17. marca 2014

So Fine Skin Matching - make-up, ktorý sa vám prispôsobí

Večným problémom slovenských a českých dievčat je výber odtieňa make-upu. Na túto tému sa už dlhé roky vedú diskusie kto je na vine - firmy, ktoré make-up vyrábajú, drogérie, ktoré ho objednávajú, alebo zákazníčky, ktoré kupujú tmavé odtiene? Všetci vieme, že v zahraničí sa predáva omnoho viac odtieňov make-upov než u nás, prečo sa teda nedostanú aj k nám, veď firmy ich v ponuke majú, tak kde je problém? Ja by som povedala, že je to začarovaný kruh. Dnes tu ale nie sme od toho, aby súdili do akej miery je kto zodpovedný za to, že je u nás ťažké zohnať vyhovujúci make-up.

Ja sama už dlhé roky hľadám svojho vyvoleného kúzelníka, ktorý zo mňa na počkanie urobí Miss World.. Zatiaľ mám len niekoľko adeptov, ale stopercentne istá si nie som doteraz žiadnym. Avšak ako som sľúbila, mám tu pre vás recenziu na make-up, ktorý podľa mňa za vyskúšanie stojí práve vďaka svojej zázračnej schopnosti prispôsobiť sa tónu vašej pleti. 





Funkcia Shade Adjusting Technology je tým čarovným slovným spojením, o ktorom to dnes celé bude. Týmto prívlastkom sa pýši make-up pre mladú pleť So Fine Skin Matching od Miss Sporty, ktorý som vďaka spolupráci mohla otestovať aj ja. Ako prvé zmienim to, že sa u nás make-up predáva v 3 odtieňoch - Soft nude, Neutral beige, Light. Neľakajte sa vzorkovníka, farby som vzala z oficiálnej stránky, ale ako väčšina vyobrazení odtieňov na internete, aj tieto sú dosť nepresné. Ako som spomínala, testujem odtieň 020 soft nude a na ďalších fotkách uvidíte, že farba na vzorkovníku naozaj neodpovedá reálnej farbe. 


Na úvod pripomeniem, že tento produkt ako aj celá značka Miss Sporty je zameraný na mladú pleť, teda -násť ročné dievčatá, ktoré s líčením začínajú, nemôžu do kozmetiky veľa investovať, ale zároveň hľadajú niečo, čo funguje. Hoci mne samotnej už dávno nie je -násť, mnoho z výrobkov Miss Sporty mi vyhovuje. Iste viete, že aj moja najobľúbenejšia maskara je práve od tejto značky. Ale späť k make-upu. Ako som spomínala vyššie, tento make-up má schopnosť perfektne sa prispôsobiť tónu vašej pleti vďaka Shade adjusting technológii. 

Po nanesení by mal pleť zanechať sviežu a krásnu. Už pri počutí slovného spojenia "prispôsobivý make-up" som očakávala, že krytie nedokonalostí nebude jeho hlavnou úlohou a mala som pravdu. Make-up poskytuje len ľahké krytie, takže by som ho neodporúčala pleti, ktorú trápia nedokonalosti vo väčšej miere. Skôr je určený naozaj pre tú mladučkú nevinnú pleť, ktorá síce sem-tam trpí na nejakú tú vyrážku, ale je to v štádiu, kedy to hravo zvládne aj make-up s jemným krytím. Make-up So Fine Skin Matching je skôr len akýmsi nástrojom pre vytvorenie prirodzeného efektu, kedy vlastne ani nechcete aby vaše okolie vedelo, že nejaký ten make-up na sebe vôbec máte. Tento produkt pleť veľmi pekne rozjasní, vyzerá zdravšie, vdýchne pleti nový život a to sa mi na ňom páči. Zároveň ma teší jeho zloženie - rovnako ako ostatné make-upy od Miss Sporty obsahuje vitamíny A, C a E, ktoré pokožku vyživujú a taktiež by ju mali chrániť pred vonkajším prostredím a jeho škodlivými vplyvmi. Navyše obsahuje hydratačné zložky, ktoré sú pre pleť dôležité. 


Takže teraz už vieme, čo by mal tento malý zázrak robiť, ako som však ale s jeho vlastnosťami bola spokojná ja? Priznám sa, že spočiatku som neverila, že by sa tak lacný make-up mohol mojej pleti naozaj farebne prispôsobiť. Je síce pravda, že až taký problém s výberom odtieňa make-upu nemám, pretože práve make-upy od Miss Sporty mi svojimi farbami vcelku vyhovujú, avšak nikdy sa úplne presne do poslednej bodky netrafia a predsalen je vidieť, že pleť je nalíčená. Tak som teda bola poriadne zvedavá, či sa tento nový chlapík dokáže pleti skutočne prispôsobiť tak, ako to sľubuje. Má zmysel to vôbec slovne opisovať? Veď samé posúďte podľa fotiek... 

Všimnite si tiež, že reálny odtieň naozaj nie je totožný so vzorkovníkom z internetu, takže sa ho naozaj nezľaknite a radšej skočte pozrieť na odtiene do obchodu.  




