13. augusta 2014

Kompletné líčenie s produktmi Dm drogerie markt

Musím sa priznať, že pred samotným písaním tohoto článku som nemala ani potuchy o tom, koľko dekoratívnej kozmetiky Alverde vôbec vlastním. Až po otvorení kozmetického kufríku mi došlo, že len samotné fotenie a upravovanie fotiek bude dnes niekoľkohodinová práca. Našťastie som to zvládla a môžem sa pustiť do písania recenzií. Na svoje si prídu najmä milovníčky prírodnej kozmetiky, ktoré poteším množstvom prírodných produktov. A kedže tento týždeň je Beauty týždňom s DM drogériou, nebude chýbať ani značka She stylezone. Tak sa do toho pusťme.




Ako prvý tu mám svetlý make-up od Alverde s názvom Natural light make-up v odtieni 20 Golden Amber. Už na prvý pohľad vidíte, že je to naozaj svetlulinká záležitosť, ktorá sadne aj tým najsvetlejším typom. Prírodný make-up obsahuje výťažky z papáje a agáve pochádzajúcich z kontrolovaného ekologického pestovania, ktoré pleť jemne hydratujú. Ľahká textúra make-upu posilnená o aloe vera a bambucké maslo sa postará o žiarivý a prirodzene krásny vzhľad pleti. Alverde natural light make-up je tak krásne jemný, že na pleti nerobí efekt masky. Na druhú stranu je však jeho krycia schopnosť pomerne nízka a preto by som ho neodporúčala dievčatám a ženám s väčšími nedokonalosťami. Naozaj si ho môžu dovoliť len majiteľky kvalitnej a takmer bezchybnej pleti, čož ja bohužiaľ nie som. Make-up má výraznú vôňu, ktorá mne dosť prekáža, nakoľko ju cítim nielen pri aplikovaní make-upu, ale aj následne z tváre počas dňa. Výdrž make-upu na tvári je zhruba tých 6 hodín, potom z tváre začne zliezať. Make-up je krásne tekutý a ľahko sa rozotiera. Ako som spomínala, je naozaj svetlunký, takže tým z vás, ktoré máte problém nájsť svetlý odtieň a nemáte nejaké výrazné problémy s pleťou, by pravdepodobne mohli tomuto make-upu prísť na chuť.


Objem balenia je 30ml a make-up je s pumpičkou. Jeho zloženie je priam nadupané samými zdravými látkami, nájdete v ňom predovšetkým prírodné oleje.

Zloženie: aqua, glycine soja oil, alcohol, glycerin, carthamus tinctorius oil, myristyl myristate, simmondsia chinensis oil, glyceryl stearate citrate, cetyl alcohol, glucose glutamate, sodium PCA, xanthan gum, tricaprylin, aloe barbadensis gel, carica papaya extract, butyrospermum parkii butter, agave americana extract, hydrogenated palm glyceridees, dehydroxanthan gum, algin, microcrystalline cellulose, hydrogenated lecithin, lysolecithin, lecithin, brassica campestris sterols, tocopherol, helianthus annuus seed oil, ascorbyl palmitate, parfum. citronellol, geraniol, citral, limonene, linalool. 


K make-upu akosi prirodzene patrí v mojom prípade aj korektor. Od značky Alverde som si zadovážila tento sypký minerálny korektor, ktorý by mal zamaskovať unavenú pleť. Je béžovej farby a vcelku dobre kryje. Kedže je v sypkej forme, nanášam ho malým štetcom. Nie vždy mám čas do detailov zapracovať produkt do pleti a preto po ňom siaham pomenej. Tento korektor ste už mohli vidieť aj v mojom fotonávode Urob si sám (Do it yourself), v ktorom som vás učila ako si vyrobiť domáci bronzer. Korektor je dobre pigmentovaný a na rozdiel od jeho predošlého kolegu má neutrálnu vôňu. Balenie je maličké, vďaka čomu sa s ním dobre cestuje. Krycia schopnosť stredná. Ak mám byť úprimná, moja pleť vlastne nepôsobí nejakým extra unaveným dojmom, takže korektor používam skôr na zamaskovanie drobných nedostatkov. Tento produkt práve kvôli jeho sypkej forme  nepatrí tak celkom k mojim favoritom, no rozhodne je použiteľný. Zvážte teda plusy a mínusy podľa vlastných preferencií.

