12. októbra 2013

Dermacol elixir micellar lotion

Zdravím vás, kočky! 
českú značku Dermacol určite nemusím nikomu z vás predstavovať. Čo by som vám ale rada predstavila, je micelárna voda práve od DC. Micely sú sférické mikromolekuly vo vodnej suspenzii. Oproti klasickým pleťovým vodám sa pri tých micelárnych odstraňujú nečistoty z pleti ľahšie a účinnejšie. Micely totiž fungujú ako malé zázračné magnety a nečistoty na seba pekne viažu. Čistenie pleti je teda dôkladnejšie. Poďme sa teraz spoločne pozrieť na to, ako v teste obstála čistiaca micelárna voda od Dermacolu. 






Balenie Elixir micellar lotion je klasické 200ml, oceňujem výrazné označenie pre aký typ pleti je výrobok určený. V prípade tejto micelárky sú to teda všetky typy pleti. Táto micelárna voda čistí ako tvár, tak aj oči a pery, použiť ju teda môžete na kompletné odlíčenie. Výhodou, ktorú iste ocení každá zákazníčka je, že je táto pleťová voda vhodná aj pre odlíčenie vodeodolného make-upu. Ako som písala hneď v úvode, micelárne vody sú šetrnejšie a pleť dôkladnejšie čistia. Použitie je klasické a to pomocou vatového tampónu, samozrejme neoplachujeme. 

S touto micelárnou vodou môžete pleť čistiť ráno po prebudení a samozrejme aj večer pred spaním s ňou pleť dôkladne odlíčiť. Obsahuje kyselinu hyaluronovú, ktorá by mala pleť spevniť, vypnúť a hlavne hydratovať. Toto môžem len a len potvrdiť, minula som už skoro celé balenie, ostáva mi tam len pár mililitrov a naozaj pozorujem vypnutie pleti. Pre tie z vás, ktoré majú troška citlivejšiu pleť na rôzne parfumové zložky a alkohol v kozmetike, mám dobrú správu - čistiaca micelárna voda (Elixir micellar lotion) neobsahuje alkohol, mydlo a ani parfumáciu. Ani citlivá pleť by teda nemala na tento produkt reagovať podráždene. Moja pleť však citlivá nie je, takže ak tá vaša áno a na tento produkt nezareagovala dobre, prosím upozornite ma na to v komentároch, aby som informáciu upravila. 


Po použití tejto micelárky je pleť jemnejšia, čo mi však prekáža je fakt, že relatívne rýchlo (už po dvoch-troch hodinách) po použití mám na pleti pocit opätovne sa tvoriacej mastnoty a pleť mám potrebu znova čistiť. Takisto mám pocit, že kvôli väčšej dierke je vatový tampón príliš mokrý a pri následnom čistení pleti aj pleť ostáva pomerne dosť vlhká. Na tento pocit si stále neviem zvyknúť. Záchranou však je, že po pár sekundách doslova cítite ako sa vám všetka tá prebytočná voda vsakuje do pokožky a tá je následne krásne hydratovaná a hladká. 

V podstate asi nejako viac tento produkt popisovať nebudem. Je to skrátka vcelku dobrá micelárna voda, ktorú sa oplatí vyskúšať, avšak nič extra výnimočné od nej nečakajte. Pleť skutočne odlíči dôkladne a rýchlejšie ako som zvyknutá napr. pri pleťových mliekach. Okrem vyššie spomínaných chybičiek jej nemôžem nič ďalšie vytknúť. Je bez parfumácie, takže nejakú príjemnú kvetinovú či ovocnú vôňu budete márne čakať, je to skrátka neutrálna vôňa. Balenie má 200ml, vydrží veľmi dlho, spotrebovať by ste ho však mali do 6 mesiacov od otvorenia, na čo vás upozorní aj piktogram na zadnej strane obalu. Vyrobené je to u našich českých susedov. Cenu na Slovensku vám už presne nepoviem, kupovala som ju fakt možno pred tým pol rokom a navyše v akcii, ale určite to nie je žiadna závratná cena, ktorá zruinuje váš mesačný rozpočet. Na českej stránke Dermacolu uvádzajú cenu 129Kč, takže fakt je to prijateľná cena aj keď si to prehodíte na eurá. 

Bola by som rada, ak by ste sa so mnou podelili o vašu skúsenosť s týmto výrobkom, ako naň reagovala vaša pleť a ako ste spokojné a či by ste si ho kúpili znova. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)