20. októbra 2015

Mininázory - Nivea telové mlieko do sprchy

O telovom mlieku do sprchy od Nivei ste iste už počuli. Možno ste aj zvažovali jeho kúpu, možno ste si neboli isté, no možno ste nakoniec podľahli a hodili ho do košíka. Osobne patrím k ľuďom, pre ktorých je natieranie sa telovým mliekom asi tak nudné, ako hodina matematiky či fyziky. Telových mliek mám celú zásobu, no použiť ich nemá kto. Prečo? Pretože som zvyknutá na internátny život, kedy nemôžem v kúpeľni trčať hodinu. Že sa mám natrieť na izbe? Som hanblivá a polonahá behať pred spolubývajúcimi, tak to naozaj nie je nič pre mňa. 





Keď som v televízii videla reklamu na telové mlieko do sprchy od Nivei, povedala som si, že je to vecička priamo pre mňa stvorená. Značka Nivea sľubovala hydratáciu pokožky, rýchle použitie a žiadne čakanie na vsiaknutie telového mlieka. Už už som chcela utekať do obchodu a kúpiť si ho, keď zrazu som v schránke objavila obálku od Nivei a v nej boli vzorky tejto (vtedy ešte) novinky. 

Vravím si, super, aspoň uvidím, ktorý z dvoch druhov mi viac bude pasovať a vyskúšam ich, či sú vážne také skvelé ako sa zdajú. Ale boli? 

Večer som vliezla do sprchového kútu a riadila som sa pokynmi, ktoré mi zaslala Nivea v sprievodnom liste. Tak som sa teda umyla mojim sprchovým gélom, trošku som zo seba striasla vodu, aby som nebola úplne mokrá, otvorila som vzorku telového mlieka do sprchy, do dlane som vyliala obsah balenia a rozotrela som ho po tele - ruky, nohy, bruško, chrbát kam som dočiahla. Minútku-dve som čakala, aby sa tie zázračné zložky telového mlieka mali šancu "dostať pod kožu" a potom opláchla. Spokojná a šťastná aké zábavné môže byť používanie telového mlieka, som vyšla zo sprchy von, zabalila sa do uteráka a županu a odcupitala do svojej izby. 


Keď som sa išla obliecť do pripraveného oblečenia, zarazil ma fakt, že moja pokožka je akoby mastná. Nič výrazné, ale predsa som si to všimla. Myslela som, že chvíľu počkám a ono to predsa vsiakne a tak teda čakám, čakám, čakám a NIČ! Nakoniec som na to kašľala, veď si aj tak predsa dávam domáce tepláky. Na druhý deň som použila druhú vzorku tohto produktu. Dala som si záležať, aby som telové mlieko v sprche poriadne zmyla a neostala som po ňom opäť mastná. A viete čo? Mastnota ostala aj po druhej aplikácii. Tak som si povedala, že fajn, no tak budem mať trocha mastné telo a čo?! Ale keď som sa zamerala na hlavnú úlohu tohto telového mlieka a síce hydratáciu, všimla som si, že ono vlastne ani tak dobre nehydratuje ako by som si predstavovala.  Podotýkam, že som skúšala obe varianty tohto výrobku a síce hydratačné telové mlieko do sprchy pre normálnu pokožku a tiež výživné telové mlieko do sprchy pre suchú pokožku. Keď už vymenovávam negatíva tohto produktu, nedá mi nespomenúť, že okrem mastnoty na celom tele som pociťovala aj akýsi neznámi pocit lepkavosti. Bolo to dosť divné a pri žiadnom inom telovom prípravku som sa s tým doposiaľ nestretla, no skrátka predstavte si, že ste mastné a lepkavé, proste fuj! 


Ach baby, kiež by to už bol koniec môjho nadávania na tento produkt. Bohužiaľ nie je. Po použití telového mlieka do sprchy od Nivei som sa ráno zobudila s úplne suchou pokožkou. Bola som síce po dovolenke, ale bolo to už niekoľko týždňov od môjho návratu na Slovensko. Už dávno sa mi spálená pokožka olúpala, keď zrazu po použití Nivei som si všimla na ruke niečo zvláštne, akoby bublinky. Na to sa mi začala celá ruka lúpať. Nikdy, nikdy, nikdy sa mi po opaľovaní nelúpali ruky, naozaj nikdy! Vždy sa mi lúpal chrbát, hlavne lopatky, no ruky nie. S niektorými z vás som sa už rozprávala o tomto probléme, doteraz som však neprišla na to, či to má priamy súvis s týmto telovým mliekom, alebo je to len náhoda, že sa toto lúpanie na rukách objavilo práve po použití telového mlieka do sprchy od Nivei. Podotýkam, že moja pleť nie je citlivá a doteraz som žiaden problém s akoukoľvek kozmetikou nemala. No a zrazu toto! Neviem si to vysvetliť, možno je to len blbá náhoda, ale možno ani nie..  V každom prípade to bolo hrozne nepríjemné. 

Aby som ale nebola len negatívna, prejdem k výhodám tohto produktu. Nivea telové mlieko do sprchy sa skutočne ľahko používa, šetrí čas a pre takých ľudí ako ja, ktorí sa o kúpeľňu delia s ďalšími 3 dievčatami by to mohol byť ideálny produkt. Musím povedať, že mlieko je dosť riedke, takže stačí ho použiť málo, navyše celkom pekne vonia. Tým by som ale bohužiaľ chválu tohto produktu ukončila. 

No a teraz si to porovnajte samé - 4 riadky chvály verzus X riadkov negatív. Výsledok? Stačili mi 4 vzorky tohto telového mlieka na to, aby som pochopila, že Nivea žiadny prevrat neurobila. Mlieko slabo hydratuje, pokožka ostáva mastná a lepkavá, navyše to moje šupanie.. Z tohto produktu som sklamaná, moje skúsenosti sú viac negatívne než pozitívne, hoci čítala som už aj kladné recenzie, no myslím, že tie 4 vzorky mi stačili na to, aby som si uvedomila, že "tudy cesta nevede". Bohužiaľ, pokiaľ ide o mňa, tak tento výrobok mi skrátka nesadol, hoci viem, že dosť ľudí ho chváli. Myslím, že ja sa radšej skamarátim s klasickými telovými mliekami, nech teda konečne spotrebujem tie moje zásoby.


Aký je váš názor na tento produkt? Máte ho vyskúšaný alebo sa naňho chystáte? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)