Po nalíčení pleti make-up zafixujem púdrom. Používam niekoľko rôznych značiek, ktoré striedam podľa aktuálneho tónu mojej pleti. Pre rozžiarenie tváre siaham po minerálnom rozjasňovači od Alverde. Opäť ide o sypký produkt v rovnakom balení ako to bolo u predchádzajúceho kolegu. Rozjasňovač som si zadovážila v odtieni Golden lights. Obsahuje primerané množstvo malých trblietok, ktoré ma strašne bavia. Nanášam ho štetcom na lícenku alebo len tak prstom. Dá sa krásne vrstviť, takže aj intenzitu rozjasnenia tváre môžete regulovať podľa vlastných predstáv.

Tretím sypkým kamarátom z prírody sú očné tiene. Mám ich v bláznivom modrom odtieni a priznám sa, že často na ne nemám odvahu. Niekoľkokrát som ich už však skúšala a tá farba je skrátka úžasná. Nikdy by som si nemyslela, že prírodné očné tiene môžu byť tak silne pigmentované. Ale sú! Bohužiaľ vám nemôžem povedať, či aj ostatné sypké minerálne očné tiene od Alverde sú takto výrazné, pretože mám len tento jeden odtieň. Tak či onak na oku veľmi dobre držia aj bez podkladovej bázy. V plnej intenzite so mnou zdolali také 3-4 hodiny, potom ich bolo potrebné opraviť. Výdrž je však podľa môjho názoru vec individuálna a závisí od toho ako veľmi sa vám mastí očné viečko.

Hodnotenie produktu - 2 alebo fajn produkt, ktorý stojí za vyskúšanie



Pri fotení jednotlivých minerálnych produktov som mala problém zachytiť ich a preto som musela naniesť na ruku viacero vrstiev, takže berte fotografiu s rezervou. Očný tieň je nanesený v 3-vrstvách, no s highlighterom a korektorom som sa musela vyhrať viac, inak by ste nemali šancu ich vidieť (na lepší fotoaparát sa už šetria peniaze). 


Pri očných tieňoch ešte chvíľu ostaneme. Teraz vám však predstavím svetlučkého romantika s názvom Rosy Touch. Je to mono očný tieň, takisto značky Alverde. Používam ho takmer neustále a hoci trochu práši, vôbec z neho neubúda. Tieň na pohľad pôsobí jemne ružovým nádychom, no na oku má skôr farbu slonoviny. Jeho výdrž je o niečo slabšia než u jeho modrého kamaráta a práve preto ho radím k priemerným produktom. Obal je úplne jednoduchý, myslím že bielym plastom a zeleným logom Alverde značka nič nepokazila.


Keď niekam cestujem a nemám chuť so sebou ťahať desiatky produktov, rada siaham po všemožných paletkách. Aj preto som si zadovážila paletku očných tieňov. Zelená farba vám napovie, že ešte stále sme pri značke Alverde, takže sa držíme vo svete prírodnej kozmetiky. Túto paletku som si vybrala kvôli jej praktickosti - je pomerne malá, skrýva v sebe zrkadlo a malý penový aplikátor. Quattro paletka očných tieňov obsahuje jemný svetlomodrý tieň, slonovinový tieň, krásny bronzový a výborne pigmentovaný čierny očný tieň. Penový aplikátor má na jednom konci širšiu penovú časť a na druhom konci užšiu penovú časť, ktorá sa dá v núdzových prípadoch použiť na vytvorenie očnej linky čiernym tieňom. V šikovnom zrkadielku  ukrytom vo vrchnáku môžete kedykoľvek skontrolovať svoje líčenie. Samotné očné tiene sú vynikajúco pigmentované. Farby sú podľa môjho názoru nádherné, vlastne sú to farby, ktoré využívam takmer nepretržite. Majú krásny shimmer a na oku pôsobia okuzľujúco. Hoci očný tieň v pravom hornom rohu paletky na fotografii má skôr modrý nádych, v skutočnosti je to úžasná čierna. Mám pocit, že žiaden z mojich čiernych tieňov nie je takto dobre pigmentovaný. Všimnite si na fotografii nižšie, aký zaujímavý efekt urobila svetlomodrá farba. Hoci v paletke tieň vyzerá byť čisto modrý, na ruke má svetlo tyrkysový nádych. Celá paleta quattro očných tieňov má 7,2 gramu a spotrebovať ju treba do 12 mesiacov od otvorenia.

