5. júna 2013

Triko s vlastným motívom


Ak čítate môj blog pravidelne, tak ste minulú stredu mali možnosť prečítať si článok o mojej objednávke trička z e-shopu shirtinator.sk. Zapojila som sa totiž do skvelého projektu Tričko pre blogera a navrhla si vlastné tričko. Keby si niektorá z vás chcela navrhnúť tričko s vlastnou potlačou, neexistuje jednoduchší spôsob! Verte mi! ;-)


Čo som vám minule nechcela prezradiť, je motív môjho trička. Ten som si totiž vymýšľala, navrhovala a tvorila úplne sama! Nové tričko je preto pre mňa osobnou záležitosťou. Motív na prednú stranu trička vznikol v mojej bláznivej hlave takmer okamžite, ako som sa o tejto akcii dozvedela. Vytvorila som si ho vo photoshope a následne som vlastný motív vložila do creatora na stránke. Na zadnú stranu som si vybrala motív žmurkajúcej slečny, ktorý nájdete v ponuke stránky. 




Vlastné tričko som si na stránke shirtinator.sk vytvorila 29. mája, teda presne pred týždňom. Automaticky mi okamžite po objednaní prišiel spätný e-mail s potvrdením objednávky a číslom objednávky. Hneď na druhý deň mi prišiel ďalší e-mail, tentokrát s informáciou o zaradení mojej objednávky do výroby. Vravela som si - Vážne? Tak rýchlo? Paráda! Tretím prekvapením pre mňa bolo, keď som v pondelok dostala tretí e-mail - "VAŠA OBJEDNÁVKA BOLA ZASLANÁ NA VAMI ZADANÚ ADRESU". V tomto e-maily som zároveň obdržala aj špecifický kód, ktorý mi umožnil prostredníctvom internetu sledovať, kde sa práve moja zásielka nachádza, čo bolo skvelé, pretože som vedela kedy zhruba môžem balíček očakávať. Ako vidíte, 3. júna večer bola moja zásielka odoslaná z Bratislavy. Hneď 4. júna ráno už bola v Košiciach a zhruba o pol 10 ráno toho istého dňa som už držala obálku s mojim tričkom. Rýchlosť procesu od vytvorenia, objednania cez výrobu až po doručenie je fakt obdivuhodná. Presne týždeň prešiel od môjho návrhu trička po moment, kedy tu sedím a píšem vám o ňom článok. 


Tričko mi priviezol kuriér UPS pekne zabalené, obálka nebola poškodená a teda nebol žiaden dôvod na obavy. Dodanie je expresné, vaše vytvorené tričko sa k vám teda dostane na druhý deň. 


Výrobca tričko zabalil aj do fólie, takže 100% ochrana pred poškodením. Už keď som ho videla takto zabalené vo fólii, žasla som. Bolo presne také, ako som si ho navrhla. 


Po úplnom rozbalení sa moja radosť znásobila. Potlač je veľmi kvalitná, farby sú presne také, ako som si ich navrhla, veľkosť potlače je podľa mojich predstáv a výsledný produkt je presne taký, ako som ho videla počas navrhovania v creatore. Neviem či som vám to v predošlom článku spomínala, ale počas upravovania veľkosti motívu pre vaše tričko sa vám v creatore zobrazujú hviezdičky, ktoré hovoria o výslednej kvalite potlače na produkte. To je super, nie?! Ak si podobne ako ja navrhujete vlastný motív, vhodné rozmery nájdete medzi FAQ. Tu takisto nájdete vysvetlenie k hviezdičkám hovoriacim o kvalite obrázku.


