19. septembra 2014

Ako si rýchlo a jednoducho odlakovať nechty - aj glitrové laky!

Pár dní dozadu ma pochytila nálada na pieskový lak a tak som siahla po romantickom ružovom odtieni od F&F. Hoci výdrž pieskových lakov je o niečo dlhšia než u klasických, práve tento lak sa mi začal po štyroch dňoch olupovať, takže dnes nadišiel čas jeho odlakovania. Viem, že veľa z vás má problém s odlakovávaním pieskových či glitrových lakov a tak som sa rozhodla, že sa s vami podelím o môj jednoduchý a hlavne rýchly spôsob, ako sa zbaviť aj týchto zložitejších kúskov. Nie je to úplne tak DIY návod, keďže nič nevyrábame, ale som si istá, že mnohým z vás môj návod na odlakovanie pieskových a iných lakov pomôže.





Potrebovať budeme rovnaké pomôcky ako pri bežnom odlakovávaní:
- obľúbený odlakovač,
- kozmetické vatové tampóny
- nožnice. 

Postup je veľmi jednoduchý:
1. kozmetické tampóny rozstrihnite na polovicu
2. každú polovicu tampóniku namočte do odlakovaču
3. mokrými tampónmi obaľte nechty a počkajte jednu až dve minúty
4. potom jemne pritlačte prstom tampón na ploche nechtu a potiahnite smerom od seba

Vualá a nechty sú čisté jedným ťahom. Už žiadne nekonečné šúchanie tampónu po nechtoch, už žiadne nadávanie na zvyšné trblietky, už žiadne problémy so zvyškami laku v kútikoch nechtov. Keďže odlakovač pôsobí na všetkých nechtoch súčasne, ušetríte čas i námahu. :-) 

Týmto spôsobom odlakujete všetky druhy lakov - bežné hladké laky i laky so špeciálnym pieskovým, trblietavým, praskajúcim, cukrovým či iným efektom. Dajte mi vedieť dole v komentároch či aj vy používate tento spôsob odlakovania a ako ste s ním spokojné. 


Prajem vám krásny deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)