19. februára 2014

Essence 24-hodinový ochranný balzam na ruky

Vonku je počasie veľmi premenlivé, raz nás tešia slnečné lúče a druhý deň zasa nadávame na studený vietor. Moje ruky sú na chladné počasie veľmi citlivé, stačí menší mrázik a už mi koža popraská a objavujú sa krvavé cestičky. Potrebujem preto naozaj spoľahlivý krém na ruky, ktorý ich bude krásne hydratovať a chrániť. A ako veľa iných žien, aj ja nakupujem očami, na pekný obal ma proste dostanete! Rovnakým spôsobom som sa dostala aj k balzamu na ruky od Essence zo zimnej edície. Tento balzam na ruky sľubuje 24-hodinovú ochranu, intenzívne ošetrenie suchých a popraskaných rúk a žiadnu mastnotu. Vravím si "skvelé, to je krém presne pre mňa". Ako ho teda hodnotím po dlhodobom používaní?





V prvom rade musím povedať, že krémy na ruky od Essence sa predávajú v mnohých chutných kombináciách, ja som siahla po vôni malinovo-čokoládový cookie, ktorá na mňa pôsobila príjemne sladko. Balenie má objem 75ml, obsahuje obľúbené shea maslo a kokosový olej. Tie by mali ruky chrániť pred vysušením celých 24 hodín, pričom nezanechávajú pocit mastnoty. Moja skúsenosť je však bohužiaľ iná. 


Hoci krém po nanesení relatívne rýchlo vsiakne do pokožky, nemôžem sa zbaviť pocitu miernej mastnoty, ktorá mi na rukách dosť prekáža. Po použití tohto krému mám neustále nutkavý pocit, že si ich musím ísť umyť. V tom si uvedomím, že ich nemám mastné od práce, ale od krému. Bohužiaľ ani po niekoľko mesačnom používaní krému som si na tento pocit nedokázala zvyknúť. Pokiaľ ide o 24-hodinovú ochranu pred vysušením, ani túto vlastnosť balzamu na ruky nemôžem potvrdiť. Pri naozaj chladnom počasí som ruky musela krémovať niekoľkokrát denne, no i napriek tomu mi koža na rukách mierne popraskala. Samozrejme už to nebolo v takom rozsahu, ako keď krém nepoužívam, ale predsalen to nebola 100-percentná ochrana a za to u mňa krém stráca body. Konzistencia balzamu na ruky od Essence je hustá, ľahko sa rozotiera. Čo mi ale ohromne vadí je vôňa. V obchode sa mi zdala voľba raspberry chocolate cookie ako super nápad, z balenia mi vôňa pripadala jemná, no keď som krém naniesla na ruky, bolo to niečo nechutne sladké. Niečo ako zubná pasta pre deti krát sto, proste presladené čosi, z čoho vás pri chvíľke "fetovania rúk" rozbolí hlava. 


Po technickej stránke mi na kréme prekáža balenie, ktoré síce zaručuje hygienické používanie, no keď si myslíte, že krém ste už spotrebovali pretože z tuby už nič nevytlačíte, skúste tubu rozstrihnúť a čaká vás dávka krému ešte tak na 10 použití. Viem, že toto je častý problém u produktov balených v tubách, preto odporúčam tubu rozstrihnúť na dve časti - divili by ste sa koľko produktu tam ešte je! 


Suma sumárum pokiaľ by som mala v celku zhodnotiť tento balzám na ruky, môj názor naň je skôr negatívny a druhýkrát siahnem po inej značke. Osobne by som tento balzam od Essence neodporúčala pokiaľ je pokožka vašich rúk rovnako citlivá na chlad ako tá moja. Pokiaľ ale nehľadáte nič extra ošetrujúce a nevadí vám presladená vôňa, krém by vám aj vďaka svojej nízkej cene mohol vyhovovať.

Vyskúšali ste už balzamy na ruky značky Essence? Aká je vaša skúsenosť s nimi? 

Hodnotenie produktu - 4 alebo ooops, tak toto veľmi nevyšlo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)