24. septembra 2013

So Matte Perfect Stay od Miss Sporty

Výber make-upu je činnosť veľmi zložitá hneď z niekoľkých hľadísk. Jednak si musíme ujasniť, aké vlastnosti od make-upu požadujeme, musíme vedieť aká konzistencia nám vyhovuje a tým najdôležitejším krokom, pri ktorom mnohé dievčatá a ženy robia chybu, je výber správneho odtieňu. Pravda je taká, že odtieň make-upu by sa mal čo najviac priblížiť odtieňu našej pleti a po aplikácii by mal zakryť nedostatky, ale zároveň by ho na pleti nemalo byť vidno. Mal by teda splynúť s pokožkou. V tomto smere majú veľký problém najmä bledule, teda dievčatá s veľmi svetlou pleťou. Práve pre ne, ale taktiež pre všetky ostatné dievčatá tu mám skvelý tip na jeden fakt šikovný make-up.





Tina bola opäť taká dobrá a poslala vybraným blogerkám (medzi nimi aj mne) ďalší balíček na testovanie. Tento obsahoval make-up a púder So Matte Perfect Stay a tiež novú Pump up booster maskaru spolu s bronzerom Ohh! Tan so fine. No a dnes sa pozrieme na zúbok make-upu So matte perfect stay.

Hneď na úvod vás šokuje cena make-upu So Matte Perfect Stay. Za necelých 30ml zaplatíte neuveriteľne smiešnych 3,79€. Viem si predstaviť, ako v drogérii nechápavo gúľate očami a myslíte si, že tak lacný make-up predsa nemôže byť dobrý. A to je práve omyl! Všetky už dávno viete, že značka Miss Sporty patrí k mojim najobľúbenejším a to musím povedať, že som zákazník dosť náročný! Keď som otvorila obálku od MS a zbadala som odtieň make-upu, bála som sa, či pre mňa nebude príliš tmavý aj napriek tomu, že mi Tina zaslala najsvetlejší odtieň (002 Light). Musím však povedať, že make-up je v reáli o niečo svetlejší ako sa javí cez obal a teda sa nenechajte oklamať a rozhodne pri rozhodovaní použite tester v drogérii! Na výber sú tri odtiene, pričom najsvetlejší má číslo 002 a najtmavší 004. 


Odtieň 002 ma skutočne prekvapil tým, že sadol aj na moju svetlučkú pleť a dokonale sa s ňou stotožnil. Preto sa nebojím odporučiť tento odtieň aj ostatným bleduľam. Ak ste zvyknuté na make-upy v odtieni Ivory, tak tento je ešte o niečo svetlejší. Pleti sa krásne prispôsobí, zakryje menšie i väčšie nedostatky, no nevytvára efekt masky. Ako vravím, zjednotí sa aj s tou najsvetlejšou pleťou. Make-up So Matte Perfect Stay by som označila ako stredne krycí. Pomerne dobre si poradil aj s  akné a to bez použitia korektoru, avšak pri naozaj silnom akné by som už radšej zvolila iný produkt.


Výrobca pri tomto make-upe uvádza zmatňujúce účinky, čo môžem opäť len potvrdiť. Pleť sa po jeho aplikácii vôbec neleskne a to ani v T-zóne. Póry nie sú viditeľné. Ďalšou veľkou výhodou je odolnosť tohto make-upu proti oterom, takže sa nemusíte báť, že by ste si zašpinili šál či čiapku od make-upu. 

Na tomto make-upe mi veľmi vyhovuje jeho konzistencia. Neviem ako to výrobcovia urobili, ale stačí ho naniesť naozaj malé množstvo a krásne ho rozotriete po celej tvári. Pumpičku preto stláčajte naozaj len málo, aby ste zbytočne nevytlačili veľa tohto béžového zázraku. Verte mi, bola by to škoda! Hoci sa radí k tekutým make-upom, nepatrí k tým stekacím, ktoré sa vám pri nanášaní lejú po tvári či dlani. Práca s ním je naozaj zábavná, rýchla a presná aj bez toho, aby ste sa museli sústrediť zo všetkých síl. Tento make-up rovnako ako ostatné najradšej nanášam prstami a to tak, že si najprv malé množstvo napumpujem do dlane, čím sa make-up mierne zohreje a lepšie sa s ním pracuje. Z dlane ho už prstami nanášam na jednotlivé časti tváre a rozotieram končekmi prstov dostratena. Výsledný efekt veľmi prirodzený.


Make-up od Miss Sporty So Matte Perfect Stay by mal vydržať až 14 hodín, presne som to síce nestopovala, ale vydržal neporušený počas celého dňa v škole a potom ešte 2-hodinový pokec s kamarátkou (ahoj Zuzi ;-) ). Ak sa už nikám nechystám, tak sa zvyčajne hneď po príchode na internát odlíčim, aby som pleť nechala oddýchnuť. Myslím si však, že kľudne by vydržal ešte také 2-3 hodinky, takže tá štrnástka je podľa mňa dosť reálna a ak nie štrnástka, tak aspoň tých 12 hodín to istí.


Na zadnej strane obalu sa ešte dočítate, že tento make-up poskytne pleti bezchybný a zdravý vzhľad, že vydrží už spomínaných 14 hodín, že má už zmatňujúci účinok, že jeho ľahká textúra neupcháva póry (je nekomedogénny) a umožňuje pleti dýchať, taktiež že je tento make-up obohatený o vitamíny A, C a E a antioxidanty, ktoré chránia pleť pred voľnými radikálmi a ostatnými škodlivými látkami z ovzdušia...

Môj názor na tento make-up je vcelku pozitívny. Stal sa pre mňa na nejaký čas náhradou za Affinitone Mineral od Maybelline New York, ktorý som doteraz považovala za ten pravý make-up pre mňa. Odteraz ním však je práve So Matte Perfect Stay od Miss Sporty. Nebojte sa, choďte do toho, nájdite svoj odtieň a užívajte si krásnu pleť! To je môj dnešný odkaz pre vás.

Hodnotenie produktu - 2 alebo produkt, ktorý stojí za vyskúšanie



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)