1. augusta 2014

Letný relax s príchuťou grepu a limetky

Po dvoch týždňoch pravidelného vstávania o piatej ráno sa môj život opäť vrátil do normálu. Odborná inžinierska prax mi skončila a ja som si z nej odniesla veľa poznatkov. Predovšetkým som spoznala mnoho dobrých ľudí, našla miesto, kam sa budem vždy rada vracať a hlavne som zase o niečo múdrejšia. Priznám sa, fyzicky pracovať 11 hodín denne pre mňa bolo dosť náročné, pretože za celé tie štyri roky na univerzite sa zo mňa stal poriadny lenivec. Našťastie to už ale mám za sebou a prázdniny pre mňa už budú len oddychové. Zo všetkého najviac mi celý ten čas chýbal môj relaxačný rituál - ponoriť sa do horúcej vane, na pleť naniesť masku, zavrieť oči a užívať si ten božský pokoj.

Hoci posledné týždne boli pre mňa dosť psychicky aj fyzicky vyčerpávajúce, radosť mi dokázali urobiť roztomilé produkty Balea z letnej limitovanej edície. Dnes vám predstavím dva z nich a síce Balea kvietočkový sprchový gél limetka a pleťovú masku Balea Happy Day. 





Neviem či to tak majú nastavené všetky ženy, ale u mňa teda rozhodne to čo predáva je obal! Pri prechádzkach pomedzi regále musí byť výrobok proste vidno, musí na mňa kričať "Poď bližšie, poď sa na mňa pozrieť, poď si ma chytiť" a túto čarovnú moc produktom dodávajú práve ich nápadité obaly. Milujem veselé, farebné detaily. Milujem krásne letné farby, milujem ich pestrosť a spôsob akým mi zlepšujú náladu. Muž by niečo také asi nepochopil, ale medzi nami ženami - koľkokrát ste si už kúpili produkt vyslovene len kvôli krásnemu obalu? Ja mnohokrát! Chcem sa skrátka obklopovať peknými vecami, vecami, z ktorých mám ten príjemný pocit, že moja izba je vďaka nim o kúsok útulnejšia. Veď sa len pozrite na ten dokonalý kvetinový obal nového sprchového gélu Balea. Nemôžete ísť okolo neho a nechcieť sa s ním pohrať. Poznáte tie veľké nafukovacie bazény s umelými farebnými loptičkami, v ktorých sa deti (a Sheldon Cooper) tak rady hrajú? A teraz si namiesto farebných loptičiek predstavte tisíce týchto farebných kvietočkov. Nie je to paráda? Hneď by som medzi ne skočila.. 


Na testovanie som od DM drogérie dostala zelený variant sprchovacieho gélu, čo je vôňa limetky. Áno priznávam, veľmi dlho mi bolo ľúto sprcháčik použiť a zničiť tým ten prenádherný obal, ale nič sa nedalo robiť - testovanie je testovanie a tieto kvietočky si predsa môžem kúpiť celé leto. Sprchový gél v tvare kvetu od Balei postačí na jedno použitie, takže ho považujem skôr na cestovnú záležitosť alebo keď si naozaj chcete urobiť milý babský deň a potešiť sa niečím neokukaným, prípadne potešiť svoje malé ratolesti. Obal je z odolného plastu, netreba sa preto báť, že by sa pri cestovaní sprchový gél vylial do batožiny. Na jeho otvorenie treba zlomiť hlavičku kvietku a umývanie môže začať. V lete mám veľmi rada osviežujúce citrusové vône a preto ma limetkový kvet so sprchovým gélom vo vnútri potešil. Sprcháč ako taký je stredne parfumovaný a dobre pení. Som zvyknutá pri sprchovaní používať špongiu, vďaka ktorej je pena ešte bohatšia. Malý problém som mala pri vytláčaní sprchového gélu z kvetinky. Ako som spomínala, plastový obal je pomerne odolný a pre vytlačenie obsahu ho treba mierne stlačiť. Ako to už ale pri plastoch býva zvykom - nevrátia sa do pôvodného stavu a tak kvetinka ostala po vytlačení produktu zdeformovaná, čo je naozaj škoda - bola predsa tak krásna, vôbec by som sa nebránila tomu zrecyklovať použité kvetinky a vytvoriť z nich milú dekoráciu. Viem, že mnohé z vás zaujíma zloženie produktov, ktoré používajú a tak som vám odfotila tiež zloženie Balea sprchového gélu Cherry Blossom Fresh Lime. Objem jednej kvetinky je 8ml, postačí na jedno použitie. Cena jednej kvetinky je 0,49 EUR. 


