3. januára 2013

L'Oréal Paris Colour Riche eyeshadows

Zhruba pred hodinkou som si tak listovala facebookom, keď som zaregistrovala príspevok L'Oréal Paris USA. Značka L'Oreal Paris nám hneď na začiatku nového roka urobila veľkú radosť. Teda aspoň mne určite. Veď sa len pozrite na tie nové zlatíčka.



zdroj


Všetky výrobky vyzerajú lákavo, no mňa najviac zaujali očné tiene Colour riche a tak som sa na nich rozhodla pozrieť zblízka. Otvorila som si stránku L'Oréal Paris, zapla si verziu zo Severnej Ameriky a kochala sa pohľadom na desiatky farieb, ktoré tiene Colour Riche ponúkajú. Už na prvý pohľad ma oslovilo jednoduché, ale pritom elegantné balenie štvorice očných tieňov Colour Riche. Po zhliadnutí farebných kombinácií som jasala úžasom. Celá rada je rozdelená na tri kolekcie - Bold, Smoky a Essential. Poďme si ich predstaviť pekne po poradí.


Kolekcia BOLD


Táto kolekcia je tvorená výraznými a žiarivými farbami od tyrkysovej cez výraznú fialovú až po zlatú. Sada BOLD ponúka 5 divokých farebných kombinácií, ktoré môžete vidieť na obrázku vyššie. Potrebujete zaujať svoje okolie? Rozhodne vsaďte na toto pestrofarebné líčenie. Mňa osobne zo všetkých najviac zaujala práve Blue haute couture, ktorá obsahuje čierny, tmavomodrý, veľmi jemne ružový a tyrkysový tieň. Nasleduje paletka Shopping spree, ktorá ponúka ružovo-čierne líčenie. 

Kolekcia SMOKY


Priznám sa, že z tejto farebnej škály ma nezaujalo vôbec nič. Ak si mám však nasilu vybrať jedného favorita, tak to zrejme bude Love to hate me. Áno, zase sa raz ukázalo, že modrá je moja obľúbená farba. Tieto farby sú - ako to už vyplýva z názvu série, určené na dymové líčenie, ktoré je stále veľmi populárne.

Kolekcia ESSENTIAL


Ako vidíte, základná rada ponúka na výber najviac farebných kombinácií. Čo mi pri písaní tohto článku udrelo do očí je, že rovnaké farby sú použité v paletke Because I'm worth it z rady Essential a v paletke Blue haute couture zo sady Bold. Nie, nepomýlila som sa - takto to je uvedené aj na oficiálnej stránke L'Oréal Paris. Tiež mi to nejde do hlavy, ale asi to bude opäť raz len marketing. Sada Essential je vhodná na každodenné nosenie či už do školy, do práce alebo na bežné nákupy a prechádzky mestom. Farby teda nie sú nijako výrazné či extravagantné, práve naopak, sú veľmi jemné a decentné. 

Očné tiene L'Oreal Paris Colour Riche ponúkajú 20 farebných kombinácií v 3 kolekciách - BOLD, SMOKY, ESSENTIAL
zdroj

Čo si o kolekcii Colour Riche od L'Oréal Paris myslíte vy? Zaujala vás niektorá paletka quatro očných tieňov? Aké líčenie používate najčastejšie - jemné a decentné, sexi dymové líčenie alebo uprednostňujete pestrofarebnú extravaganciu?


2 komentáre:

  1. Ty stíny jsou úžasné!! Já jsem očními stíny celkem posedlá, nakupuju je nejčastěji z dekorativní kosmetiky a přitom nejméně ubývají:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rada essential sa mi páči asi najviac, takéto výrazné líčenia veľmi nenosím, som konzerva no :D
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)