4. mája 2013

DermoRevital: multi-aktívny balzám pre revitalizáciu pleti od Herbamedicus

Tento produkt som prvýkrát vyskúšala zhruba pred rokom a pol. Odporučila mi ho mamina kamarátka lekárnička a poskytla mi z neho niekoľko vzoriek. Dermorevital od značky Herbamedicus som vyskúšala na liečenie akné, ktorým som v tom období trpela. Jedna vzorka (5ml) mi poslúžila na tri použitia a za 2-3 dni bola moja pleť v poriadku. Preto som sa rozhodla si tento výrobok kúpiť v plnej veľkosti. 





Predáva sa v dvoch veľkostiach a to 250ml a 50ml. Cena veľkého balenia sa pohybuje okolo 15-17€, malé balenie kúpite zhruba za 7€. Ja som si objednala veľké balenie, ktoré som len prednedávnom spotrebovala. Multi-aktívny balzám Dermorevital používam hlavne keď ma trápi akné a len prednedávnom som spotrebovala moje 250ml balenie. Vydrží teda naozaj dlho, preto si myslím, že aj vyššia cena nie je dôvodom na odradenie od kúpy.


Keďže sa jedná o balzám, konzistencia je podobná gélu. Množstvo, ktoré vidíte na fotke bohato postačí na natretie celej tváre. Na rozdiel od pleťových krémov, tento balzám do pokožky úplne nevsiakne a na pleti vytvorí akýsi film, z ktorého pokožka čerpá živiny. Z tohto dôvodu používajte tento balzám len ak sa nechystáte líčiť. Make-up naň určite nenanášajte! Nielen, že by ste zmarili akékoľvek účinky tohto produktu, navyše by vám ani make-up na tvári nedržal. Film z balzámu by sa vám pri nanášaní make-upu ošúpal z tváre preč. Ako som vravela, Dermorevital sa nanáša na vyčistenú a odlíčenú pleť, aby mohli aktívne látky lepšie preniknúť do pleti. 


Ako si môžete na fotkách všimnúť, jedná sa o Švajčiarsky produkt, u ktorých je už sama o sebe zaručená špičková kvalita. To môžem z vlastných skúsenosti len potvrdiť. Skutočne keď ma trápilo akné, stačilo naniesť 2-3 krát denne tento výrobok a za dva dni bola moja pleť krásna ako predtým. 


Multiaktívny balzám Dermorevital od značky Herbamedicus slúži na revitalizáciu podráždenej a poškodenej pokožky. Je možné ho použiť pri mnohých kožných problémoch. Môžte ho používať po opaľovaní či už prirodzenom na slnku, alebo po návšteve solária. Takisto slúži na revitalizáciu pokožky, napr. ak sa obaríte vriacou vodou alebo popálite pri varení. Látky, ktoré pomáhajú pri liečbe akné sú Aloe Vera, Nechtík, Rumanček, Ľubovník, Arnika. Tieto látky sú vhodné aj pri liečbe psoriázy, zápaloch kože, vredoch predkolenia a pri rôznych ekzémoch. Ako píše výrobca, Beta-glukány prispievajú k zníženiu rizika onkologických ochorení. Na ich získanie slúži z hliva ustricová  a japonské húby shi-take. Okrem nich obsahuje tento malý zázrak aj 23 bylinných exktraktov. Jedná sa teda o produkt prírodnej medicíny švajčiarskej kvality


Zloženie multi-aktívneho balzámu DermoRevital: beta-glukán, panthenol, rakytníkový olej, aloe vera, manuka, bambucké maslo, mandľový olej, biosacharid, rastlinný glycerín, ruža šípková, jojba, nechtík lekársky, rumanček lekársky, levanduľa lekárska, arnika horská, ľubovník bodkovaný, medovka lekárska, avokádový olej, hroznový olej, vilín virgínsky, pupočník ázijský, zelený čaj, čučoriedkačierna, klinčekovec voňavý.