Kvietoček máme za sebou a tak prejdem k pleťovej maske Happy Day, takisto od značky Balea. Pleťová maska je pre mňa neodmysliteľnou súčasťou každého týždňa. Priznám sa, že pleťové masky často striedam a to najmä preto, aby som pleti dopriala rôzne živiny. Raz si dám čokoládovú, inokedy ovocnú masku a z času na čas si urobím aj domácu medovú masku. Skrátka siahnem po tom, na čo mám práve náladu a čo práve moja pleť potrebuje. Keďže posledné dva týždne som bola vystavená slnku viac než inokedy, prišiel čas použiť aj druhú časť pleťovej masky Happy Day. Už z fotografie môžete vidieť, že maska je balená pre dve použitia, pričom na každé z nich vám postačí 8ml. Pri pleťových maskách na viac použití je už zvykom, že sú v jednom sáčku dve komôrky, ktoré sú od seba oddelené membránou, vďaka čomu produkt ostane čerstvý. 


Výrobca uvádza, že maska má revitalizujúce účinky. Obsahuje veľmi obľúbené oleje (mandľový olej a olej z jadierok kukurice a bambuckého masla), extrakt z kvetov bazy, pantenol a vitamín E. Všetky tieto látky sa postarajú o to, aby pleť vyzerala krásne, sviežo, odpočinuto a mlado. Práve kvôli môjmu pobytu na slnku počas posledných týždňov oceňujem pridaný panthenol, ktorý vynikajúco upokojí podráždenú pleť od slnka. Moje skúsenosti s pantenolom sú už viacero rokov pozitívne. Vždy keď sa mi podarí pri mori spáliť, siaham po spreji s pantenolom a po pár použitiach ani necítim, že by som sa bola ugrilovala vo vlastnej šťave. Na nasledujúcej fotke je obsah jedného balenia (8ml) pleťovej masky. Toto množstvo bohate postačí na nanesenie silnejšej vrstvy masky na tvár i krk. Podľa pokynov výrobcu masku nechávam na pleti 15 minút, za ten čas si stihnem oholiť nohy alebo prečítať dobrý článok v obľúbenom magazíne. Prekvapením pre mňa bolo, že sa maska nezmýva vodou, ako som zvyknutá u väčšiny pleťových masiek. Takže dámy, pri tomto produkte si nezabudnite nachystať kozmetickú utierku, ktorú pre tento účel použijete. Ja som namiesto kozmetickej utierky siahla po malom látkovom uteráčiku, ktorý používam výlučne na tvár. Kvôli hygiene mám v kúpeľni až tri uteráky - jeden malý na tvár, klasický väčší na ruky a veľký uterák/osušku na zvyšok tela. Máte to tiež tak? :-)


Maska ostáva aj po 15 minútach krásne krémová, takže z tváre sa dá odstrániť veľmi ľahko. Pleť ostane hydratovaná presne ako výrobok sľubuje. Pozor by som dala možno v prípade veľmi mastnej pleti, nakoľko maska obsahuje oleje, takže kto nemá dobrú skúsenosť s používaním olejov, možno to nie je produkt práve pre neho. Veď aj samotný výrobca uvádza, že je maska určená pre normálnu pleť. Nevravím, že pokožka po maske ostáva mastná, to rozhodne nie, to by som klamala. Ale po určitom čase u mastnej pleti by mohlo predsalen dôjsť k zvýšenému masteniu. Ja osobne čisté oleje na tvár používať nezvyknem, pretože mi ten mastný pocit skrátka prekáža, no v tomto produkte mi oleje nevadili a aj keď môj typ pleti je zmiešaná až mastná,  v lete sa dá do normálu a niekedy je dokonca miestami suchá. Tým chcem povedať, že pleť sa mi v priebehu roka mení, takže aj tie prípravky, ktoré mi v lete sadnú ako uliate, mi v zime často nevyhovujú. Treba si to každopádne vyskúšať a odsledovať sama na sebe. Každá sme iná, každá reagujeme odlišne. Cena pleťovej masky Balea Happy Day je 0,99 EUR (2 x 8ml), takže naozaj lacná a vynikajúca záležitosť. Opäť pripájam aj odfotené zloženie tohto voňavého produktu. 


S oboma výrobkami som spokojná, i keď do kolien z nich nejdem, môžem však povedať, že je moje leto vďaka nim opäť príjemnejšie a krajšie.

Hodnotenie produktu - 2 alebo produkt, ktorý stojí za vyskúšanie


Nezabudnite, že v oboch prípadoch ide o letnú limitku, takže si dajte pozor, aby ste ju v obchode neprešvihli. ;-) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)