28. decembra 2013

Peeling od Mineral Beauty System

Keďže by som rada od nového roku blog poňala o čosi viac prírodne a ekologicky, mám tu dnes jeden fajnový kúsok aj pre priaznivcov prírodnej kozmetiky. V rámci spolupráce s e-shopom JVNatur.sk sa mi naskytla možnosť vyskúšať prírodný peelingový krém na tvár od známej značky Mineral Beauty System. Ako a či vôbec som s ním bola spokojná sa dozviete v mojej dnešnej recenzii. Čítajte ďalej! :)





Veľmi sa mi páči ako mladí ľudia opäť objavujú čaro alternatívneho spôsobu života a vracajú sa k zvyklostiam našich prababičiek. Obľúbené sú nielen vintage veci, ale aj pestovanie a vyrábanie si vlastných potravín, výroba domácej kozmetiky či iné spôsoby, ako pre seba urobiť čosi navyše. Nie každý z nás má však priestor na to, vyrábať si doma svoje vlastné kozmetické prípravky, no zároveň nechceme platiť za škodlivú chémiu z drogérie. Výborným riešením je prírodná a BIO kozmetika, ktorá je už niekoľko rokov dostupná aj u nás. Našťastie je sortiment takejto kozmetiky veľmi široký a vybrať si medzi jednotlivými produktami by nemal byť problém. Ak sa však bojíte investovať vyššiu sumu do neznámych produktov z internetu, pomôžu vám práve kozmetické recenzie. Dnes som si pre vás pripravila hodnotenie pleťového pílingu s minerálmi z Mŕtveho mora značky Mineral Beauty System.

Tento prírodný pleťový píling sa pýši výnimočným zložením, ktoré polichotí každému typu pleti. Obsahuje veľmi kvalitné a vyhľadávané minerály z Mŕtveho mora a vitamín E. Vďaka vysokej koncentrácií účinných látok spoľahlivo odstráni odumreté kožné bunky z pleti a tým podporuje obnovu pokožky. Zároveň pleti poskytne nevyhnutnú hydratáciu a krásne ju zjemní.


Dead Sea Facial Peeling - ako sa v originále tento výrobok nazýva, má oproti bežným peelingom z drogérie trocha odlišnú štruktúru, konzistenciu. Je o niečo viac krémový a neobsahuje malé drsné čiastočky, s ktorými sa bežne v peelingoch stretávame a ktorých úlohou je obrusovanie pokožky. Používa sa na vyčistenú pleť, na ktorú sa v malom množstve nanesie a nechá sa minútku-dve pôsobiť. Po uplynutí doby pôsobenia produkt z tváre krúživými pohybmi odstránime. Hoci ide o prírodný produkt, aj tu platí, že sa vyhýbame oblasti okolo očí. Pleťový píling s minerálmi z Mŕtveho mora má peknú slonovinovú farbu s perleťovým nádychoch a jemnú vôňu. Pre mňa je veľkým potešením, že na rozdiel od peelingov z drogérie po jeho použití nie je moja pleť podráždená a začervenaná.

Účinky, ktoré som po pravidelnom používaní zaznamenala sú najmä hladšia pokožka tváre, pleť je žiarivejšia a akoby viac vypnutá, vyhladená. Takisto spojenie pravidelného čistenia pleti a aplikovania tohto peelingu dvakrát týždenne mi prinieslo zdravšiu a lepšie vyzerajúcu pleť. Ak sa u mňa náhodou vyskytne nejaká tá menšia nedokonalosť v predmenštruačnom období, tak vďaka tomu, že moju pleť nezaťažujú odumreté bunky, môžu aj prípravky pre lokálne ošetrenie ľahšie preniknúť do pokožky a tým je aj liečba nedokonalostí účinnejšia a rýchlejšia.


Tento produkt je vyrobený v Izraeli, balenie má 50ml a spotrebovať by sa malo do 12 mesiacov od otvorenia. Cena sa pohybuje okolo 8€, čo sa možno na prvý pohľad môže zdať veľa, no jedno balenie vám vydrží skutočne dlho. Ja ho používam pravidelne 2-krát týždenne už zhruba po dobu dvoch mesiacov a ešte stále mi v balení ostáva približne polovica objemu výrobku.

Je pravda, že väčšina ľudí sa obáva prechodu na prírodnú kozmetiku práve z dôvodu vyšších finančných nákladov, no myslím, že pokiaľ je prechod z chemickej kozmetiky na čisto prírodnú kozmetiku postupný, žiadnu peňaženku to nezruinuje. Navyše sila prírody je nepopierateľná a preto si túto investíciu všimne aj vaše telo a to je práve to, o čo tu ide. Pokiaľ máte kamarátky, ktoré používajú prírodnú kozmetiku a majú v produktoch prehľad, určite vám rady poradia, ktoré produkty sú dobré a ktoré sú menej účinné. Ak ste však prvá vo vašom okolí, ktorá chce žiť zdravšie a byť krásna vďaka prírode, pokračujte v čítaní môjho blogu. Od nového roka plánujem aj ja používať viac prírodných produktov a samozrejme sa o moje skúsenosti s nimi rada podelím.


Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)