Kto sa za mnou otočí, na toho bez slova žmurknem... ;-) 


Musím sa priznať, že toto bola moja prvá výroba trička s vlastnou potlačou a trochu som mala obavy, či to vyjde podľa mojich predstáv. Nakoniec som bola viac než milo prekvapená, keď tričko skutočne dorazilo tak, ako som si ho navrhla. Človek by možno čakal, že trička z takýchto e-shopov budú vyrobené z tenkej priesvitnej látky, ktorú by ste možno použili ako handru na zem, ale pokiaľ ide o stránku shirtinator.sk, tak musím povedať, že tričko je zo skutočne kvalitného materiálu, nepresvitá a už na dotyk si všimnete, že ide o kvalitný produkt aj čo sa vyhotovenia týka. Napr. moje tričko je vyrobené zo 100% bavlny, čo mám veľmi rada. Celý tento nápad, že si môžete vytvoriť tričko s vlastným motívom je podľa mňa skvelý. Využijú ho nielen ľudia, ktorí chcú niekoho potešiť vtipným a originálnym darčekom robeným na mieru, ale tiež ľudia, ktorí túžia vyjadriť svoje názory, myšlienky či postoje a nebavia ich tričká, ktoré si môže každý kúpiť v obchode a potom v nich behá celé mesto.

Ja som si navrhla práve takýto motív z toho dôvodu, že v Nitre kde študujem je nespočetne veľa slečien s falošnými kabelkami Louis Vuitton a všetky majú nosy zapichnuté až kdesi v oblakoch a tvária sa, že tie kabelky sú originál. Ak mám byť úprimná, tak neviem či sa mám na nich smiať alebo ich ľutovať aké sú hlúpučké a aj preto vzniklo toto moje tričko s nápisom "Fuck your fake Louis Vuitton bag, I've got this fake Chanel t-shirt". Je to proste recesia na všetky tie pip(in)ky, ktoré sa hrajú na niečo, čo nie sú a nikdy ani nebudú. 

Záverom musím povedať, že určite toto nie je moje posledné tričko, ktoré si sama navrhnem. Možnosť dať si vyrobiť skutočne originálne tričko či iný predmet s fotkou, vlastným obrázkom či textom sa mi veľmi páči. Výsledný produkt je totiž presne podľa vašich predstáv, ako si ho navrhnete, tak ho o týždeň máte doma a môžete byť na seba hrdý, že ste niečo sami vytvorili. Niečo, čo nikto iný mať nebude a to je predsa skvelé, nie?! 

Moja vďaka patrí ľuďom zo stránky shirtinator.sk, ktorí mi umožnili zapojiť sa do tohto projektu, vytvoriť si vlastné tričko a tým dať všetkým slečnám s falošnými LV kabelkami najavo, čo si o nich myslím... 



10 komentárov:

  1. Pekny navrh mna by to nenapadlo ja to pojdem omrknut, predstavovala by som si nejaky moj oblubeny citat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie akozeLV kabelky mozu kludne nahradit tymto: http://cdn.uberreview.com/wp-content/uploads/chicken-purse.jpg :D

    btw ta ich potlac sa mi nepaci ani v originaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa tento tvoj návrh veľmi, ale že fakt veľmi páči, je to vtipné, trefné a štýly písmo a pod si skombinovala skutočne pekne :) Až rozmýšľam, či by ti vadilo, keby si v Nitre stretla niekoho s podobným tričkom :DDD Párkrát mi napadlo, či ťa niekedy nezahliadnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee krásne je,vytvorila si si to fakt skvelo :) Dodanie prekvapilo aj mňa,fakt rýchlosť,aj keď som s tým najskôr mala trošku problémy,mohla som ho mať doma už o niečo skôr,ale kvôli mojej nepozornosti sa to predĺžilo,no aj tak super.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, tento navrh sa mi velmi pači, originalne tričko :) inak LV kabelky ani originalne ani faky neznašam, fuj, nepači sa mi to a je to proste otrasne a tuctove podla mna..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkně jsi si to tričko vytvořila :) Navíc jsi si mě inspirovala k tomu si tam taky nějaké to tričko vytvořit a objednat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To bol fakt originálny nápad s tým nápisom, mna by čosi také asi nenapadlo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky jsem si jednou objednala z netu tričko, které jsem si vytvořila, bylo na něm :" jsem prostě roztomilá holka" =D ale moc ho nenosím. Tys měla originálnější nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si skúšala viackrát doma maľovať tričká. Minulu som jedno vyrábala aj ku dňu matiek. Musím však uznať že je to originálny nápad. :DD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)