21. mája 2013

Trendové laky na nechty Clubbing colours pre jar/leto 2013 od Miss Sporty

Tie z vás, ktoré sledujú môj facebook, mali už v piatok možnosť vidieť novú  kolekciu lakov na nechty značky Miss Sporty. Značka Miss Sporty je ďalšia, ktorá priniesla vlastné trendy JAR/LETO 2013 a ich nové odtiene lakov na nechty sú skutočne krásne. Ja som neodolala a kúpila si hneď 6 kúskov! Moju závislosť na lakoch som pred priateľom ospravedlnila tým, že som sa jednoducho MUSELA odmeniť za spravenú skúšku! Ak ste už novú kolekciu hľadali v DM-ku, tak to bola zbytočná práca. V nitrianskom a ani tom našom prešovskom DM-ku som tieto nové odtiene zatiaľ nevidela a nie som si istá, či ich vôbec budú mať v ponuke. Preto vám odporúčam skočiť do 101-drogérie, kde sú už dávno v predaji a rovno si môžete kúpiť aj parfém 1+1 zdarma, o ktorom som vám písala v piatkovom článku. Teraz ale späť k lakom!

Miss Sporty laky na nechty JAR/LETO 2013



 Hoci nových odtieňov bolo o čosi viac, mňa zaujali práve čísla 451, 452, 453, 326, 328 a 346. Laky na nechty Clubbing colours od Miss Sporty veľmi dobre kryjú. U niektorých stačí dokonca len jedna vrstva a nechty sú krásne namaľované. Len pri svetložltom laku som naniesla 3 vrstvy a stále som mala pocit, že to nie je ono. S týmto žltým lakom sa mi pracovalo o čosi ťažšie, než s ostatnými farbami. Výdrž lakov je výborná. Bohužiaľ som nevedela, že som si doma nechala podkladový aj krycí lak a do drogérie sa mi už nechcelo vracať kúpiť si nový. Tak som proste laky naniesla bez podkladu. Ako prvý som skúšala krásny sýty tyrkysový lak č. 346. Naniesla som ho hneď v piatok a do dnešného dňa ostal neporušený. Chudák ale musel ísť dole, aby som pre vás mohla nafotiť aj ostatné odtiene a napísať tento článok. Predpokladám však, že by vydržal ešte nejaké tie 3-4 dni, takže celkovú výdrž odhadujem tak na týždeň.

Miss Sporty nail polishes spring/summer 2013

 A tu vám už prinášam samotný prehľad ako nové odtiene lakov Miss Sporty Clubbing Colours vyzerajú na nechtoch. Žltý 3 vrstvy, korálový 2 vrstvy, oranžový 2 vrstvy, ružový 1 vrstva, tyrkysový 1 vrstva, modrofialový 2 vrstvy.

Clubbing Colurs od Miss Sporty - odtiene 453, 452, 451, 326, 328, 346

Čo ma trošku mrzí je, že laky od Miss Sporty nie sú označené názvom, ale len číslom. Pre mňa sa čísla odtieňov ťažko pamätajú a keď o lakoch niekomu hovorím, tak sa dlho dohadujeme, o ktorom odtieni je vlastne reč. Názvy lakov sa predsalen pamätajú o čosi ľahšie. S lakmi sa pracuje veľmi dobre, sú stredne husté, pýšia sa prívlastkom rýchloschnúce (Quickdry) a štetec je pekne tvarovaný, takže zašpinenie okolia nechtov je minimálne a väčšinou dokonca žiadne. Mimochodom cena za jeden lak je 1,49€. 

11 komentárov:

  1. Barvu jako má ten druhý mám od jiné značky, ten od Miss sporty mám takový více nude :) A je moc hezký. Ta zelená je taky boží a červená vypadá úplně šťavnatě! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie farby sú úžasné, ten oranžový mám tuším doma :) ALe čo mi na MS lakoch vadí je to, že sa mi zle lakujú a bublinkujú mi :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ten tyrkysový a je fakt pekný, keď ho mám tak aj ľudia chvália :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. značku týchto lakov moc neobľubujem, ale tie farby sú pekné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné barvičky! Jako lentilky :-) Akorát nemám moc dobré zkušenosti s Miss sporty laky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nadherne su :) ja som tiez dostala 2 ale nie z tejto kolekcie a musim ich fakt pochvalit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne farby:) Najviac sa mi páči tá žltá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Cool colors! Perfect for summer!

    xx Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com
    www.facebook.com/MakeupByOksana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie oranžové a zelený sú skvelé, ja si brúsim nechtíky na tento:http://3.bp.blogspot.com/-HTQ7u1Gj0ds/T1nwKEQv7mI/AAAAAAAAAvk/lkMOV3oZiMQ/s400/IMAG0446.jpg

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)