25. októbra 2014

Diáre na rok 2015

Mať správny diár je základom úspešného dňa. Sama si už niekoľko mesiacov zvykám na pravidelné používanie diáru, aby som mohla mať všetko pod kontrolou. Vlastne mám hneď niekoľko diárov - dva do školy, jeden na blog a dva súkromné. Nepýtajte sa ma prečo si nemôžem písať všetko do jedného, proste to nejde. K blogu potrebujem veľký diár s dostatkom priestoru na každú nevyhnutnú poznámku, no aby som bola v obraze aj počas dňa, ďalší diár je určený do kabelky a mám v ňom osobné veci - stretnutia s kamarátmi, narodeniny mojich priateľov, dôležité dátumy... Aj do školy mám dva diáre - jeden veselý ružový, ktorý mi vždy zlepší náladu a ktorý mám stále poruke v šuplíku na internáte. Ten druhý je originál diár pre moju univerzitu a nosím ho so sebou do školy. No a pre istotu jeden diár mám ešte doma, ale ten využívam iba minimálne, nakoľko domov až tak často nechodím. Nuž a aby som sa v tom celom nestratila, všetko si ešte značím do kalendára, ktorý mám položený na stole a tým pádom ho mám nonstop na očiach. Ach, ani nechcem vedieť koľko z vás práve prevracia oči do nebies, ale hold, toto som ja a každý máme svoj systém. A keďže sa nezadržateľne blíži rok 2015 a ja už som si zaobstarala nový veľký diár, rozhodla som sa s vami podeliť o moje tipy na obchody a e-shopy s peknými a praktickými diármi. Poďme na to!

1. AB Diáře



 1. Prvé diáre ma dostali svojim rozkošným dizajnom. Sú farebné a veselé, navyše ručne robené. Skvelé na nich je, že si môžete vybrať z ponuky už hotových diárov, alebo si môžete navrhnúť diár s vlastným dizajnom. V ponuke sú klasické diáre na celý rok, alebo diáre robené pre študentov na akademický/školský rok. Plus v prípade záujmu sa dá do diáru vpísať osobné venovanie či motto. Kúpite tu: AB Diáre za cenu 229,- Kč. 

2. Diáre na rok 2015 National Trust

2. Druhými v poradí sú dva megarozkošné ročné diáre. Ten prvý má motív stále obľúbených sovičiek a druhý žiari pestrými farebnými kvetinami. Oba diáre kúpite za cenu 6,80£ v e-shope National Trust

3. Diáre Agama na rok 2015

3. Jednoduché diáre Agama v 4 trendových farbách majú typický elegantný vzhľad, no vďaka veselým farbám nepôsobia fádne. Vonkajšie dosky sú z koženky. Za cenu 8,12€ sú dostupné v e-shope Diare-katalog.sk

4. Diáre 2015 aaapapir.sk 

4. Ďalšími farebnými fešákmi sú chlapci z e-shopu AAApapir.sk. Mňa osobne najviac baví diár v ružovo-zelenom prevedení, ale pre konzervatívne typy sú samozrejme v ponuke aj menej výrazné farby. Všetky diáre môžete kúpiť v rôznych veľkostiach za 10,44€. 

5. Diáre Basic

5. Diáre Luxury

5. Crazy diáre na rok 2015

5. Crazy diáre na rok 2015

5. Crazy diáre so srdiečkovým, kvetinovým, prípadne mačacím či žirafím vzorom ocenia asi skôr mladšie ročníky, no človek nikdy nevie. Cena je 3,96€. Diáre zo série Basic kúpite od 3,39€ v závislosti od ich veľkosti. Luxury diáre sa taktiež predávajú vo viacerých rozmeroch a to za cenu už od 5,67€. 

6. Diáre Paperblanks

 6. Značku Paperblanks nemusím hádam nikomu z vás predstavovať. Priznávam, že produkty tejto značky na mňa často pôsobia gýčovo (aj keď občas natrafím na vzor, ktorý ma zaujme), no pravdou ostáva, že vo svete majú milióny fanúšikov. Kúpite ich v kníhkupectvách Panta Rhei a Martinus, prípadne v papiernictve Ševt za rôzne ceny v závislosti od formátu a prevedenia. 

7. Diáre 2015 rôznych značiek predáva Martinus

7. Diáre mnohých ďalších značiek (Prescogroup, Feminia-Family, Spektrum Grafik) s mnohými peknými motívmi nájdete v predajniach či e-shope Martinus

8. Diáre na rok 2015 od Moleskine - edícia Malý princ (Le Petit Prince)

8. Diáre na rok 2015 značky Moleskine - edícia Star Wars


8. Diáre Moleskine na rok 2015 - edícia Minnie Mouse a Mickey Mouse 

8. Moleskine diáre patria k ďalšej svetoznámej značke. Na svete hádam niet nikoho, kto by ich nepoznal. Kníhkupectvo Martinus má vo svojej ponuke hneď niekoľko zaujímavých edícii. Vybrala som z nich tri, ktoré ma zaujali najviac a síce edíciu Malý princ, Star wars, Minnie Mouse a Mickey Mouse. V predaji sú však aj menej divoké dizajny. Cena diárov sa pohybuje v závislosti od formátu a dizajnu, rátajte však s investíciou od 13€ a viac za kus. 

9. Diáre na rok 2015 Lidl

9. Diáre 2015 z Lidlu

9. Diáre z Lidlu na rok 2015

9. Elegantný hrubý diár na rok 2015 a 2016 z Lidlu

9. Na úplný záver tu mám ešte aktuálnu ponuku cenovo veľmi lákavých diárov, ktoré môžete práve v tomto období zakúpiť v sieti predajní Lidl. Diáre sú v predaji už od štvrtku 23. októbra a vyberať môžete z rôznych motívov i veľkostí. Líšia sa tiež usporiadaním a cenou, tá sa pohybuje od 1,99€ až do 4,99€ za kus. Ako som už spomínala, stihla som si zakúpiť veľký hrubý diár na rok 2015. Vybrala som si ten so zenovým motívom. Dovtedy však používam hnedý kožený diár z posledného obrázku, ktorý som si stihla zakúpiť ešte minulý rok a ktorý využijem i v priebehu roku 2015 nakoľko je k nemu pribalený i kalendár na ďalší rok (v aktuálne predávanom modely samozrejme roky 2015 a 2016). Okrem neho v ňom nájdete aj mnoho listov na poznámky, adresy, úlohy a informácie (mapa Európy, dôležité telefónne čísla na Slovensku, poznámky k prvej pomoci pri úrazoch a ženy poteší aj kalorická tabuľka). V obale diáru sú zabudované aj priečinky na vizitky či platobné karty a tiež putko na pero. Uzatváranie je buď magnetické alebo na remienok. 

A čo vy a výber diáru? Už sa obzeráte po novom diári alebo to nechávate na poslednú chvíľu? Aký formát diáru preferujete - týždenný/denný, veľký/malý, elegantný/či s veselým motívom? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)