29. decembra 2013

Essence Multi Action False Lashes Mascara


Všetky chceme mať krásne, dlhé, husté riasy a pre väčšinu z nás jediný spôsob ako to dosiahnuť je fakt dobrá riasenka. V súčasnosti je na trhu toľko druhov riaseniek, že je problém vyznať sa v nich - predlžujúce, zhusťujúce, maskary pre efekt umelých rias, klasické čierne či bláznivé fialové. Dnes som si pre vás pripravila špirálu, ktorá sľubuje efekt umelých rias. Ako obstála v mojom teste? Čítajte viac v tomto článku!






Nalepené umelé riasy nie sú zrovna to, čomu by som fandila, no ak je tento efekt docielený šikovnou maskarou, rozhodne sa mu nebránim. Už tomu bude pár mesiacov čo som si zakúpila špirálu Essence Multi Action s prívlastkom False Lashes Mascara a dnes prišiel čas podeliť sa s vami o moju skúsenosť s týmto produktom.

Táto špirála sľubuje krásne dlhé, husté a objemné mihalnice, vraj po jej nanesení budete vyzerať ako bábika s umelými riasami. Pravdepodobne si teraz poviete, že dekoratívka od Essence predsa nie je tak kvalitná, aby mohla urobiť naozaj perfektný vzhľad pripomínajúci umelé riasy. A viete čo? Máte pravdu! Tentokrát som so skúšaným produktom naozaj nebola spokojná, ba čo viac, dovolím si tvrdiť, že ma sklamal na plnej čiare.

Po prvom otvorení špirály Multi Action False Lashes od Essence som sa tešila z hustého okrúhleho štetca, ktorý má klasický tvar a vyzeral naozaj sľubne. Sklamanie bohužiaľ prišlo po nanesení maskary na mihalnice. Jedna vrstva, druhá vrstva a moje vysnívané umelé riasy nikde! Špirála síce spočiatku riasy predĺžila, no objem im stále chýbal. To sa opakovalo pri každom použití a to aj pri vyskúšaní rôznych techník nanášania. Či už som sa s riasami hrala 5 alebo 15 minút, nie a nie docieliť sľúbený efekt umelých rias. V podstate to vlastne stále boli moje riasy, len o niečo čiernejšie a o trocha dlhšie. Inak nič.

Nie žeby som čakala, že táto maskara urobí dieru do sveta, no aspoň ako-také zväčšenie objemu a dĺžky by ma potešilo, keďže práve to táto maskara sľubuje. Bohužiaľ, nekonalo sa. Vrcholom všetkého bolo to, ako rýchlo táto maskara vyschla. Hoci je na maskare uvedené, že je potrebné spotrebovať ju do 6 mesiacov od otvorenia, milé dámy, takto dlho vám rozhodne nevydrží. Už zhruba po 3 mesiacoch používania som si všimla, že je omnoho suchšia a horšie sa s ňou pracuje.

Je jasné, že za také smiešne peniaze toho človek nemôže čakať veľa, ale toto bol a stále je pre mňa prepadák medzi maskarami. Proste veľmi nepredĺži, nezhustí, jediné čo dokáže je fakt rýchlo vyschnúť a spočiatku možno dodať vašim riasam trocha čierneho nádychu. Zázraky sa nekonali, zato sklamanie to bolo veľké. Osobne by som vám túto maskaru neodporučila.

Avšak keďže je kozmetika Essence medzi mladými dievčatami vcelku obľúbená, zaujímajú ma vaše názory a skúsenosti s týmto produktom. Prezraďte mi prosím, ktorú špirálu používate najradšej, ktorá je vašim tajným trikom pre dokonalé riasy? 


Hodnotenie produktu - 5 alebo čo to sakra je?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)