Druhou quattro paletkou, ktorú vám chcem dnes ukázať je paletka štyroch očných tieňov od S-he Stylezone, čo je takisto dcérska značka DM drogérie. Túto paletku som dostala na testovanie od zastúpenia DM drogerie markt, za čo mnohokrát ďakujem. 


Paleta obsahuje 4 očné tiene zoradené od najsvetlejšej  svetlobéžovej farby cez hnedú až po čiernu. Podľa fotiek môžete usúdiť, že táto čierna už nie je tak výrazná ako čierny očný tieň z predošlej paletky. Tiene obsahujú trblietky, no na oku nerobia až tak lesklý efekt, vďaka čomu sú výborné aj na denné líčenie. Výdrž opäť zhruba tých 4-5 hodín, potom je nutná korekcia líčenia. Ja osobne bázu pod očné tiene nepoužívam každý deň a pri týchto tieňoch som ju ani neskúšala, takže je možné, že báza pod očné tiene ich výdrž predĺži a takisto zvýrazní ich farbu. Narozdiel od Alverde palety očných tieňov je u tohto produktu až trojnásobne dlhšia trvanlivosť a teda stačí ak ju spotrebujete do 36 mesiacov od otvorenia. Veľmi ma baví nové balenie týchto očných tieňov, ktoré je jednoduché a elegantné. Za mňa vydarená vecička hlavne pre mladé baby, ktoré hľadajú kvalitu za malý peniaz.

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt



Ešte sa na malú chvíľku vrátime k líčkam. Nie vždy mám náladu na ružové líčka, no ak už, tak nech sú ozaj ružové. Alverde má v ponuke farbu na líčka vo viacerých formách - môžete si vybrať tekutú, krémovú, sypkú, kompaktnú alebo vo forme tyčinky. Je vidieť, že značka sa snaží každému vyjsť v ústrety a to naozaj oceňujem. Pri mojich potulkách po drogérii som si kúpila krémovú lícenku v odtieni 05 Apricot, ktorá mala krásny špirálový vzor z dvoch farieb. Nanášam ju prstami a tak sa mi farby už zliali dokopy. Konečný efekt má nádherný korálovo-marhuľový nádych. Lícenka je dosť jemná, čo považujem za menší nedostatok, keďže ju tým pádom musím nanášať vo viacerých vrstvách. Tvár ale krásne oživí a dodá jej sviežosť.

Hodnotenie produktu - 2 alebo produkt, ktorý stojí za vyskúšanie


Druhou lícenkou značky Alverde je sypká minerálna lícenka v odtieni 20 Nordic Berry. Je to výrazná červeno-ružová farba, s ktorou treba zaobchádzať opatrne. Inak by sa vám mohlo prihodiť, že budete vyzerať ako Marfuša z Mrázika. Dobre sa nanáša hustým štetcom. Neobsahuje syntetické konzervanty a je dermatologicky testovaná na znášanlivosť s pokožkou.

