27. apríla 2013

Moja pusa miluje Curaprox

Ku značke Curaprox ma prvýkrát pred tromi rokmi priviedla spolubývajúca z internátu. Vravela, že je to tá najlepšia značka na svete. Spočiatku som jej neverila, no keď som si kúpila svoju prvú Curaproxku, hneď som pochopila, o čom hovorí. Už od prvého použitia sa do týchto kefiek zamilujete. Nielen že sú to dizajnovo najkrajšie kefky pod slnkom, na výber máte z desiatok farebných kombinácii, navyše sa umývanie zubov s nimi stane rituálom, ktorý budete chcieť stále opakovať.




Odkedy som vyskúšala zubnú kefku Curaprox, inú som si nekúpila. Som s ňou 100% spokojná, zuby sú po vyčistení krásne čisté, bez zvyškov potravy, bez povlaku. Kefka je jemná, nedráždi ďasná a nespôsobuje mi krvácanie či bolesť. Používam kefky z radu ultra soft, ktoré sú vybavené 5460-timi štetinkami. 

Prečo by ste si mali vybrať kefky Curaprox? Na základnej škole sme mali raz za určitý čas hodinu so zubnou sestričkou, ktorá nás učila ako si správne čistiť zuby. Tento projekt sa volal Zdravý úsmev. Už vtedy (bolo to pred 15 rokmi) nám vždy opakovala, že správna zubná kefka má mať malú hlavičku a husté štetiny rovnakej dĺžky. Len takéto kefky vám správne a rovnomerne vyčistia povrch zubov. A presne takéto sú zubné kefky Curaprox. Pracuje sa s nimi vskutku výborne. Navyše sú v predaji v desiatkach farebných variantov a preto nepochybujem, že si z nich každý vyberie. Celá moja rodina používa kefky Curaprox. Nezabúdajte, že kefku by ste mali meniť každé 3 mesiace, nikdy nepoužívajte kefku do úplného zničenia! K týmto kefkám dostanete aj praktický kryt na hlavičku kefky.



Okrem klasickej zubnej kefky ponúka značka Curaprox je tzv. jednozväzkové single kefky, ktoré slúžia na dôkladnejšie vyčistenie plochy pozdĺž ďasien. Hlavička je podstatne menšia a tak sa vám na okraji zubov lepšie pracuje. Táto kefka má 1009 štetiniek a rovnako ako klasické zubné kefky, predáva sa s krytom na hlavičku. Vyrába sa v štyroch farebných variantoch.


A čo by to bolo za starostlivosť o zuby bez poriadnej zubnej pasty?! Značka Curaprox myslí aj na to a v predaji je ich vlastná zubná pasta Enzycal. Tá ma za úlohu posilniť prirodzený obranný systém v puse. Obsahuje enzýmy a aktívne fluoridy, ktoré pomáhajú zubom v boji proti zubným kazom. Z enzýmov sú to laktoperoxidóza, glukózioxidóza a amyloglukozidóza. Tie posilňujú antibakteriálny systém vylučovania slín. Zubná pasta Enzycal od spoločnosti Curaprox je vhodná aj pri problémoch s aftami a neobsahuje SLS (sodium lauryl sulfát). SLS sa do zubných pást pridáva kvôli lepšej penivosti, no veľkým negatívom je, že dráždi pokožku a sliznice ústnej dutiny a spôsobuje dlhodobejšie zdravotné problémy. Zubná pasta Enzycal túto látku neobsahuje! Používať ju môžete aj s elektrickými zubnými kefkami. 


Ak ste rovnako ako ja boli súčasťou projektu Zdravý úsmev, určite si pamätáte na tabletky, ktoré nám sestrička dala na cmúľanie a tie nám následne zafarbili zuby a podľa toho sme vedeli, či si ich správne čistíme alebo nie. Takéto tablety na indikáciu zubného povlaku môžete zakúpiť v predajniach Curaprox. Podľa mňa sú výborným pomocníkom a už neraz mi dopomohli k dôkladnejšiemu čisteniu mojich problematických miest. Zistila som, že nevenujem dostatok pozornosti práve oblasti okolo ďasien a aj preto som si kúpila vyššie spomenutú jednozväzkovú (single) zubnú kefku. Tieto tabletky sú dvojtónové, to znamená, že vám zuby zafarbia dvoma farbami - modrá farba značí starý, už existujúci povlak, kdežto novovytvorený povlak sa zafarbí načerveno. Nemusíte sa báť, že by ste potom chodili s farebnými zubami po zvyšok dňa. Zuby sa dajú ľahko vyčistiť a sú opäť krásne biele - teda u mňa ako zarytého kávičkára to zatiaľ na Hollywood nevyzerá, ale už aj na tom pracujem.  


