31. decembra 2012

Privítaj nový rok štýlovo!

Dovoľte aj mne, aby som vám všetkým popriala krásne prežitie posledných hodín v tomto roku a zaželala vám mnoho úspechov v roku budúcom. Verím, že žiadnu z vás neopustí zdravie a že šťastie a láska budú prekvitať aj naďalej. Všetkým blogerkám želám mnoho úspechov s blogmi, veselé chvíle pri písaní článkov, mnoho inšpirácie a hromadu aspoň tak skvelých čítateliek, ako sú tie moje. Želám všetkým šťastný nový rok a pripájam malú módnu inšpiráciu na silvestrovskú párty!



2 komentáre:

  1. Aj tebe šťastný nový rok :) inak je vyhodnotenie mojej Giveaway ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, a ďakujem aj za info. Výhra ma skutočne teší.. :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)