Vidíte ho na tej ruke? Keby som ho nezakrúžkovala, tak asi by mnohé z vás povedali, že tam žiaden make-up nemám, ale on tam predsalen je! Tomu hovorím zázrak! Technológia prispôsobovania sa odtieňu vašej pleti je zvládnutá na jedničku. Čo ale jeho ďalšie vlastnosti? :-) 

Pleť po jeho nanesení vyzerá naozaj prirodzene a zdravo, má taký ten žiadaný svieži nádych. Vďaka nízkemu krytiu nepôsobí na pleti ťažko, práve naopak, je veľmi nenápadný. Ako som už spomínala, v prípade, že trpíte väčším počtom nedokonalostí, nebude pre vás tento make-up úplne tou najvhodnejšou voľbou, alebo k nemu budete musieť použiť korektor, čo sa mne osobne veľmi často nechce a tak siaham po make-upe s vyššou krycou schopnosťou a tento si odkladám na dni, kedy ma moja pleť nehnevá. Je však podľa mňa úplne skvelý pre mladú pleť, ktorá netrpí na akné a vlastne to krytie do veľkej miery ani nepotrebuje. Make-up So Fine Skin Matching ocenia dievčatá, ktoré chcú s líčením ešte len začať, ale hľadajú niečo nenápadné a prirodzené. Prvé líčenie môže byť často dôvodom konfliktov medzi rodičmi a dcérami a tak si myslím, že toto je vhodné riešenie pre obe strany. Zároveň bude tento make-up pre mladé kočky atraktívny práve pre svoju nízku cenu - za 30ml balenie zaplatíte len 3,49€


V čom ale mne make-up od Miss Sporty nesadol? Popravde v bežné dni, kedy je moja pleť krotká ako baránok je pre mňa fakt obľúbeným pomocníkom - trocha make-upu, trocha púdru, maskara, lesk na pery a môžem vyraziť do školy. Problém ale nastáva keď sa objavia nedokonalosti. Tie liečim pomocou S.O.S korektoru od Garnier, ktorý vyrážku a pleť v jej blízkosti vysuší a práve tu nastáva problém. Keď si ráno vyčistím pleť a odstránim zvyšky gélového korektoru Garnier, pleť v oblasti vyrážok je logicky suchšia a pri nanesení make-upu S-F-S-M sa mi tieto suché miesta na tvári dosť zvýraznia. To určite nie je efekt dokonalej pleti, že nie? Takže pokiaľ je moja pleť pekná a čistá, je tento make-up pre mňa prvou voľbou, avšak v prípade že máte na tvári suchšie miesta, nemusel by vám až tak dobre sadnúť, práve kvôli svojej tendencii na tieto miesta upozorniť. Jemné suché šupinky na tvári totiž dokážu efekt dokonalej pleti naozaj pokaziť. :-( 

Čo sa na slovenských stránkach Miss Sporty nepíše je, že make-up má na pleti vydržať až 8 hodín. S týmto bohužiaľ takisto nemôžem úplne súhlasiť. Tento make-up na pleti takých 5-6 hodín dá, avšak po niekoľkých hodinách pozorujem, že sa moja pleť opäť začína lesknúť a musím ju znova prepudrovať a to je pre mňa trochu otrava (škoda, že pri väčšine make-upov nevyhnutnosť). Hold som človek, ktorý sa chce ráno urobiť krásnou a minimálne do príchodu zo školy nechcem (a ani nemám čas) kontrolovať či je všetko tak ako má byť. Ďalšou vecou, ktorú tento make-up určite nezvládne je veľa potu, takže v prípade, že sa líčite do fitka alebo vás v škole čaká telesná výchova, tento make-up radšej nahraďte iným, z pleti totiž pri potení celkom rýchlo zlezie. Alebo ak ste mladé a nemáte doma viacero make-upov, siahnite kľudne po tomto, ale určite si ho so sebou vezmite aj do kozmetickej taštičky, oprava líčenia bude bohužiaľ nutná

Aby som to teda nejako zhrnula - make-up môžem s kľudným svedomím odporučiť pleti, ktorá nepotrebuje výrazné krytie a stačí jej teda aj nízka krycia schopnosť. Jeho hlavnou výhodou a vlastne aj celou podstatou tohto produktu je schopnosť prispôsobiť sa tónu vašej pleti. Atraktívny je tiež vďaka svojej nízkej cene a dostupnosti - 3,49€, kúpite v DM aj 101-tke, prípadne inde, kde je umiestnený stojan Miss Sporty. Mínusové body dávam za výdrž, sľúbených 8 hodín na pleti nezvládne ani omylom a pre mňa je nevýhodou aj zvýrazňovanie suchých miest na pleti v okolí vyrážok v procese liečenia. Svoje nedokonalosti chcem zakryť, nie ich zvýrazniť. Na pleť bez nedokonalostí je však výborný a hlavne teraz v zime a na jar ho viem oceniť, keďže ešte tak silno nepália slnečné lúče a nepotí sa mi čelo, takže ak nemakám na body worku, prežije so mnou deň v škole v celkom slušnom stave.


Hodnotenie produktu - 2 alebo produkt, ktorý stojí za vyskúšanie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)