14. augusta 2014

Hebké nohy od stehien po päty s Baleou a Alverde

Prajem vám príjemný štvrtkový večer, dámy! 

V rámci beauty týždňa s DM drogériou som vám už stihla odporučiť niekoľko produktov značiek Balea, Alverde a S-he stylezone pre starostlivosť o telo, vlasy, líčenie a pleť a dnes si vezmem na mušku nohy! Práve leto je ten čas, kedy nohy vystavujeme na obdiv viac než inokedy a preto by mali byť vždy v tip-top stave. Mne k tomu túto sezónu pomáha gél na holenie od Balei a pekné chodidlá mám vďaka kozmetike Alverde. 





Hovorí sa, že ženy si v zime nohy neholia, takže toho zimného kožuchu sa milé dámy, treba nemilosrdne zbaviť! Ja osobne si ale nedokážem predstaviť aké to je celú zimu nevidieť žiletku a tak je moja spotreba  žiletiek a gélov na holenie asi trochu vyššia. Našťastie pre mňa som našla suprový holiaci gél za pár korún, ktorý mi krásne nahradí všetky tie predražené značky, ktoré na mňa kričia z každého časopisu a televíznej reklamy. Nedávno som totiž v DM drogérii objavila Balea čučoriedkový gél na holenie Blueberry Love v prekrásnom fialovom obale. 


Gél na holenie Balea Blueberry Love je určený všetkým ženám, aj tým s citlivou pokožkou. Má ošetrujúce a hydratujúce zloženie a obsahuje extrakty z čučoriedok. Hoci je oproti drahším gélom na holenie o niečo redší, po napenení pekne drží na nohe a nesteká. Na holenie momentálne používam jednorazove žiletky Balea a aj napriek tomu, že pri 99% jednorazoviek sa porežem a moje nohy ostanú nepekne bodkaté, pri použití tohto holiaceho gélu s tým problém nemám. Po oholení ešte nohy nakrémujem telovým mliekom Ziaja kozie mlieko, o ktorom vám napíšem nabudúce.



V starostlivosti o chodidlá taktiež netreba zaostávať a okrem pravidelného používania pemzy odporúčam siahnuť aj po krémoch na chodidlá. Mne osobne robí veľký problém suchšia a tvrdšia koža v oblasti päty a preto je pre mňa krém na chodidlá nevyhnutnosťou. Stačí, že ho pár dní vynechám a na nosenie sandálov môžem zabudnúť. Už od minulého leta mi po každej sprche robí spoločnosť Alverde Fusbutter alebo po našom - Alverde maslo na chodidlá. To moje obsahuje píniu a shorea maslo a je určené pre veľmi suchú pokožku. Výbornú správu mám aj pre veganov a diabetikov, ktorí si môžu tento produkt bez výčitiek hodiť do košíka! 


Popri výťažkoch z pínie a shorea masla obsahuje toto maslo na suché chodidlá tiež niekoľko ďalších olejov. Masielko v malom množstve nanesiem na chodidlá a rozotieram do stratena. Chvíľu to trvá, kým produkt vsiakne, no výsledok stojí za to. Alverde píniové maslo na nohy má veľmi hustú konzistenciu a je parfumované prírodnými éterickými olejmi. Je to veľmi príjemná vôňa, trochu výraznejšia. Vďaka hustej konzistencii stačí použiť malé množstvo a produkt vydrží veľmi dlho. Objem balenia je 50 ml.


Tak čo dámy, holíte si nohy po celý rok, alebo na to v zime kašlete? Používate produkty na holenie od Balei, alebo si potrpíte na drahšie značky? A ktorý je váš obľúbený výrobok pre krásne chodidlá? Dajte mi vedieť, možno práve vďaka vám objavím ďalšie skvelé produkty. Majte sa krásne a príďte zas! :-)



Hodnotenie produktov - 1 alebo must-have produkty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)