3. januára 2013

Kolekcia lakov na nechty Nicole by Opi od Seleny Gomez


Vyzerá to tak, že nielen Justin Bieber, ale aj jeho priateľka Selena Gomez má vlastnú kolekciu lakov na nechty. Sada 14 farieb je celkom slušný výkon, za ktorý sa slečna Selena nemusí vôbec hanbiť. Tento krásny mix farieb spadá pod svetoznámu značku OPI.


zdroj




Kolekcia Nicole by OPI od Seleny Gomez sa medzi mladými dievčatami určite stane jedným z hlavných trendov pre jar 2013. Usudzujem tak nielen na základe toho, že Selena má obrovskú fanušíkovskú základňu (na facebooku má skoro 38 miliónov fanúšikov), ale predovšetkým môžem povedať, že táto kolekcia farebne patrí k veľmi vydareným kúskom. V predaji by mala byť od januára tohto roku a tak som zvedavá kedy a či vôbec sa dostane aj k nám. Za seba môžem povedať, že kolekcia sa Selene rozhodne podarila. Vybrať si môžete zo štrnástich farieb, z ktorých polovica obsahuje trblietky (glitre). A ktorý lak ma zaujal najviac? Predsa samotná SELENA! Ďalšími v poradí sú Hit the lights, Spring break a Love song. Z trblietavých sú to Sweet dreams a Mi fantasia.  :)

zdroj

zdroj

10 komentárov:

  1. veľmi pekné farby, vybrala by osm si ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach kráásne!! mna zaujal ten confetti fun :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veru pekné sú...:Dtiež som o nich niečo písala:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada by som si tvoj článok prečítala. Zašli mi prosím link :)

      Odstrániť
  4. Ježiš to jsou pěkné laky, já jsem na ně nemocná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné barva fakt že ji, ta horní řada je nej:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dievčatá, ďakujem vám za návštevu a za vaše komentáre! Tak sa mi to páči - keď každý vyjadrí svoj názor

    Určite príďte zas! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi podarená kolekcia!
    brala by som skoro všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné laky :)

    Pozývam na Giveaway, ktorá prebieha tu:

    http://spwfashion.blogspot.sk/2013/01/unusual-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I will іmmedіately grasρ your гss feеd аs ӏ can't find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you have any? Kindly allow me know in order that I may just subscribe. Thanks.

    my homepage visit website

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)