27. decembra 2013

Micelárna voda 3v1 od Lirene

Micelárne vody si našli svojich priaznivcov v podstate okamžite ako sa dostali na trh. O tom, čo sú micelárne vody som písala už v minulom článku, no pre rýchle zhrnutie spomeniem, že ide o obdobu pleťových vôd, ktoré však oproti klasickým pleťovým vodám obsahujú micely a ich veľkou výhodou je ľahšie, rýchlejšie a dôkladnejšie čistenie pleti. Dnes sa budem venovať micelárnej vode 3 v 1 od značky Lirene. Táto micelárna voda sa k nám dostala už pred niekoľkými mesiacmi a ja som rada, že si ma firma Lirene vybrala na testovanie. Za poskytnutie produktu zastúpeniu firmy Lirene veľmi pekne ďakujem.





Ako som už v úvode písala, táto micelárna voda má prívlastok 3v1. Splní totiž úlohu odlíčovača, tonika a samozrejme čistiacej pleťovej vody. Kto číta môj blog už nejaký ten piatok vie, že pred touto micelárnou vodou som používala micelárku od Dermacolu. Musím však povedať, že hoci som s Dermacolom bola vskutku spokojná, netušila som, že micelárka od Lirene bude v toľkých veciach odlišná. Našťastie išlo o veľmi milé prekvapenie, keď som zistila, že oproti Lirene ten Dermacol zas až takú dieru do sveta neurobil. Ale samozrejme, keď niečo človek skúša prvýkrát a nenájde nejaké výrazné negatíva, tak je ťažké uveriť, že niečo lepšie ešte môže byť. Ale predsalen je!

Aby som to vzala najskôr tak nejako po tej technickej stránke, Micellar Solution 3in1 od Lirene ukrýva vo svojej jednoduchej fľaštičke krásnych 200ml, ktoré by ste po otvorení mali spotrebovať do 9 mesiacov. Tento produkt je dermatologicky testovaný, vhodný pre všetky typy pleti, vrátane tej citlivej a používa sa pre čistenie a odličovanie pleti a tiež očí. Používať ho môžu dievčatá a ženy vo veku 20-60+.


Micelárna voda Lirene pleť čistí, zbavuje make-upu a tonizuje. Je veľmi jemná a moju pokožku nedráždi. Táto micelárka je príjemne parfumovaná, vôňa je jemná, nevtieravá a naozaj príjemná. Často si len tak otvorím fľaštičku a kochám sa vôňou tejto micelárnej vody.. Fakt krásna, vyskúšajte ;-)

Čo sa týka jej samotných schopností, odličuje naozaj dôkladne. Na celkové odlíčenie pleti mi hravo postačia 3-4 vatové tampóny, pokiaľ používate vodeodolnú špirálu či očnú linku, použijete tampónikov pravdepodobne o trochu viac. Hoci na balení nie je uvedené, že by bola táto micelárna voda určená aj pre vodeodolný make-up, v mojom teste obstála skvelo. Na fotografiách môžete vidieť porovnanie odličovania klasického make-upu a vodeodolného make-upu touto micelárnou vodou . Na prvej fotografii je hore klasická tekutá čierna očná linka, pod ňou som natiahla čiaru vodeodolnou tekutou čiernou očnou linkou. Postupne som po oboch linkách jemne prechádzala navlhčeným vatovým tampónom. Klasická očná linka bola úplne odlíčená už po dvoch jemných ťahoch, pri vodeoodlnej očnej linke som musela vatovým tampónom jemne prejsť 4-krát.






Keďže vodeodolný make-up používam len v lete, odlíčovanie s touto micelárnou vodou mám hotové takpovediac za minútku. Po celom dni krásne odlíči zvyšky make-upu, púdru i špirály a očných tieňov. Ráno ju taktiež používam pre vyčistenie a tonizovanie pleti. Ako som spomínala pri recenzovaní micelárky od Dermacolu, po jeho použití sa mi pleť začala pomerne skoro mastiť. U micelárnej vody od Lirene problém s mastením  pleti nepozorujem ani po niekoľkých hodinách. Tento fakt je pre mňa dosť podstatný, nakoľko nenávidím pocit mastnej tváre. Čo som zatiaľ nespomenula je to, že táto micelárna voda 3v1 obsahuje D-panthenol, med a glycerol, ktoré pokožku upokojujú, zjemňujú a dodávajú jej hydratáciu. A opäť sa nevyhnem porovnaniu s Dermacolkou, u ktorej som mala pocit, že moja pleť ostávala po odlíčení mokrá. V prípade micelárnej vody Lirene nepozorujem žiadne prebytky vody na tvári, dierka vo vrchnáku je primerane veľká a teda na vatový tampón pohodlne naberiem toľko vody, koľko potrebujem a tým dosiahnem pohodlnú prácu pri odlíčovaní.


Skrátka a jasne môžem povedať, že som objavila niečo lepšie ako som doteraz používala. S micelárnou vodou Lirene som veľmi spokojná, pleť dôkladne a rýchlo odlíči, má veľmi príjemnú vôňu a navyše po nej ostáva pleť hydratovaná a nemastí sa. Hoci na to nie je primárne určená (alebo to aspoň výrobca neuvádza na obale), poradí si aj s vodeodolným líčením bez zbytočného "drhnutia očí". Myslím si, že jej cena je prijateľná aj pre mladé dievčatá, pohybuje sa okolo 3-4€, pričom táto micelárna voda vám vystačí na niekoľko mesiacov. Ak viete, že vaše požiadavky na kozmetiku sú totožné alebo podobné ako tie moje, môžem vám tento produkt úprimne odporučiť. Ak váhate, skúste sa opýtať niektorej z kamošiek, či vám ju nepožičia na vyskúšanie. Za seba ale vravím: Choďte do toho! :-)
Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)