11. marca 2013

Sexi červené lodičky

Dnešný článok bude plný topánok. Na FB stránke Dear shoes I love you som zozbierala niekoľko obrázkov krásnych červených high heels, vyrobila z nich koláže a teraz vás trocha potrápim. Čo vy a červené lodičky? Máte nejaké? Túžite po nich?  Ako často nosíte topánky na vysokých opätkoch a aké farby lodičiek preferujete?

Z prvej štvorice sú pre mňa TOP hneď prvé červené lodičky s viazaním a diamantikmi. Úprimne? Vraždila by som za ne!



Druhá štvorica ma oslovila najmä prvým párom 

Z poslednej štvorice červených lodičiek sa mi najviac páčia hneď prvé high heels


10 komentárov:

  1. Tak, z týchto by som si teda vedela vybrať! Najviac sa mi páčia tie trblietavé z druhej štvorice a tie s mašličkou z tretej.
    Osobne červené lodičky ešte nemám, ale určite by sa mi zišli, rovnako ako aj nejaké nude. Má to len jednu nevýhodu, že budem potom vyššia ako priateľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie so zlatou platformou som božskéé! :)) ja červené tiež nemám žiadne,ale čo nie je, môže byť :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné, mať tak o 10 cm menej ....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou úžasné. Hodily by se mi takové sexy botky. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi pekne ja stale a všade pozeram po topankach a skušam aj na opatkoch ale neodvažila by som si ichkupiť necitila by som sa v nich vo svojej koži :))


    POZYVAME NA GIVEAWAY NAVSTIVTE NAS http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie lodičky sú krásne hlavne tie prvé sa mi páčia :) ale asi by som sa v nich zabila kedže ja mám problém už na 4cm chodiť :D ... vyzerala by som asi takto

    Inak príjemná zmena blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zabudla som tam pridať ten tento link :D :D
      http://www.facebook.com/photo.php?v=353242708117637&set=vb.100002957312022&type=2&theater

      Odstrániť
    2. Ďakujem.. Inak ja tiež takto vysoké opätky nenosím, nedokážem si predstaviť tú bolesť potom.. :D

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)