1. júla 2013

Holiday Inn

Ďakujem vám za veľmi milé komentáre, ktorými ste ma obdarili počas posledných týždňov. Ďakujem hlavne za podporu pri štátniciach a gratulácie k narodeninám. Zajtra ma čakajú promócie, z ktorých si ale ťažkú hlavu nerobím. Šaty som si vybrala asi za 15 minút, topánky mám kúpené, bižutériu vybranú a jediné čo mi robí problém je samozrejme lak na nechty. Šaty budem mať jednoduché čierne s tenkým čiernym opaskom, topánky takisto čierne, bižutéria zlatá.. Priateľ bude mať klasický čierny oblek, bielu košeľu a červenú kravatu. Takže uvažujem o červenom, koralovom alebo zlatom laku.  Práve mi napadol zlatý lak a k tomu čierny praskajúci, ktorý som dostala od Miss Sporty.. No neviem, ešte sa rozhodnem. Ak máte nejaký typy, sem s nimi! Chcem byť aspoň raz za peknú...

Včera som po dlhom čase zapla Polyvore a trošku som sa pohrala s oblečením. Mala som takú letnú náladu, už by som chcela byť niekde pri mori. Strašne ma láka Taliansko, ale naši chcú tento rok ostať na Slovensku a spoznávať našu krajinu. Heh, nejako extra sa mi do toho nechce, takže ak ich neprehovorím na more, ostávam dobrovoľne doma! Ale späť k môjmu novému výtvoru. Je to len jednoduchá kombinácia klasických letných prvkov, ktorá sa dá nosiť vo všedný deň. Páči sa vám?





Mimochodom aké sú vaše plány na leto? Máte už vybranú dovolenku? A čo brigády? Ja stále o nejakej rozmýšľam, ale s tými platmi u nás na východe je to katastrofa, tak sa mi asi za to ani neoplatí vstať z postele. Mala som vyhliadnutú jednu brigádu, ale zistila som, že berú ľudí len cez agentúru a to ja nechcem. Nebudem makať ako otrok, keď tretinu môjho platu potom zožerie agentúra. Fuck!


7 komentárov:

  1. ten náhrdelník s kotvou je hrozne krásny, taky by som prijala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď bude mať červenú kravatu tak to by bolo pekné keby si si dala červený lak na nechty :) S brigádami to mám podobne... hnusné agentúry!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na dovolenou žel nejezdíme, ale letos jsem si zařídila brigádu. Ovšem plat děs běs, úkolová a hodinová sazba což se rovná (jsem ráda když to tak je) 40-50 kč na hodnu :D V červenci to přežiju, ale srpen už budou jen výlety a spaní do 10 hodin ráno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si svoju dovolenku tentokrát užívam upratovaním po maľovaní a od budúceho týždňa pokračujem rehabilitáciou nohy. Nasledovať bude hľadanie práce :/
    Dúfam, že s predsa len k tomu moru dostaneš a trochu si oddýchneš :)
    A nechty navrhujem klasické červené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak prajem ti aby si presvedčila svojich rodičov, aby ste šli na dovolenku, lebo oddych si zaslúžiš. Ja so teraz na dovolenke v Bulhasku, ale keď sa vrátim na SK tak ideme prerábať byt. Aj sa celkom teším lebo j rada vyberám nábytky a rôzne dekorácie do bytu. A nechty by som zvolila zlatý podklad a červený praskajúci lak na to. Alebo naopak. Bude sa hodiť k doplnkom aj ku kravate. ;) Ale keď by si nezohnala praskajúci lak, tak asi by bolo lepšie červený aby ľudia videli, že ste doladení. :) Tak prajem pekný deň.
    www.dommie-world.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prajem ti veľa šťastia a určite budeš pekná.
    Nemohla by si sa nám odfotiť?? :DD

    Tá peňaženka je zlatučká..

    Čo ty vieš možno sa do toho Talianska ešte dostaneš :D
    Inak aj ja som teraz mala takú letnú náladu (pobehovala som v plavkách:D) a tiež by som šla pri more. Bohužiaľ to sa asi nestane :/ Takže asi strávim leto upratovaním a brigádovaním na Liptove :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. luxusní!


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)