17. mája 2013

Objav to zviera v sebe

Po nákupe v Lidli som si ešte odskočila do 101-drogérie - veď viete, "iba sa pozrieť". Výsledok? Odišla som so 6 lakmi na nechty, 2 deo sprejmi PUMA ANIMAGICAL a o 20 euro ľahšou peňaženkou.

Zrejme vás teraz napadne otázka, prečo som si kúpila deo spreje rovno dve. A tým sa dostávame k môjmu dnešnému tipu na nákup! V 101 drogérii totiž teraz platí na vybrané deo spreje akcia 1+1 zadarmo. Škoda, že som so sebou nemala aspoň mobil, mohla som vám to celé odfotiť.

Puma Animagical - deodorant natural sprej 75ml




Ja som si vybrala deodorant natural spray PUMA ANIMAGICAL, ktorý sa mi páči odkedy sa dostal na náš trh, no vždy som si povedala, že mám dosť parfumov a voňaviek, že ďalší mi netreba. Ale nemôžem sa nepriznať, že zakaždým som sa niekomu snažila naznačiť, že by som túto vôňu ako darček veľmi ocenila. NIKTO MOJE NARÁŽKY NEPOCHOPIL!!! Takže som sa dnes definitívne rozhodla, že za cenu 10,29€ ich proste beriem aj keby na chleba nebolo! Deo spreje sú zabalené vo fólii a teda sa nemusíte báť, že ich niekto už testoval. Nevýhodou však je, že musíte zase utekať k stojanu s testermi a vyberať si vôňu, ktorá sa vám páči. Ja som ale vedela, že tento parfém milujem a preto som si ho hneď hodila do košíka.

Už samotný flakón tejto vône vo mne evokuje divokosť, nespútanosť, zábavu, leto, radosť, oddych, slnko, more a všetko, čo si môžete predstaviť pod pojmom "užívať si život naplno". Pre flakón ženskej verzie tejto vône bol navrhnutý zebrový vzor v krásnej ružovej a fialovej farbe, ktoré mi hneď padli do oka. Do toho krásne kontrastuje žlté logo značky Puma a samotný názov vône.

Hlava vône Animagical Woman - hruška, karibská limetka, ružový grapefruit
Srdce vône Animagical Woman - frézia, lekná, papája
Základ vone Animagical Woman - drevo tamboti, čokoláda

Dámsky deodorant PUMA ANIMAGICAL nájdete napr. na stránke parfemy.sk za cenu 7,70€/kus (+ cena za poštovné a balné). V 101-tke som kúpila dva kusy za 10,29€. Na výber bolo ešte asi 5-6 vôní značky Puma, Bruno Banani a iných, takže určite si tam skočte a poobzerajte sa a možno aj vám niektorá vôňa padne do oka.

Mimochodom vôňa Puma Animagical sa v obchodoch predáva v dvoch verziách - ako deodorant (75ml), ktorý som si dnes kúpila aj ja a tiež ako toaletná voda (EDT - Eau de toilette). Na internete narazíte aj na sprchový gél a telové mlieko.


Ceny Puma Animagical Woman na internete:

Deodorant 75ml od 7,70€
EDT 20ml od 11,99€
EDT 40ml od 15,40€
EDT 60ml od 20,80€
EDT 90ml od 25,00€
Sprchový gél 200ml od 3,93€
Telové mlieko 200ml od 8,00€
Darčeková sada EDT 20ml + sprchovací gél 50ml od 13,45€.

5 komentárov:

  1. Zloženie vyzerá veľmi dobre, najbližšie ju vyskúšam! Inak, ani moje narážky v tomto smere nikdy nikto neberie do úvahy :/
    Ale, moje narodeniny sa blížia, takže uvidíme ako to dopadne tento rok :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no skvelý nákup. Pumu mám najradšej červenú, a potom ešte ružovú, nenapadá má teraz, aký maju original názov.
    A 6 lakov naraz? no super nákup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, ja nie som sice beauty blogerka, ale rozlisujem parfem a deo. je v tom dost velky rozdiel :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za upozornenie na chybu. Uvedomila som si to už pri písaní článku, že niekde som použila pojem parfém, ale nie všade som si to opravila ako pozerám. Už je to napravené. Ešte raz vďaka za pripomienku :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)