18. februára 2014

Dnes mám rande so svojím mestom...

Milujem ten pocit, keď po dlhom dni v škole konečne prídem na internát, moje kroky smerujú do kúpeľne a ja sa teším na poriadne horúcu sprchu. Milujem rozmaznávať moju pokožku krásne voňavými sprchovými gélmi, ktoré jej dodajú pocit poriadnej hydratácie a zároveň ma dostanú do iného sveta. Presne taký je aj môj pocit z nového sprchového gélu značky Alverde. Certifikovaná prírodná kozmetika Alverde patrí podľa môjho názoru k najznámejším značkám prírodnej a vegánskej kozmetiky na našom trhu, ktoré sú vďaka svojej nízkej cene dostupné širokej verejnosti.






Sprchový gél Stadtgeflüster (Šepot mesta) je voňavou novinkou z aktuálnej limitovanej edície, ktorá vás za pár sekúnd prenesie z vašej kúpeľne do slnečného Talianska. Hoci v kalendári ešte stále odškrtávame dni mesiaca február, jemná vôňa pomarančového oleja a bergamonu priam zvádza k hriešnym myšlienkam na letnú dovolenku. Keď na telo nanesiem sprchovací gél Šepot mesta, v okamihu sa mi vybavia momenty z minuloročnej dovolenky - posedenie v talianskych kaviarničkách, chutné koláčiky a prechádzky po nádhernej pešej zóne. Keď cítim jeho citrusovú vôňu, predstavím si môjho obľúbeného talianskeho šéfkuchára ako pripravuje cestoviny na desiatky spôsobov. 


Sprchovací gél Šepot mesta od Alverde má príjemné zloženie s jemnými umývacími zložkami, obsahuje bio cukor, rastlinné glyceríny, bergamon a pomarančový olej. Pokožka po jeho použití ostáva nádherne hydratovaná, nesvrbí ma, neobjavujú sa šupinky a to ani keď po sprche zabudnem naniesť telové mlieko. Sprchový gél Šepot mesta hoci je neuveriteľne jemný, už pri malom množstve vás zahalí do bohatej peny, balenie preto vystačí na nespočetné množstvo umytí. Osobne ho rada používam aj namiesto peny do kúpeľa, čím docielim ešte intenzívnejšiu vôňu mojej pokožky. 


Ako je známe, značka Alverde sa zaoberá výrobou certifikovanej prírodnej kozmetiky, ktorá je vhodná ako pre vegetariánov, tak i pre vegánov o čom svedčí aj logo na zadnej strane obalu. Neobsahuje zložky na báze ropy, neobsahuje umelé farbivá, vône a konzervačné látky. Je dermatologicky testovaný. Bez výčitiek si teda každá z vás môže dopriať niekoľko voňavých chvíľ v teplej sprche a prebudiť tak v sebe skvelú náladu hneď ráno. Tento sprcháč ma nakopne aj keď vyzerám že meliem z posledných síl. Jeho vôňa je krásne energická, slnečná a veselá. Na tele zanecháva veľmi jemnú voňavú stopu, ktorú si môj partner naozaj pochvaľuje. 


Pokiaľ hľadáte citrusovú vôňu, ktorá nebude pôsobiť umelo, ale práve naopak, ktorá vám pripomenie ten najchutnejší citrónový cheesecake aký ste kedy jedli, rozhodne siahnite po tejto novinke. Nájdete ju v predajniach DM drogérie v regáli s prírodnou kozmetikou Alverde. Pozor, ide o limitovanú edíciu! Poponáhľajte sa a uchmatnite si svojho nového miláčika do sprchy :-)


Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)