7. mája 2013

Trúfam si na ING.

Ani sa nepamätám, kedy som naposledy písala o niečom inom ako kozmetike a oblečení. Bude to už pekných pár týždňov. Pravdou však je, že mám s blogom veľké plány, chystám zmeny, chystám spolupráce s firmami, ktoré sa vám iste budú páčiť, mám vymyslené súťaže na celé leto. Ešte predtým však musím stihnúť všetko potrebné pre ukončenie bakalárskeho stupňa štúdia.



Práve dnes som si bola kúpiť prihlášky na inžinierske štúdium, zabehla som k doktorke pre pečiatku, za ktorú si samozrejme vypýtala nemalé peniaze. Našťastie som to všetko stihla a tak mi stačí už len vypísať potrebné kolónky a odniesť prihlášku na študijné oddelenie. Ešte stále neviem, na aké odbory sa chcem prihlásiť. Rozhodujem sa medzi genetickými technológiami v agrobiológii, súčasným manažmentom živočíšnej výroby, špeciálnym chovateľstvom a výživou zvierat. Strašne ma lákajú GTA, genetika ma v druhom ročníku veľmi bavila a rada som sa ju učila, resp. moc som sa ju učiť ani nemusela, lebo som ju zvládala už na hodine. Na druhej strane sa však bojím uplatnenia po dokončení školy. Neviem, skutočne sa neviem rozhodnúť a prihlášku musím poslať najneskôr do 15. mája.

Momentálne by som mala sedieť nad bakalárkou, no namiesto toho sa flákam po internete, píšem s kamošmi na pokeci a facebooku a čítam si e-maily. Ozaj, keď už som pri tých e-mailoch, črtá sa mi skvelá spolupráca s jedným slovenským e-shopom. Nechcem ale nič zakriknúť a  teda vám už viac neprezradím. :)

Nuž, na dnes vás milé dámy musím opustiť a fakt sa poriadne ponoriť do písania bakalárky, keďže vo štvrtok sa mám stretnúť so školiteľom. Teda pôvodne som mala za ním ísť zajtra, ale nestíham a tak som to musela prehodiť. Hádam sa mi dnes podarí všetko potrebné preložiť z angličtiny do latinčiny a ďalšie veci z angličtiny do slovenčiny (to až taký problém nebude).

Inak ešte sa mi pochváľte ako sa darí v škole vám? Kde študujete a ktorý ročník? Stredoškoláčky, máte už vybrané vysoké školy? :) 


4 komentáre:

  1. Och s tou bakalárkou ti vôbec nezávidím, ale držím palce aby sa ti všetko vydarilo tak ako chceš. Ako bakalárka, tak aj skúšky, promócie a v neposlednom rade šťastný výber pri odbore. :)
    Ja momentálne končím 1. ročník na Pedagogickej fakulte (aspoň verím, že ho aj ukončím úspešne! treba si len veriť.)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím prsty, nech ti to prekladanie a písanie ide ako po masle! Kedy máte termín odovzdania? Ja som to teraz absolvovala s diplomovkou a som nadšená, že to mám konečne za sebou. Už nikdy nechcem nič také písať :D
    Teraz mi ostáva už len to učenie na štátnice a konečne bude pokoj. Inak, študujem (resp. som študovala) na filozofickej fakulte UPJŠ v KE psychológiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som stále envedela kam a nechcela som nejak cestovať dlho do školy a tak som si dala na UCM v TT masmediálnu komunikáciu, nuž prímačky sa blížia a inam som si prihlášku nedala, takže ma sem proste zobrať musia, zaujalo ma, že sú voliteľné predmety ako fotenie a strihanie tak dúfam nebudem sklamaná, držím palce s písaním:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéééjda, si mi pripomenula nedávne vypisovanie prihlášok na výšku, keď z toho všetci robili obrovskú vedu, ani rodičia to nevedeli vypísať a moji spolužiaci vypisovali aj to, čo nemali :D Ale aspoň sme sa v tomto už vzdelali, mne to veľké problémy nerobilo :)
    Inak som v poslednom ročníku na gymnáziu(4-ročné) a chystám sa na výšku so psychológiou :)
    Držím palce s bakalárkou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)