Záverom spomeniem posledný výrobok značky Curaprox, na ktorý nedám dopustiť. Je to škrabka na jazyk.  Ja používam jednoduchú škrabku na jazyk, ale kúpiť si môžete aj dvojradovú škrabku. Táto škrabka na jazyk od Curaproxu slúži na odstránenie povlaku z jazyka. Spočiatku som sa bála, že ma pri jej používaní bude napínať, no našťastie sa tento pocit nedostavil. Škrabka krásne vyčistí povrch jazyka a vám ostane v puse len príjemný pocit čistoty. Po použití škrabku na jazyk jednoducho opláchnete v teplej vode a je pripravená na ďalšie použitie. 


Hoci by si človek mohol myslieť, že ak sa jedná o špičkovú zubnú starostlivosť, budú aj ceny produktov Curaprox prehnané. Výhodou tejto značky je, že ponúka nielen vysokú kvalitu, ale aj veľmi sympatické ceny. 

- Cena zubnej kefky Curaprox je 3,29€, balenie troch zubných kefiek kúpite za 8,19€.  
- Jednozväzková single kefka Curaprox sa predáva za 3,15€
- Jednoduchá škrabka na jazyk stojí 3,53€, za dvojradovú škrabku na jazyk zaplatíte takisto 3,53€. V ponuke je tiež dvojité balenie škrabiek na jazyk, ktoré obsahuje jednu jednoduchú a jednu dvojradovú škrabku na jazyk za cenu 5,74€
- Za 75ml zubnej pasty Enzycal zaplatíte 3,21€
- Tabletky na indikáciu zubného povlaku 12ks stoja 2,96€

Viac informácií o produktoch Curaprox nájdete na stránke www.zdravedasna.sk
Produkty môžete zakúpiť na predajných miestach, alebo v e-shope

13 komentárov:

  1. curaproxky sú skvelé kefky používam iba tieto :) žiadna iná kefka sa nevyrovná tejto tie štetinky sú naozaj veľmi jemné a nedrú mi dasná ako iné kefky :) odporúčam ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. môžem len súhlasiť:) Curaprox je skvelá značka a odkedy som ju prvýkrát použila,tak už nič iné :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Curaproxky sú moja životná láska. (aj) vďaka nim už nechodím k zubárovi so stiahnutým žalúdkom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ps: giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

      Odstrániť
  4. škrabka na jazyk :DD to som ešte nepočula ;´DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. curaprox forever :D aj ja používam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja tieto kefky úplne zbožňujem, už som mala asi všetky farby, teraz mám momentálne hnedú :) Priviedol ma k ním brat so švagrinou :)A naozaj ich všetkým odporúčam, vďaka nim mi nekrvácajú ďasná po každom umytí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty tabletky vypadají zajímavě ! Asi se po nich mrknu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš pravdu, Curaprox kefky sú najlepšie, používam ich už 5 rokov a zuby sú oveľa zdravšie. A správna technika čistania tiež robí svoje. Poradím ti jeden malý zázrak - ale vážne že zázrak - dentálna hygienička mi raz ročne odstraňuje kameň, výsledkom sú úplne biele zuby, ktoré však, samozrejme, časom trochu zažltnú, tak mi poradila, aby som si kúpila Rembrandt pastu v Dmku a 2x týždenne ju použila namiesto bežnej pasty - po JEDNOM (!!!) použití mám zuby o dva odtiene belšie :) Ústa totiž nevypláchneš vodou, ale necháš cez noc pôsobiť a ráno voila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Curaprox jsou nejlepší kartáčky pod sluncem. Používám je už nějakých cca let, a nemůžu si stěžovat. Nedávno jsem si musela na rychlo koupit v samoobsluze obyčejný kartáček, tak jsem zvolila měkký a dětský, a bylo to něco hrozného. Od té doby radši v kabelce pro jistotu nosím Curaprox.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. k tomu tvojmu komentu - ďakujem :) a hlavne si nenechávaj citácie a obrázky na posledný deň, lebo ťa z toho porazí. Ja som ich riešila do poslednej možnej minúty a aj tak to je nič moc :D ale držím palce :)a tiež mám radšej výrobky, ktoré nie sú testované na zvieratách - vyslovene ich vyhľadávam :) žiadna z mojich obľúbených značiek netestuje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. PS: Curaprox používam tiež :) momnetálne mám zelenú kefku ultra soft, ale asi sa vrátim k soft, lebo toto je už primäkké :D

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)