15. januára 2013

Týranie je hra

Tak je to tu! Skúškové obdobie sa mi začalo už pred týždňom a ja sa zahrabávam medzi papiermi, skriptami a zošitmi. Čo-to vyčítam aj z počítača. Zvýrazňovačky, farebné perá a kopa nezmyselných otázok sa stali mojimi každodennými pomocníkmi a spoločníkmi pri týraní seba samej. 





Po týždni skúškového si môžem povedať, že som úspešne zdolala 3 skúšky. Ako sa učím? Všelijako. Niečo na Áčka, niečo na Ečka. Posledne to bolo za E, ale je mi to jedno, na červený diplom si zuby nebrúsim. Navyše teraz keď mám sedem skúšok, na ktoré bolo dohromady vypísaných 27 termínov, z ktorých sa 19 termínov prekrýva. A tie zvyšné? Tak tie sú hneď na ďalší deň od inej skúšky. Paráda, čo? O dva dni ma čaká asi najťažšia skúška môjho doterajšieho štúdia na vysokej škole (ak nerátam fyziológiu živočíchov). Neviem či má vôbec zmysel sa učiť. Dnes z tejto skúšky prišla spolubývajúca s "potešujúcou" správou, že ju neurobila. Mám sa teda na čo tešiť. Aspoň že tú včerajšiu som spravila. Ach, idem znova zapichnúť hlavu do učenia, tak mi vo štvrtok poctivo držte palce.

Prajem vám krásny deň a mnoho šťastia na skúškach


8 komentárov:

  1. Držím palce a přeji Ti, ať to vše zvládneš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja ti držím palce :) určite to dáš :) veríme ti

    OdpovedaťOdstrániť
  3. držím palce a nadpis vystihuje situáciu všetkých momentálne! ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne toto teraz zažívam, všade knihy, papiere, ta foto je výstižná... a zajtra fakt neviem ako to dám, ale držím palce tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. horký chlieb študentský...veľa šťastia so zvyšnými skúškami:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)