Hodnotenie produktu - 2 alebo produkt, ktorý stojí za vyskúšanie




Predposlednou vecičkou v dnešnej recenzii sú produkty na líčenie pier. Mám tu jeden rúž, ktorý ako iste viete, som si na prvý pohľad zamilovala. Ten doplním o tri lesky na pery. Všetky produkty na pery sú značky Alverde, takže prírodné mňamky si môžete bez obáv dať na pery. Tak teda rúž - podarilo sa mi naň naraziť náhodou a patrí do limitovanej edície Waldgezwitscher, ktorá sa pýšila nádhernými obalmi so zvieratkami v lese. No povedzte, kto by odolal šantiacim líškam , vtáčikom a veveričkám na obale? Ja rozhodne nie! Keďže z rúžov uprednostňujem predovšetkým červené odtiene, aj v tomto prípade bola moja voľba jasná. Rúž som hneď a internáte vyskúšala a tomu dokonalému odtieňu som okamžite podľahla. Keďže ide o limitovanú edíciu, druhý deň som skrátka musela utekať znova do DM-ky a kúpiť si ešte jeden rovnaký do zásoby. Je skrátka dokonalý! 
K leskom na pery od Alverde som sa dostala viacmenej náhodou a prvý bol samozrejme rozkošný lesk v sovičkovom obale. Áno, milujem sovičky! Je to malý lesk v kartónovej krabičke s priloženým mini-štetčekom na aplikáciu. Celé je to proste rozkošné. Farba v krabičke vyzerá sýto, no bohužiaľ po nanesení na pery ju takmer nevidno. Aj preto tento lesk používam veľmi zriedkavo. 
Naproti tomu výrazný odtieň má červený lesk z kolekcie Color & Care lipgloss. Na perách pôsobí neuveriteľne sexy a rada ho používam práve teraz v lete, kedy chcem, aby boli moje pery hriešne šťavnaté. Teší ma, že lesk nelepí a je pomere výrazný, no napriek tomu nepôsobí vulgárne. Má v sebe malé trblietky, čo ho robí ešte zaujímavejším. Vďaka úzkemu aplikátoru ho môžem na pery veľmi rýchlo a presne naniesť aj za pochodu. Skrátka bomba! Na základe pozitívnej skúsenosti s červeným leskom na pery v odtieni 20 Rich Red som si neskôr zakúpila aj nahý odtieň č. 10 Nude Toffee. Hoci vo fľaštičke skutočne vyzerá ako chutný karamel, na perách je to jemnučký ružový nenápadný romantik. Už mi chýbajú len kučeravé blond vlasy a bola by som ako princezná. Mrzí ma, že lesk nie je tak výrazný ako by som si želala a tak po ňom siaham menej ako po jeho červenom bratovi. V každom prípade však bude ideálny k výraznejšiemu líčeniu očí, kedy pery budú hrať len vedľajšiu úlohu.

Hodnotenie produktov - 2 alebo produkt, ktorý stojí za vyskúšanie



Úplne posledným produktom sú ešte dva laky na nechty, opäť značky She Stylezone. Nikdy by som si nemyslela, že sa môžem zaľúbiť do červeného laku na nechty. Pravdupovediac si s červenými nechtami pripadám zvláštne, no tento odtieň mi skutočne vyhovuje. Hoci samotný flakón nie je pre moje oko príťažlivý, jeho obsah je už o niečo zaujímavejší. Nechty lakujem v dvoch vrstvách a na vrch ešte pridám krycí lak, vďaka čomu je výdrž manikúry väčšia. S touto dvojicou lakov na nechty kľudne dám aj týždeň bez olupovania, takže sa nemám na čo sťažovať. Čo sa týka modrého trblietavého krásavca, tak na tento úlovok som dvojnásobne pyšná. Je to úžasný lak, vlastne je to Pán Lak. Vidíte ako sa nádherne trbliece v tej fľaštičke? A presne to isté robí aj na nechtoch. Sú to vlastne modré trblietky v priesvitnom laku, takže sa dá použiť ako glitter topper na ktorýkoľvek iný farebný lak, ale kľudne ho môžte naniesť samostatne. Ja ho milujem, milujem ho hrozne moc a ešte si ho kúpim asi tak 10-krát kým ma prestane baviť! Naozaj geniálny. 
To by ale už bolo z dnešnej dávky dekoratívnej kozmetiky naozaj všetko. Uf, som tak vyčerpaná, že pomaly pôjdem do postele nabrať novú silu. Teším sa na všetky vaše komentáre a na dnes vám už prajem dobrú noc! :-) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)