériu. Povedala som si, že keď mi ho nezohnal priateľ, tak sa obdarujem sama! A ako vidíte, stojanček už pekne stojí na poličke a ligoce sa viac než vianočný stromček. A hoci som ho nedostala od Ježiška, aj tak mám z neho obrovskú radosť.

Ako vždy, ani teraz však nemôže byť všetko dokonalé a aj tento prekrásny stojan má chybičku krásy (alebo skôr funkčnosti) - a síce, že dierky na náušnice sú veľmi blízko pri sebe a tak sa môže stať, že sa vaše krasotinky budú v tom lepšom prípade len navzájom prekrývať, v tom horšom sa krehkejšie kúsky môžu poškodiť pri trení o iný pár. Aj z toho dôvodu som neriskovala a na stojan som nezavesila moju zbierku pierkových náušníc.

Rozmery stojana sú: šírka 9 cm | dĺžka 22 cm | výška 36cm 



7 komentárov:

  1. ten je fakt super! tiez dufam, ze si ho najdem pod stromcekom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný stojan aj nový dizaj blogu, aj keď aj ten starý lahodil oku :)

    http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kolik tě stál? .:) videla jsem stejný ale v černé v nanu nana za 200..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám pocit, že som ho kupovala keď bol v akcií. Momentálna cena v Jysku je 11,99€.

      http://jysk.sk/97/492/2710700/a/catalog

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)