27. októbra 2014

Zahalená do malín s Balea Shining Berry

Mesiac október sa pre mňa niesol v znamení testovania deo-body spreju Balea Shining Berry, ktorý som dostala na recenzovanie od DM drogérie, za čo mnohokrát ďakujem. Ako poctivá spotrebiteľka som mu dala naozaj poriadne zabrať a otestovala ho na maximum. Ako teda dopadol v mojom mesačnom testovaní? 





Balea Shining Berry Deo-bodyspray je novinkou na pultoch DM drogérie, ktorú si môžete od septembra kúpiť aj vy. Poznávacím znamením tohto produktu je sladká malinová vôňa, ktorá prekryje nepríjemný telesný pach. Navyše tento deodorant už z regálu kričí vďaka svojmu pestrému obalu. Objem deodorantu je 150ml a trvanlivosť 3 roky. Výhodou je, že neobsahuje Alumíniové soli (hliníkové zlúčeniny). Cena deodorantu je 1,39 EUR. 


Malinový deodorant od Balei som poctivo testovala v priebehu októbra a tak vám môžem priniesť spoľahlivú recenziu. Pri prvom ovoňaní sa mi zdala vôňa veľmi príjemná, sladká a dievčenská. Zlom ale nastal v momente použitia. Bohužiaľ v závane malinovej sladkosti som sa skoro zadusila. Áno, sprej je skutočne silný a bez otvoreného okna sa jeho aplikácia nezaobíde. Dokonca aj pri dlhšom vetraní mi stále dráždi dýchacie cesty, čo ma od jeho používania absolútne odrádza. Avšak aby bola recenzia poctivá, prekonala som svoj pud sebazáchovy a používala ho aj naďalej. S poľutovaním vám však musím povedať, že ani ďalšia a ďalšia a ďalšia šanca, ktorú som tomuto deodorantu dala, nebola dostatočná na to, aby som si ho zamilovala. Okrem toho, že moje pľúca takmer vzali nohy na ramená, nepostrehla som veľký účinok tohto produktu. Nemôžem povedať, že by na tele vôbec nevoňal, no pach potu zvládol prekryť len na veľmi krátku dobu a buďme k sebe úprimné - komu by sa chcelo striekať sprej každú hodinu? Asi nikomu! 


Dámy, neviem ako vy, ale ja som človek, ktorý vyhľadáva skôr antiperspiranty a nie deodoranty. Som zvyknutá na tuhé antiperspiranty, takže deodorant mi naozaj nestačí a jeho použitie vidím skôr ako doplnok k antiperspirantu alebo ako osvieženie po cvičení vo fitku. Bohužiaľ ale pri tomto konkrétnom deodorante mi prekáža jeho silná vôňa a veľký sklon k dráždeniu dýchacieho aparátu, takže to nie je nič pre mňa a posuniem ho niektorej z kamošiek, ktorej presladená vôňa nebude prekážať. Ja osobne vám deosprej Balea Shining Berry, hoci mu dávam plus za to, že je bez obsahu hliníkových solí, odporúčať nemôžem. Nie som s ním spokojná ani po dlhodobom testovaní. Prekáža mi jeho vôňa i slabá výdrž. Myslím, že na pultoch nájdete aj lepšie produkty. Toľko z mojej strany k aktuálnej novinke od Balei. 


A čo vy - už ste Balea Shining Berry deo-bodyspray otestovali? Aké sú vaše skúsenosti s týmto produktom? Vyhovuje vám?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)