2. januára 2013

Rimmel London Match Perfection foundation + Fix & Perfect Pro primer zdarma

To som ale rada, že sa starý rok tak krásne skončil a ten nový sa ešte krajšie začína začína. V posledný deň roku 2012 som vyhrala korektor 3v1 od Oriflame, náušnice z Gate a krásny modrý diár na rok 2013 (ako ste si mohli všimnú, modrá je moja obľúbená farba) v giveaway na skvelom blogu Dreaming sisters - pozdravujem Simu a Natally. O a skúste aj giveaway na tomto blogu. Hrá sa o darčekovú poukážku do H&M.  :) 

No a čo s tým novým rokom? Včera som mala s kamarátom (áno, je gay) debatu o tom, ktorý make-up je dobrý a odporučil mi Fit Me od Maybelline New York, ktorý si kúpil počas svojho nedávneho pobytu v Anglicku. V mojich článkoch ste sa zaiste dočítali, že už dlhšie používam Affinitone Mineral, takisto od Maybelline New York, no rozhodla som sa vyskúšať zase niečo iné. Žiaľ, ako to už býva zvykom, do našich drogérii sa make-up Fit Me ešte nedostal a tak som musela hľadať inú alternatívu. Už som išla po tretikrát siahnuť po Affinitone Mineral, keď som zrazu vo vedľajšom stojane zbadala skvelú akciu na make-up značky Rimmel London. Jedná sa o akciu na make-up Match Perfection 30 ml, ku ktorému teraz dostanete podkladovú bázu Fix & Perfect PRO 30 ml zdarma. A to všetko za krásnu cenu 9,99€. Cena môjho časom overeného  Affinitone Mineral od Maybelline sa pohybuje síce len o pár centov vyššie ako je cena Match Perfection foudation od Rimmel, ale podkladová báza zdarma je fakt účinným presvedčovacím prostriedkom. A tak som do môjho košíka po krátkom rozhodovaní sa medzi odtieňmi prihodila dva krásne produkty Rimmel London. Takže pokiaľ v najbližších dňoch pôjdete okolo DM drogérie, určite sa zastavte a vezmite si aspoň jedno balenie. 

Rimmel London Match Perfection foundation SPF 18 + Fix and Perfect PRO primer teraz kúpite v DM drogériách za skvelú cenu 9,99 €


Make-up Match Perfection som používala pred niečo vyše rokom a bola som s ním vcelku spokojná a preto som zvedavá, či mi bude vyhovovať aj po tom, ako som objavila Affinitone Mineral, ktorý momentálne považujem za najvhodnejší make-up pre moju pleť. Na podkladovú bázu Fix and Perfect PRO som čítala zatiaľ len jednu recenziu, tá však bola veľmi pozitívna, takže som zvedavá ako tento podklad pod make-up zapôsobí na mňa. V každom prípade mám z tejto skvelej kúpy ohromnú radosť. Možno ma Rimmel London prekvapí a pri použití ich make-upu spolu s bázou zažijem beauty orgazmus. Uvidíme! Rozhodne očakávajte recenziu.

Želám vám krásny deň



2 komentáre:

  1. Moje přítelkyně ho používá a má z něj smíšené pocity, ovšem mě se líbí i bez něj, ale pamatuji si, že jsme ho kupovali spolu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som teda zvedavá, ako sadne mne. Predtým som s ním bola spokojná, hoci dokonalý nebol.. Nuž, uvidíme.. :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)