15. mája 2013

Laky na nechty Color Riche od L'Oréal Paris


Pre moje slovenské čítateľky mám úžasný tip na nákup! V DM drogériách teraz nájdete vybrané odtiene lakov COLOR RICHE od L'Oréal Paris za skvelú cenu 1,99€ (plná cena lakov je 4,69€). Ja som neváhala a zaobstarala si hneď niekoľko farieb.






Svojou krásnou farbou ma očarili tieto laky: žltý, tri modré, zelený, fialový a vínovo červený lak. Laky sú skutočne skvelé, kryjú už v prvej vrstve, so štetcom sa pracuje veľmi dobre. Výrobca sľubuje výdrž lakov až 10 dní, takže ja momentálne testujem a čoskoro sa tešte na prehľad jednotlivých odtieňov lakov Color Riche od L'Oreal Paris a samozrejme aj bližšiu recenziu.


3 komentáre:

  1. žltý lak by som chcela aj ja vyskušať len by som bola radšej keby nepresvital Romy

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No teda, a ja som si ich kúpila minulý týždeň za plnú cenu! :/ :D Čo už, ale super tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)