5. januára 2013

Rimmel London a iné radosti

Na super akciu make-up Match Perfection + podkladová báza Fix & Perfect PRO od Rimmel London som vás upozornila pred niekoľkými dňami v tomto článku. Len tak v rýchlosti zopakujem, že túto super dvojku získate za 9,99€ (mrknite do 101 drogérie alebo do DM-ka). Dnes som si odskočila do stojednotky kúpiť odlakovač a narazila som na ďalšiu skvelú akciu - tiene Glam' eyes HD takisto od Rimmel London teraz stoja len 2,99€.





Tým ale moje nákupy v 101 drogérii neskončili. Pri pokladni som objavila škatuľu s lakmi Mini Colorama od Maybelline New York, ktoré sú nám všetkým veľmi dobre známe. Za cenu 0,55€ (áno, vidíte dobre!) som ich tam nemohla nechať. Ako to už pri takýchto skvelých zľavách býva zvykom, tovar sa míňal ako teplé rožky a keby som o tejto akcii vedela už skôr, iste by som si mohla vybrať z viac ako piatich odtieňov. Čo už, zobrala som si aspoň tieto dve zlatíčka - odtieň 56 Coral Rose a číslo 105 Urban Orange.


Na záver trocha netradičná new in vecička, ale pochváliť sa musím! Spolužiak zo strednej (ten, ktorého som vám spomínala v článku o charite) sa dosť intenzívne venuje hudbe a dal sa dokopy s rapermi Nytomasom a Kerem, ktorí práve vydali nový album. Ich hudba je vážne skvelá, takže ak vás baví rap a hip-hop, určite si ich na Youtube nájdite. Páči sa mi, že ich texty nie sú plné nadávok a prinášajú pohľad týchto dvoch mladých umelcov na skutočný svet okolo nich, na dnešné dievčatá, na úspech, slávu a peniaze. Texty sú viac než sympatické a nemôžem s nimi nesúhlasiť. Určite vás privedú k zamysleniu a to je podľa mňa celkom fajn.


Nový album mi chalani aj s radosťou podpísali, takže radosť u mňa je dvojnásobná. Ak sa vám ich hudba zapáči, alebo len jednoducho zháňate darček pre brata, kamoša či priateľa, môžete si album Nytomas & KereWarm up tejp objednať jednoduchým poslaním správy s vašou poštovou adresou na Nytomasovu e-mailovú adresu (nytomas@gmail.com) a ten sa už o všetko postará. Cena je 4€.



6 komentárov:

  1. tak po tych lakoch sa už asi naozaj všade zaprášilo :D inak počkám si na recenziu o balea vode (ak bude) a vyskušala by som ju aj ja lebo moj ksicht už vyskúšal kadečo ale takmer nič nezabralo ... a tie tiene asi tiež pojdem omrknúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzie určite budú na každý produkt, len sa nechcem unáhliť a radšej budem poctivo dlhšie testovať, než vás všetky navnadiť a nakoniec to nebude až také skvelé.. Ale v regáli bola jediná, takže zrejme sa dobre predáva a je fakt fajn. No ale uvidíme.. :)

      Odstrániť
    2. nevadí že dlho... na dobré sa čaká :)

      Odstrániť
  2. ooooh ten make-up musím vyskúšať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie tiene som si nevšimla za takú super cenu, pekný odtiene si si vybrala

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)