1. októbra 2013

Vesmírne laky Rimmel London Space Dust

Dnes sa opäť trošku povenujeme dekoratívnej kozmetike a to konkrétne lakom na nechty. Reč totiž bude o novinke od Rimmel London - vesmírnych lakoch na nechty Space Dust. Na pultoch našich predajní sú ešte len krátko, no verím, že sa po nich len zapráši. Koniec koncov to majú aj vo svojom názve, ktorý môžeme preložiť ako Vesmírny prach. O čo teda vlastne ide?






Laky na nechty Space Dust od Rimmelu sú vysoko trblietavé laky so špeciálnou textúrou - sú to takzvané pieskové laky. S pieskovou textúrou ste sa už mohli stretnúť pri lakoch Stars Enamel od známej značky Gabriella Salvete. Mnohé z vás boli sklamané, že sa k týmto lakom nedostali, lebo boli rýchlo vypredané. Našťastie je tu však Rimmel s rovnakými lakmi! 

Laky Space Dust s pieskovým efektom sú dostupné v piatich odtieňoch, pričom všetky sú naprosto krásne. Bohužiaľ moje obmedzené financie mi dovolili vybrať si len tri z nich a tak som zvolila odtiene 003 Aurora, 005 Total Eclipse a 006 Moon Walking. Okrem nich sú v predaji ešte farby 004 Luna Love a 007 Shooting Star. Pokiaľ si budete tieto laky pozerať na oficiálnej stránke Rimmelu, musím vás upozorniť, že farby sú  tam značne skreslené. 


Ako som už spomínala, ide o laky so špeciálnou, pieskovou štruktúrou. Niektoré kryjú dobre už v prvej vrstve, iné treba naniesť dvakrát. Všetky laky, ktoré som si kúpila sú bohato trblietavé, pričom obsahujú väčšie i menšie trblietky. Vďaka širokému štetcu sa s lakmi veľmi dobre pracuje, ľahko sa nanášajú. 


Problém však nastane pri odlakovaní. Keďže sa jedná o laky so špecifickou štruktúrou, odlakovanie nebude tak ľahké. Nebojte sa, nie je to žiadna katastrofa, len budete musieť vatovým tampónom necht trošku viac drhnúť. Môže sa stať, že trblietky skončia po celých vašich prstoch, no ľahko idú dole. 


Spomínala som, že farby na internete sú mierne odlišné od reálnych farieb. Úplne dôveryhodné nie sú ani farby vo fľaštičkách, predsalen na tom nechte vyzerá farba trošku inak ako vo flakóniku. Odtieň 003 - Aurora je krásna béžová farba, ktorá je vhodná na bežný deň a povedala by som, že sa bude hodiť k neutrálnym odtieňom oblečenia.. Lak pekne kryje už v prvej vrstve, pôsobí veľmi elegantne. Pri odtieni 005 - Total Eclipse sa vám bude zdať, že vo fľaštičke je tento lak v akomsi tmavozelenom odtieni. V skutočnosti je však lačik po nanesení na nechty čierny. Hoci sú všetky laky Space Dust od Rimmel London dobre pigmentované, pri tomto odtieni som musela naniesť vrstvy dve. Posledným lakom, ktorý som si z tejto série zaobstarala, bol odtieň 006 - Moon Walking. Opäť rátajte s farebnou nepresnosťou. Podľa internetového obrázku by mal byť tento odtieň modrý. V reáli by som ho skôr popísala ako fialový, resp. niečo medzi modrou a fialovou. 

Pokiaľ ide o výdrž, treba rátať s tým, že tieto laky majú špecifickú štruktúru, sú plné trblietok a celkovo je to skrátka úplne iný lak, takže nečakajte, že vám na nechtoch krásne vydrží 10 dní, to určite nie. Pokiaľ ale nejako extrémne nepracujete rukami či už v záhradke alebo ja neviem, nemáčate sa od rána do večera vo vode, tak tá výdrž je skutočne slušná, je to zhruba 5 dní. Posledné čo by som k tomu dodala je snáď len to, že laky sú to skutočne krásne a to vo všetkých odtieňoch. Hodia sa ako na bežné nosenie, tak i na nejaké spoločenské príležitosti, keďže predsalen majú tú špeciálnu pieskovú štruktúru a sú doplnené o trblietky. Cena jedného pieskového laku sa v obchodoch pohybuje od 2,79€ do 3,49€. Zatiaľ som tieto laky na nechty s pieskovým efektom videla predávať v 101drogérii a v obchodných domoch Tesco. Taktiež ich môžete kúpiť na stránkach Rimmel London Slovensko, kde je cena pre registrované užívateľky 2,51€. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)