23. septembra 2013

Tipy na skladovanie kozmetiky


Vítam vás pri novom článku Organize it!, v ktorom vám ukážem menšie aj väčšie tipy na efektívne, praktické a zároveň aj dizajnovo zaujímavé skladovanie a organizovanie vecí. Keďže sa môj blog venuje prevažne kozmetike, v prvom článku Organize it! si čo to povieme práve o skladovaní kozmetiky . Ste pripravené? Tak môžme začať.

Podobné kúsky kúpite na týchto stránkach: podnos na pečivo | plastový box | biely drevený organizér




Vždy ma inšpirovali články o skladovaní kozmetiky, bižutérie a vlastne čohokoľvek. Milujem články o izbách blogerok, rada špehujem, rada kradnem nápady a realizujem ich vo svojej izbe. Moja predstava vlastného bývania je jasná - elegantné, útulné, mierne extravagantné, praktické, vzdušné, priestranné... A keďže mám neúrekom všetkých tých dievčenských čačiek-mačiek, budem potrebovať veľký šatník a ešte väčší kútik pre kozmetiku. Zatiaľ sa ale musím zmestiť do mojej študentskej izby a tak hľadám milé nápady na odkladanie vecí. Zaujali ma najmä tieto...

Poschodový podnos na čajové pečivo 
Veľmi elegantný spôsob ako vystaviť najčastejšie používané kúsky a nezabrať pritom veľa miesta. Takýto podnos môže mať viacero poschodí, čím sa stáva ešte zaujímavejším a praktickejším. Ak nemáte originálny podnos na koláčiky, dá sa ľahko vyrobiť z dvoch alebo viacerých tanierov a nožičky (stopky), ktorá bude držať vrchné poschodie. Šikovné, pekné, jednoduché. Čo viac si priať. 

Plastový organizér na drobnosti do šuplíka
Nájdete ich v Jysku, Ikei a podobných obchodoch. Vďaka tomuto organizéru budete mať v šuplíku pekne roztriedené jednotlivé kúsky a nebudete sa musieť hrabať v hromade kozmetiky. Očné tiene vľavo, make-up vpravo, štetce do dlhej priehradky... Rýchle a efektívne. Oceníte najmä ak máte nedostatok políc alebo chcete veci schovať pred slnkom a prachom. Paráda. 

Drevené organizéry na kozmetiku
Tieto praktické a oku lahodiace kúsky by nemali chýbať na žiadnom toaletnom stolíku. Vrchná časť je vhodná na odkladanie pomôcok ako sú štetce, pilník na nechty či ceruzky na oči. Do šuplíkov sa zmestia fľaštičky s make-upom alebo púdre. Ak nemáte kozmetiky toľko ako ja, postačí vám tento stojan ako pre kozmetiku, tak aj bižutériu. 

Ako skladujete kozmetiku vy? Máte kozmetický kufrík alebo uprednostňujete takéto samostatné šikovné kúsky?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)