18. septembra 2013

Uhorkový krém na tvár od Ziaje

Trvalo to dlho, no konečne som sa dostala k recenzovaniu pleťového krému od Ziaji. Ziaja je značka, ktorú pravdepodobne väčšina z vás už pozná. Nie je to tak dávno, čo sme mohli medzi blogerkami pozorovať veľký boom tejto značky. Hoci značka Ziaja má svoj pôvod v Poľsku, je pre mnohé dievčatá a ženy atraktívna práve vďaka svojej priaznivej cene a dobrej kvalite. Na oficiálnej stránke tohto výrobcu sa dočítate o rôznych oceneniach produktov Ziaja vyrábaných na prírodnej báze. Ja dnes svoju pozornosť zameriam na uhorkový pleťový krém.

Uhorkový pleťový krém Ziaja je určený pre mastnú, zmiešanú a normálnu pleť




Ako môžete vidieť na fotografii vpravo, s recenzovaním som opäť počkala až kým sa mi krémik neminul, aby bola moja recenzia založená na dlhodobých účinkoch tohto produktu. V prvom rade treba povedať, pre koho je tento krém vlastne určený. Cieľovou skupinou sú dievčatá a ženy s mastnou, zmiešanou či normálnou pleťou. Používať ho môžu dievčatá už vo veku 12 rokov, teda v čase, kedy sa už cielene začínajú starať o svoju pleť. Krém obsahuje výťažky z uhorky, ktorých pozitívne účinky na pleť sú známe už od nepamäti. Mnohé dievčatá sa mylne domnievajú, že mastná pleť potrebuje poriadne vysušiť. To však nie je pravda. Je to práve mastná pleť, ktorá paradoxne namiesto vysúšania potrebuje pravidelnú hydratáciu. A to je hlavnou úlohou tohto krému. Napriek hustej konzistencii sa pleťový uhorkový krém Ziaja veľmi dobre nanáša, stačí ho použiť v malom množstve. Množstvo, ktoré vidíte na fotografii bohate postačí k natretiu celej tváre. Pleť je po natretí chránená pred vonkajšími vplyvmi a je príjemne hydratovaná po celý deň. Krém zanecháva na pleti mierne mastný film, no kupodivu nie je tento pocit tak nepríjemný ako pri mastných krémoch iných značiek. 

Ako som už spomínala, výťažky z uhoriek majú na pleť pozitívny vplyv, hlavným účinkom uhoriek je upokojenie pleti. Ako iste viete, uhorky sa odporúča používať aj v prípade unavených očí, kedy si na niekoľko minút prikladáme plátky uhoriek na očné viečka. Nebolo by skvelé mať celú pleť krásne oddýchnutú a rozjasnenú? Určite áno! Okrem toho pleťový krém s výťažkami z uhoriek dodáva pleti potrebnú výživu a keďže je určený pre mastnú a zmiešanú pleť, stabilizuje tiež činnosť mazových žliaz. 

Po spotrebovaní celého obsahu tohto krému (50ml) musím povedať, že som veľmi milo prekvapená z jeho účinkov. Pred používaním tohto krému som sa zvykla ráno budiť s nepríjemne mastnou tvárou, teraz však už tento problém nepozorujem. Túto zmenu k lepšiemu pripisujem práve sľúbenej schopnosti krému stabilizovať mazové žľazy. Vďaka pravidelnému používaniu tohto krému sa takisto u mňa znížila tvorba nedokonalostí.

Záverom by som to teda zhrnula následovne - s uhorkovým pleťovým krémom od Ziaji som veľmi spokojná a rozhodne sa k nemu aj v budúcnosti vrátim. Najprv však spotrebujem ďalšie pleťové krémy, ktoré som si "naškrečkovala" počas atraktívnych zliav v drogériách. Pleťový krém Ziaja z uhorkovej rady odporúčam aj ostatným dievčatám a mladým ženám, pre ktoré je hydratácia pleti dôležitá. Podľa výrobcu môžu tento krém používať dievčatá už vo veku 12 rokov. 

Aký je váš názor na tento krém? Skúsili ste aj iné produkty od spoločnosti Ziaja? 

7 komentárov:

  1. Tento krémik mám veľmi rada a milujem hlavne jeho vôňu. Fakt dobrý a finančne dostupný kúsok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Recenzia vyzerá super, krém ma zaujal :) Myslíš, že by sa dal použiť aj ako podklad pod mejkap?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hoci je vo všeobecnosti známe, že ako podkladová báza sa dá použiť takmer každý pleťový krém, v prípade mastnejších krémov s tým mám skôr negatívnu skúsenosť. Ide o to, že krémik zanechá na pleti tenký, mierne mastný film a pri jeho kontakte s make-upom počas rozotierania by mohlo dôjsť k vytváraniu akýchsi šupiniek v dôsledku zhlukovania sa častíc make-upu a krému. Ak však nepoužiješ príliš veľké množstvo krému a počkáš pár minút, kým skutočne do pleti vsiakne, tento problém by nastať nemal.

      Odstrániť
  3. Mám ho rok, no až teraz som ho otvorila a začala používať. Zatiaľ som sa veľmi neskúmala, ale snáď budem spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každá máme predsalen inú pleť, ale verím, že ti bude rovnako ako mne vyhovovať :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)