Účinky bylinného balzámu Dermorevital značky Herbamedicus:
- aktívne regeneruje podráždenie po opaľovaní na slnku i v soláriu
- napomáha regenerovať poškodené kožné bunky
- vyživuje a revitalizuje zrelú a ochabnutú pokožku
- chráni pokožku a má silné antioxidačné účinky
- urýchľuje bunkovú aktivitu a pomáha obnoviť vitalitu pokožky
- pôsobí blahodárne na pokožku vystavenú vplyvu vetra a chladu

Veľkou výhodou a pre mňa dôležitou a pozitívnou vlastnosťou je to, že tento produkt nebol testovaný na zvieratách!!! Ide o čisto prírodný produkt, v ktorom nenájdete nič, čo tam nepatrí.  Pozitívne účinky zaručené! 


Na internete sa ďalej dočítate: Dermorevital je multiaktívny balzám pre hlbokú revitalizáciu poškodenej pokožky. Dermorevital obsahuje špeciálnu kombináciu 23 bylinných a rastlinných extraktov a veľmi účinnú aktívnu látku betaglukán 1,3 D/1,6 D, ktorá sa získava z čerstvej hlivy ústricovej a japonských húb shi-take. Táto unikátna zmes bioaktívnych látok účinne revitalizuje pokožku predovšetkým pri zvýšenej slnečnej expozícií po opaľovaní (slnko, solárium), ale i vplyvoch vysokých teplôt (oparenie a popáleniny). Niektoré z obsiahnutých aktívnych látok tiež účinne tlmia klinické prejavy najrôznejších foriem ekzémov, akné, lupienky, zápalov kože, vredov a prispieva k zníženiu rizika onkologických ochorení kože predovšetkým po opaľovaní. Dermorevital účinne urýchľuje bunkovú aktivitu, stimuluje tvorbu kolagénu a elastinu a obmedzuje nepriaznivý vplyv voľných radikálov, ktoré narúšajú podkožné väzivové vlákna, čím dochádza k starnutiu a ochabnutosti pokožky. 

Použitie: Bylinný balzám Dermorevital sa aplikuje na kožu 1-3 krát denne. Pre lepšie účinky je vhodné naniesť silnejšiu vrstvu tohto balzámu. Tento balzám by ste mali nechať pôsobiť aspoň 1 hodinu a pre dosiahnutie lepších výsledkov zvýšiť pri jeho používaní aj príjem tekutín. 

Predáva sa v lekárniach a e-shopoch. Cena za veľké 250 ml balenie sa pohybuje okolo 17€, malé 50 ml balenie kúpite za 7€. 

Tento výrobok je asi to najlepšie, čo mi pri akné pomohlo, som s ním nadmieru spokojná, cena je primeraná kvalite, balenie je veľké a veľmi dlho vydrží. Navyše ide o produkt veľmi vhodný práve pre toto obdobie, kedy zimu vystriedala jar a naša pokožka potrebuje zregenerovať a dostať do seba poriadnu dávku živín.

Hodnotenie produktu - 1* alebo môj svätý grál


4 komentáre:

  1. musím sa po ňom pozrieť si ma teda napašmala si ho kúpila tiež v lekárni?

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, kupovala som ho v lekárni. Objednávala mi ho tá mamina kamarátka, lebo ho práve nemali na sklade, tak som musela chvíľu čakať, ale iba pár dní :) Výrobky Herbamedicus som videla vo viacerých lekárniach, takže keby nemali Dermorevital, kľudne sa môžeš opýtať či ho nevedia objednať, pretože ostatné produkty od tejto firmy (konská masť..) sú bežne v predaji.

      Odstrániť
  2. Tak tenhle krémík, mám krátce doma v menší velikosti,koupila jsem si ho na citlivou pokožku rukou a krásně ji zkliňuje..zkusím i na akné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypada to moc dobre, nevim teda, jestli to u nas sezenu, ale zkusim to
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku:)
    mej se krasne
    pa
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)