8. apríla 2014

Himalaya Herbals antiseptický krém

Ahojte dámy! 

Po menšej absencii na blogu kvôli chorobe sa vám opäť hlásim s novým príspevkom. Dnes vám chcem predstaviť antiseptický krém značky Himalaya. Nie som si celkom istá, či túto značku pozná každá z vás, takže na úvod poďme trošku podebatiť práve o značke prírodnej kozmetiky Himalaya Herbals. 






Spoločnosť Himalaya Herbal Healthcare založil v roku 1930 pán M. Manali, aby priniesol vďaka Ayurveda medicíne liečebné postupy a lieky širšej verejnosti. Ajurveda je považovaná za matku medicíny, nakoľko z nej vychádza čínska a kórejska medicína a tiež homeopatia. Značka Himalaya je už od svojho vzniku zameraná na výrobu a vývoj bezpečných, prírodných a inovatívnych prostriedkov pre zdravší život. Produkty tejto firmy podporuje viac ako 200 000 lekárov po celom svete. Byliny, ktoré Himalaya používa na výrobu svojich produktov pestuje spoločnosť na viac ako 3 kilometroch štvorcových čistej a ekologickej poľnohospodárskej pôdy. Prísady sú pestované za použitia obnoviteľných zdrojov bez chemických hnojív a pesticídov. Vďaka týmto špeciálnym postupom vyrába Himalaya z bylín prírodné, efektívne a bezpečné produkty bez vedľajších účinkov. 

Antiseptický krém značky Himalaya Herbals je prírodný viacúčelový ochranný krém na drobné poranenia ako sú popáleniny či odreniny a tiež kožné a plesňové infekcie. Krém obsahuje aloe vera, ktoré má silné baktericídne a anti-plesňové vlastnosti, ďalej obsahuje špeciálne spracovaný zinok yashad bhasma, ktorý urýchľuje liečebný proces. Antiseptické účinky tohto krému podporujú aj výťažky z Moreny a drnku čínskeho, ktoré pôsobia proti vredom a infekciám kože. Mandle v kréme majú astrigentné účinky. Olejové extrakty five-leaved chaste tree poskytujú protizápalové účinky a predchádzajú infekciám. Zhrnuté a podčiarknuté - tento antiseptický krém má na pokožku antiseptické, protizápalové, astringentné a chladiace účinky. Krém je kombináciou najmodernejších postupov v kombinácii s tradičnými ajurvédskymi bylinkami. Pomáha pri rezných poraneniach, ranách, popáleninách, bolestiach, vyrážkach, škrabancoch, zápaloch a infekciách.

A ako som s krémom spokojná ja? Antiseptický ochranný krém od Himalaye som si kúpila v Hypernove asi za 2€, krémik má 20g a mal by sa používať lokálne, teda v malom množstve na postihnuté miesto dvakrát denne. Veľmi ma teší, že tento výrobok nie je testovaný na zvieratách, čo vo mne zvyšuje dôveru voči značke Himalaya Herbals. Krém mám už úplne spotrebovaný, používala som ho pri problémoch s akné a to buď lokálne, ako odporúča výrobca, alebo ak sa vyrážky vyskytli vo väčšom množstve, naniesla som krém na celú tvár. Po pár dňoch sa vyrážky pekne zahojili a pleť ostala bez jazvičiek. Musím však povedať, že krém treba nanášať naozaj v malom množstve a poriadne rozotrieť. Vtedy sa do pleti rýchlo vstrebe bez mastných stôp. Keď som krému naniesla viac, moja pleť bola po chvíli mastná a to mi už príjemné nebolo, takže s množstvom to nepreháňajte. Inak má krém hustú konzistenciu, je sivo-hnedej farby a príjemne zdravo vonia.. Jeho cena je ako píšem vyššie naozaj nízka a s účinkami som spokojná. Vzhľadom k zloženiu a účinkom by som zaradila tento krém medzi moje TOP objavy. Je to produkt, po ktorom určite siahnem aj nabudúce.  Môžem vám ho bez obáv odporúčať. :-)

Aké sú vaše skúsenosti s týmto výrobkom? Používate aj iné výrobky značky Himalaya Herbals?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)